1/12/2015

Lakier Up Girls nr 18

lakier up girl nr 18
Opakowanie: szklana buteleczka o pojemności 16 ml z wysoką, plastikową, czarną zakrętką stylizowaną na koronę.
Pędzelek:
Krycie: 2 warstwy.
Dość szybko schnie.
Trwałość: tutaj niestety wypada słabo. Jeden dzień. Czasami nawet nie tyle - wystarczy dłuższy kontakt z wodą i już pojawiają się odpryski. Więc jeśli chcemy pocieszyć się dłużej tym kolorem potrzebny będzie dobry utrwalacz.
Zmywanie: bezproblemowe, nie barwi płytki. Isana sobie radzi.
Kolor: brązowy. Taka czekoladka :)
Cena i dostępność: ja go dostałam pod choinkę, ale wiem że można go kupić w miejscowym spożywczaku za 5 zł :)
Zdjęcia:
lakier up girl nr 18 na paznokciach
 Bardzo ciężko było mi uchwycić jego kolor. Te ostatnie trzy zdjęcia oddają go najlepiej, ale to też jeszcze nie do końca to...
Za brązami na paznokciach nie przepadam, ale jak już mam to wykorzystam :)
Na przykład w takiej wersji:
Przy pomocy błyskotki Ados Trendy Colors 101
Co sądzicie? Lubicie brązy na paznokciach?

14 komentarzy:

  1. Mam podobny kolorek z Avon :) też zbytnio nie przpadam za brązami na paznokciach, ale raz na jakiś czas lubię sobie pomalować na taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mój Mikołaj stwierdził, że jeszcze takiego koloru nie mam to dostałam ;d Ale właśnie raz na jakiś czas można użyć :)

      Usuń
  2. U kogoś brązy mi się podobają ale nie wiem czy u siebie na paznokciach by mnie zadowolił :) Musiałabym jakieś ozdóbki przykleić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda, idealny na jesień/zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor naprawdę fajny, ale jeden dzień to za mało. Trzeba szukać bardziej trwalszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor bardzo ładny, ale dla siebie bym go chyba nie wybrała, wolę coś jaśniejszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusta i guściki :) Ja akurat lubię ciemne lakiery :) Gorzej z brązem w samym na pazurkach ;d

      Usuń
  6. Hmmm...ja lubię ciemne kolory na paznokciach, w szczególności fiolety i czekoladę, czasami jakiś granat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granaty uwielbiam :) ciemne fiolety lubię (nawet teraz mam na paznokciach ;d)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)