10/02/2023

Baśka jeżynowy żel pod prysznic

Hej, hej :) Staram się już powoli wrócić na bloga i zaczynam od prostego do zrecenzowania kosmetyku, czyli żelu pod prysznic :D

jeżynowy żel pod prysznic baśka

Żel poza samym myciem dzięki swoim składnikom ma pomagać spowalniać procesy starzenia skóry, dbać o jej nawilżenie i elastyczność oraz sprawiać by była miękka i aksamitna w dotyku.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Panthenol, Rubus Fruticosus Seed Oil, Rubus Idaeus Fruit Extract, Rubus Fruticosus Fruit Extract, Fragaria Ananassa Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, BHT, Ascorbyl Palmitate, Styrene/Acrylates Copolymer, EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum, CI16035, CI42090.

POJEMNOŚĆ: 500 ml
Mamy 9 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: raz kupiłam za 8,49 zł, drugi za 7,99 zł w Rossmannie. Obecna (02.10.23) cena to 10,99 zł.
 

OPAKOWANIE: butla z ciemnego plastiku z zamknięciem typu press - jeśli komuś to przeszkadza to można odkręcić i wylewać żel przez większy otwór. Ja zawsze korzystam tradycyjnie, ewentualnie na sam koniec opakowania dolewam wody żeby łatwiej wydobyć końcówkę.

ZAPACH: uwielbiam go! Podając dwie ceny już zdradziłam, że żel mi się spodobał :D Ten zapach kojarzy mi się z takim owocowym (jeżynowym) jogurtem. Cudowny jest <3 Jest jeszcze wersja malinowa, ale jakoś ta jeżynka tak mnie do siebie przekonała, że mam tylko ochotę kupować kolejne opakowania jej :D


DZIAŁANIE: tutaj też niczego złego temu żelowi nie zarzucę. Świetnie sprawdza się pod prysznicem, dobrze się pieni i łagodnie myję skórę. Również uwielbiam go dodawać do kąpieli w wannie. Zapach roznosi się po całej łazience i nie mam ochoty z niej wychodzić :D Zapach utrzymuje się w pomieszczeniu jeszcze przez jakiś czas po kąpieli. Jeśli chodzi o produkty do mycia to patrzę tylko na to czy dobrze myją, nie podrażniają skóry i oczywiście czy ładnie pachną i tutaj wszystko się zgadza. Jeśli chodzi o pielęgnację to to załatwiam balsamem do ciała. I co najlepsze wypatrzyłam, że Baśka wypuściła masło do ciała o tym samym zapachu, więc na pewno niedługo będzie moje :D

Znacie kosmetyki marki Baśka? Co o nich sądzicie? :)

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam nic z tej marki! Ale chyba najbardziej popularne są żele właśnie, chętnie bym sprawdziła, ale mam tyle żeli, że chyba postawię na coś innego. Może właśnie masło? Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że żele są najpopularniejsze 🤔 Dzisiaj zabieram się za testowanie masła 😍

      Usuń
  3. Uwielbiam owocowe żele pod prysznic! Ten wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)