1/11/2015

Oczyszczający płyn micelarny Fresh&Soft od Eveline Cosmetics

eveline oczyszczający płyn micelarny
 Informacje:
Opakowanie:
Plastikowa przezroczysta butelka, przez którą możemy kontrolować zużytą ilość. Otwór, do którego ciężko mi było się przyzwyczaić po używaniu toniku z atomizerem ;d Ale i tak wolę dziurę niż atomizer.
Pojemność: 150 ml + 50 ml gratis
Konsystencja: wodnista.
Kolor: zielony.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Działanie: Używam rano do odświeżenia twarzy. Tu się sprawdza. Jeśli chodzi o łagodzenie podrażnień tutaj tego nie zauważyłam. Jak było tak jest. Co do nawilżenia tak samo. Może przy bardziej suchej cerze byłoby to zauważalne. Nie wysusza, nie podrażnia, nie powoduje nadmiernej produkcji łoju. Całkiem dobrze oczyszcza twarz. Tusz z jednego oka zmywa jednym wacikiem (sprawdziłam na tuszu Oriflame Very Me Extendalblack - jeszcze nie pojawił się na blogu). Byłam zdziwiona gdy namoczyłam drugi wacik, przejechałam po oku i był czysty. Płyn nie podrażnił moich oczu. Wieczorem twarz przecieram zazwyczaj po użyciu żelu/peelingu żeby dokładniej oczyścić twarz i zniwelować uczucie ściągnięcia. W takiej roli też się sprawdza. Ale sprawdziłam też zmycie całego podkładu (Rimmel Stay Matte). Tutaj potrzebowałam 4-5 wacików. 
Zakochać się w nim nie zakochałam, ale nawet polubiłam. Czy go jeszcze kupię - nie wiem. 
W najbliższym czasie raczej nie. 
Cena i dostępność: kupiłam w Rossmannie za 10,99 zł.
Znacie? Jak się u Was sprawdził?

26 komentarzy:

  1. ładnie wygląda opakowanie jednak w najbliższym czasie nie planuje zakupu micela:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Od Eveline miałam ten płyn micelarny w wersji różowej ale niestety bardzo podrażniał moje oczy:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład ma całkiem ciekawy,ale skoro tyle wacików trzeba zużyć, to nie wiem czy go kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie miałam jeszcze.. ale narazie sporo mam w zapasie z innych firm;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czekam na opinie - może się na jakiś skuszę :) zapasu nie mam ;d

      Usuń
  5. jeszcze go nie miałam, ale może się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jest wiele innych lepszych micelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie używam Ziaji, ale może sięgnę kiedyś po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo fajnie się sprawdził <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam i raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co moim faworytem jest micel z Garniera i to do niego będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety produkty do twarzy Garniera często się nie sprawdzają :( Skóra piecze, jest zaczerwieniona...

      Usuń
  11. Ja zdecydowanie bardziej wolę olejki myjące. Mam jeden micel i używam go bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam używać wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować. Nieraz o niej czytałam a jeszcze nie wpadła w moje łapki ;)

      Usuń
  13. Nie miałam żadnego płynu micelarnego tej marki, ale ogólnie micele stosuję od bardzo dawna i chyba już nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)