12/25/2014

Prezenty i zakupy :)

Zacznę od Mikołajkowego prezentu. 
Dostałam jeszcze słodycze, ale jakoś nie załapały się do zdjęcia ;d
Oriflame
Krem pod oczy Pure nature z gruszką i klementynka - około 5 zł

Rossmann
Gąbka - 3, 29 zł
Błoto z Morza Martwego White Flower - 16, 49 zł w promocji. Moje drugie opakowanie.

 Od Pauliny z bloga Frozen malibu dostałam krem rozgrzewający do stóp SheFoot. Poszczęściło mi się w drugim losowaniu bo z pierwszego jedna z dwóch wylosowanych dziewczyn nie zgłosiła się.
W kopercie były jeszcze próbki kremu odżywczego do stóp i ulotka "4 kroki w stronę szczęśliwych stóp", Dziękuję :) 
 Drogerie Polskie
Szampon Dove Oxygen - 17, 99 zł
Mam jeszcze w planach odżywkę.

Rossmann po raz drugi
Oczyszczający płyn micelarny Eveline - 10, 99 zł
Żel punktowy Synergen - 7, 49 zł
Żele pod prysznic Isana - każdy po 2, 49 zł
Wkurzyłam się przy tych żelach. Przy półce rozstawiły się dwie kobiety, jeszcze torby z zakupami porozstawiały i otwierały wszystkie żele po kolei... :/ Inni nie mieli dostępu do nich.

A pod choinką...
Woda toaletowa La Rive Cash - zapach bardzo trafiony i śliczna buteleczka!
Pomadka do ust Laura Conti z aloesem
Lakier do paznokci Up girls nr 18
i czekolada Milka z toffi. Uwielbiam Milki ;d

Chyba nigdy buteleczka tak mi się nie spodobała jak ta :) Stoi na biurku ;d

A jak tam Wasze prezenty? Chwalcie się :)

19 komentarzy:

  1. Ciekawe jak sprawdzi sie szampon z Dove

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie błoto z morza martwego. Odżywkę z Dove polecam, bardzo mi pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie oczyszcza i w dość odczuwalny sposób pozbyłam się krostek z pleców. Na razie zrobiłam sobie przerwę, ale od stycznia znów zacznę używać.
      A odżywkę chcę kupić :)

      Usuń
  3. Fajne prezenty i nowości :) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik od perfum faktycznie ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie buteleczki perfum, a już zwłaszcza z jakąś kokardką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech Ci kremik pięknie służy :) Również ciekawi mnie ta seria produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) świetna sprawa na te zimne dni :) w dalszym ciągu muszę dorwać odżywkę

      Usuń
  7. perfumy są cudne :)

    zapraszam do siebie sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam tego kremu pod oczy i niestety nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Jak ja go kupowałam to był w dodatkowej promocyjnej gazetce a tak w tych normalnych katalogach to go chyba nawet nie widziałam.

      Usuń
    2. szkoda, fajnie się zapowiada, nawet zapach :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)