4/19/2024

Kulturalny weekend #10

Hej, hej :) Dzisiaj bez książki, ale chwile nad jeziorem też mogą być fajnym sposobem na spędzenie weekendu ;) Dokładam oczywiście piosenki i filmy. Zapraszam do małego przeglądu. Może akurat wpadnie Wam coś w ucho lub znajdziecie coś dla siebie do obejrzenia :)

jezioro Seksty

MUZYKA

1.

Imagine Dragons - Eyes Closed

2.

Oliver Olson ft. JANEK. - Ślady łez

"bo jedyna konkurencja patrzy się na Ciebie w lustrze"

3.

Kuba Hejz - Niespodziewany

4.

JANEK. - Nie patrzę wstecz

5.

Arne - Rabarbar z cukrem

Czy ten tytuł też Wam przypomina smak dzieciństwa? :D


FILMY

Plakaty i opisy z filmweb.pl

1.

"Niespokojni" (2021)

Zmagania Leili i Damiena z jego chorobą dwubiegunową.

GATUNEK: dramat

MOJA OCENA: 4/10. Ciekawy temat, ale jakoś sam film mnie nie przekonał.






2.

"Influencerka" (2022)

Popularna podróżniczka Madison odwiedza tym razem Tajlandie. Spedzając samotnie kolejny dzień, poznaje nieustraszoną CW, która proponuje, że zabierze ją do najbardziej godnych Instagrama miejsc.

GATUNEK: thriller

MOJA OCENA: 6/10.





3.

"Irlandzkie życzenie" (2024)

Maddie jedzie do Irlandii na ślub faceta swoich marzeń z jej przyjaciółką. Wcześniej wypowiada jednak przy starożytnym kamieniu życzenie, które magicznie odmienia jej los.

GATUNEK: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 5/10.





4.

"Nic na siłę" (2024)

Szefowa kuchni Oliwia, zwabiona podstępem na wieś, aby ratować gospodarstwo babci, zakochuje się w przystojnym rolniku, który skrywa pewien sekret.

GATUNEK: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 6/10. Fajna próba zrobienia fajnej komedii romantycznej trochę na styl amerykański, ale tak nie do końca to wyszło... Ja tu widziałam połowę ekipy z "Pierwszej miłości" xD w tym główna bohaterka. Główny bohater w sumie też bo grał w niej na samym początku. Janickiego bardzo lubiłam w serialu "Singielka" - mega była czuć chemię z tytułową singielką a w tym filmie jakoś nie bardzo... Co do Podlasia to zdecydowanie za dużo "dla" tutaj słyszałam ;D Mam znajomych z tych terenów i oni raczej sobie w żartach te "dla" mówią. W filmie przesada.

5.

"Tylko nie ty" (2023)

Bea i Ben wyglądają na idealną parę, ale po niesamowitej pierwszej randce wydarza się coś, co sprawia, że ich ognista atrakcja staje się lodowato zimna - aż do momentu, gdy niespodziewanie spotykają się na weselu w Australii. Robią więc to, co zrobiłoby dwoje dorosłych - udają, że są parą.

GATUNEK: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 6/10.




Filmów mam jeszcze na jeden taki wpis, ale przyznam, że tylko jeden z oceną 8/10. Jakoś szczęścia ostatnio nie mam. Obejrzeliście ostatnio coś co Was tak serio porwało?


I jakie macie plany na weekend? U mnie studia, tym razem stacjonarny zjazd, ale bardziej cieszę się z tego, że idę na koncert <3

4 komentarze:

  1. Znam film 'tylko nie ty', ale jak na to jak jest chwalony to mnie nie porwał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzane przez Ciebie tytuły nie są mi kompletnie nie znane, gdzieś wpadły mi w oko, ale nie jest to typ filmów, który by mnie wciągnął :) Ostatnio oglądałam Perfect Days, przepiękny film o codzienności i rutynie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)