1/07/2015

Włosy w grudniu

Co stosowałam:
Szampony: Pure Care z limonką i passiflorą do włosów przetłuszczających - polubiłam tak samo jak wersję z migdałem i wanilią. Włosy można rozczesać bez odżywki. No może zapach ma cudowniejszy :) (kopia opisu z listopada). I ze dwa razy użyłam szamponu Bambi - takie tam wspomnienie z dzieciństwa :)
Maska (co trzecie mycie): Kallos banana - wiem, że najpierw powinnam skupiać się na działaniu a później na zapachu, ale ten jest cudowny <3 Utrzymuje się do następnego mycia (myję codziennie) i czuję go za każdym razem gdy poruszę włosami. Co do działania tutaj też ją polubiłam. Włosy są wygładzone, delikatne, ale nie jak piórka i łatwiej się rozczesują.
Jedwab: Marion HydroSilk - pierwszy raz kupiłam tę wersję, ale już raczej do niej wrócę. Następnym razem kupię "starą" wersję NaturaSilk. Ona bardziej wygładza włosy i ładniej pachnie ^^ 
Serum (raz w tygodniu): Kapsułki Safira (zielone) - uwielbiam moje włosy po nich! Są takie cudowne w dotyku, nie puszą się, błyszczą i ładnie pachną.
Wcierka: Jantar - zauważyłam mniej wypadających włosów i szybsze rośnięcie (w ogóle rośnięcie) "grzyweczki" nad czołem. Zawsze jest i zawsze mam wrażenie, że jest taka sama. Przy tej wcierce zauważyłam, że rośnie :) a pod nią pojawiają się nowe włoski.

Dla porównania LISTOPAD

Grudniowe zdjęcia po umyciu szamponem Bambi, wtarciu wcierki Jantar i nałożeniu serum Safira.




Długość: 41 cm

Na początku roku nie dodawałam zdjęć włosów. Dla porównania mam zdjęcia z początku lipca i września z tej notki. Z lewej lipiec, z prawej wrzesień.

10 komentarzy:

  1. Muszę zakupić sobie Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar kiedyś stosowałam, w początkowej fazie mojego włosomaniactwa :) Czasem do niego wracam, ślicznie wyglądają Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urosły sporo i wyładniały! Tak trzymać!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mi to się wydaje, że cały czas są tej samej długości...

      Usuń
  4. Pięknie Ci się błyszczą włoski ;) I według zdjęć rosną ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lampy w aparacie ;d chociaż po kapsułkach Safira widzę to też realnie. Muszę zacząć robić zdjęcia w bluzce w paski to może też bardziej to dostrzegę :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)