11/15/2023

Moja pielęgnacja jamy ustnej z Pierre Fabre Oral Care

Hej, hej :) Dzisiaj mała odskocznia od mojego typowego tematu pielęgnacji ciała i włosów, ale skupiająca się na równie ważnej części pielęgnacji. Piękny uśmiech i świeży oddech to podstawa :) W ostatnim czasie pomagają mi o nie zadbać produkty Pierre Fabre Oral Care.

Wybielająca pasta do zębów Elgydium

wybielająca pasta do zębów elgydium

Jest to pasta z certyfikatem BIO, której zadaniem jest wspomaganie usuwania przebarwień na powierzchni zębów dzięki działaniu wodorowęglanu sodu.

Formuła delikatna dla szkliwa.

Zaleca się stosowanie po każdym posiłku, 2/3 razy dziennie przez 2-3 minuty. Pasta przeznaczona jest dla osób od 12 roku życia.

SKŁAD: GLYCERIN. CALCIUM CARBONATE. WATER (AQUA). MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) FLOWER/LEAF/STEM WATER (MENTHA PIPERITA FLOWER/LEAF/STEM WATER). SODIUM BICARBONATE. ALGIN. CELLULOSE GUM. CITRIC ACID. DISODIUM COCOYL GLUTAMATE. LAURYL GLUCOSIDE. LIMONENE. MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL (MENTHA PIPERITA OIL). MENTHA VIRIDIS (SPEARMINT) LEAF OIL (MENTHA VIRIDIS LEAF OIL). SODIUM BENZOATE. STEVIA REBAUDIANA LEAF EXTRACT.

POJEMNOŚĆ: 100 ml

CENA: zerknęłam na dostępność w kilku miejscach online i ceny wahają się tak około 25-31 zł.

Pasta ta wywołała we mnie kilka zaskoczeń. Pierwsze to opakowanie. Przywykłam do past w tubkach a tutaj mamy saszetkę, która kojarzy mi się z musami dla dzieci. Jednak nie mam temu opakowaniu nic do zarzucenia. Swobodnie można wyciskać pastę i myślę, że nie będzie z tym problemu pod koniec opakowania. Następne zaskoczenie to smak. Tutaj od razu przyznaję, że przez niego myślałam, że się nie polubię z tą pastą. Smak tego typu produktów kojarzy mi się z miętową świeżością, ewentualnie taką ziołową a tutaj jest on... słony! Szok i kilka pierwszych użyć nie było zbyt fajnych. Jednak koniec końców przyzwyczaiłam się do niego i obecnie już nie zwracam na to uwagi. Ogólnie to ja uwielbiam słone potrawy :D Czas przejść do ostatniego zaskoczenia.

Nie należę do osób, które rzucają się na pasty wybielające licząc, że uzyskam efekt bieli jak z salonu. Jednak tutaj jest bardzo miło bo widzę różnicę w kolorze zębów. Nie jest to śnieżnobiały efekt, ale taki naturalny, zdrowy. Pasta ta przez swój bardziej słony niż mentolowy smak nie daje długotrwałego uczucia świeżości, ale tutaj z pomocą przychodzi płyn do codziennego płukania jamy ustnej Eludril.

Płyn do płukania jamy ustnej do codziennego stosowania Eludril White

płyn do płukania jamy ustnej Eludril

Płyn ten ma chronić zęby przed przebarwieniami, dbać o to by były mocne i oczywiście zapewnić uczucie czystości i świeżości na długi czas.

SKŁAD: WATER (AQUA). PROPYLENE GLYCOL. GLYCERIN. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. XYLITOL. TETRASODIUM PYROPHOSPHATE. FLAVOR (AROMA). LACTIC ACID. LIMONENE. NICOTINYL ALCOHOL HF. O-CYMEN-5-OL. PVP. SODIUM BENZOATE. SODIUM SACCHARIN

* nie zawiera alkoholu!

Zaleca się stosowanie dwa razy dziennie (po rannym i wieczornym myciu zębów). Odmierzamy około 15 ml i płuczemy przez 30 sekund. Nie rozcieńczamy płynu z wodą i nie połykamy! Tak jak pastę płyn można stosować od 12 roku życia.

POJEMNOŚĆ: 500 ml

CENA: 21-31 zł. Warto szukać promocji.

Dla mnie płyn ten jest świetnym uzupełnieniem pasty. Głównie dlatego, że świetnia odświeża jamę ustną i niweluje ten słony posmak. Smak płynu nie jest ostry a taki przyjemnie świeży, delikatny. Opakowanie to plastikowa butla o pojemności 500 ml z zakrętką. Ja zawsze wlewam sobie odpowiednią ilość do szklanki. Nie tylko ja z niego w domu korzystam, więc tak jest bardziej higienicznie niż "picie" bezpośrednio z butelki.

Znacie firmę Pierre Fabre i te produkty?

* Post powstał we współpracy z Pierre Fabre Oral Care.

10 komentarzy:

  1. Lubię pasty do zębów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płynu do płukania z pewnością użyję, ale za pastą nie będę się rozglądać. Ten słony smak skutecznie mnie zniechęca.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak pasty faktyczne jest dość nietypowy. Mam nadzieję, że płyn spełni oczekiwania 😊

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, nie znałam ich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawiła mnie ta wybielająca pasta do zębów :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)