11/10/2023

Pomysł na prezent świąteczny ze zdjęciem

Hej, hej :) Czy myślicie już o prezentach dla bliskich pod choinkę? Należycie do tych, którzy upominki gromadzą już od wakacji czy raczej przygotowujecie coś na ostatnią chwilę? Ja na przykład staram się dowiadywać odpowiednio wcześniej kto z czego byłby zadowolony żeby nie latać w pośpiechu po sklepach lub martwić się czy coś przyjdzie "z sieci" na czas.

Dzisiaj chcę Wam pokazać propozycję prezentu dla osób, które lubią upamiętniać różne fajne chwile z życia - wycieczki, koncerty, spacery, wypady ze znajomymi, randki, wszystko co tylko przyjdzie im do głowy. Sama nie mogłam zdecydować się na tylko jedną fotografię, więc postawiłam na kolaż ze zdjęć.

Mój zestaw wspomnień to wycieczki i imprezki z siostrą i naszą przyjaciółką, wypady na rower z mamą oraz te samotne, spotkania z koleżankami i ostatni koncert na jakim byłam - uwielbiam chodzić na koncerty, więc wiadomo, że takiego wspomnienia nie mogło tu zabraknąć. Uśmiecham się za każdym razem gdy spoglądam na ten kolaż bo przypomina naprawdę miłe chwile :)

Tak kolaż wygląda z tyłu - można go zawiesić na ścianie. Mój ma rozmiar 50x70 cm i myślę, że jest odpowiedni do mojego pokoju. Niżej zbliżenie na "materiał" obrazu.

Muszę przyznać, że jestem zaskoczona szybkością realizacji. Kilka dni i sprawa załatwiona. Wysłałam zdjęcia i moje wytyczne (możemy wybrać kolor tła, dodać napisy), otrzymałam projekt, zaakceptowałam go (to co widzicie to jest pierwsza propozycja, która od razu mi się spodobała) i zaraz została do mnie wysłana gotowa praca. Kolaż był odpowiednio zabezpieczony - folia bąbelkowa, karton - nic nie było uszkodzone. Można wyjąć i od razu powiesić.

U mnie kolaż jeszcze czeka na to swoje idealne miejsce. Niedawno mieliśmy w domu mały remont, również w moim pokoju i na moje ściany nie wróciły żadne plakaty i zdjęcia i teraz się zastanawiam czy powiesić go nad biurkiem czy może nad łóżkiem. Co myślicie?

Osoby, które są bardziej zdecydowane niż ja lub po prostu z góry chcą mieć bardziej minimalistyczną pamiątką z jednym obrazkiem mogą wybrać obraz na płótnie z pojedynczego zdjęcia. Jest to też fajna opcja dla osób, które dopiero zaczynają podróżować i chcą sobie tworzyć galerię z pojedynczych zdjęć z różnych wypadów.

Na koniec pokażę Wam kila typowo świątecznych propozycji.

Obraz z pojedynczego zdjęcia - na stronie jest kreator, który służy do zamawiania obrazów z pojedynczych zdjęć.

Kolaż na płótnie - jak widzicie istnieje możliwość wyboru różnej ilości zdjęć, ciekawego ich ułożenia oraz dodania napisów.


Myślę, że wiele osób ucieszy się z takiego pamiątkowego prezentu świątecznego. Szczególnie jeśli nie widujemy się z kimś zbyt często.

Jeśli macie ochotę sprezentować komuś podobny upominek lub po prostu zrobić prezent dla siebie to mam dla Was kupon rabatowy -15%. W koszyku wystarczy wpisać kod 8U9J4NT3. Działa on na obu stronach.

* Post powstał we współpracy z www.fotokolaze.pl i www.galeriadruku.com.pl

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)