7/10/2023

Nowości maja

 Hej, hej :) Witam się po przerwie i nadrabiam blogowe zaległości. Dzisiaj tak szybko nowości z maja.


Rossmann

  • Carmex pomadka do ust Tropical - 9,99 zł - ta z Isany, którą ostatnio kupiłam słabo nawilża, więc wróciłam do swojej ulubionej a tamta będzie robić tylko za kolorową pomadkę.
  • Ziaja nie-codzienny tonik kwasowy 1% AHA+PHA - 6,99 zł
  • Ziaja żel oczyszczający na co dzień - 6,99 zł - to będzie pierwsza recenzje po przerwie.
  • Eveline hialuronowy płyn micelarny - 12,99 zł - duże opakowanie, promocyjna cena (przed promocją 21,99). 
  • Soraya kaktusowy mus do ciała - 9,99 zł (przed promocją 13,99) - muszę zrobić zdjęcia i będzie wpis na blogu.
  • Laboratorium Joanna żel do golenia - 8,99 zł (przed promocją 13,99) - ulubieniec od lat 👌 
Biedronka (paragon gdzieś posiałam, więc bezcenne 😅):
  • Garnier regenerujący krem do rąk - wracam do niego co jakiś czas. Ulubieniec 👌 Recenzja jest na blogu od lat.
  • Eveline oczyszczająco-energizujący tonik z witaminą C - dzisiaj go akurat wykończyłam. Fajny był.
Rossmann
  • Ziaja C.B3 krem na pobudzenie poranny shot - 12,49 zł - tak mi się spodobał zapach tej serii, że kupuję wszystko po kolei 😂
  • FaceBoom seboom maseczka do twarzy - 15,49 zł - moje drugie opakowanie. Recenzja jest na blogu.

TRND i OnlyBio

  • Odżywka proteinowa d/s
  • Szampon rypacz
  • Odżywka emolientowa d/s
  • Olejek na końcówki

Ubrań tym razem nie fotografowałam, więc tutaj kończę.

W maju na kosmetyki wydałam 83,92 zł. W kwietniu było to 82,94 zł. Niewielka różnica ;D

Znacie coś z tych kosmetyków? :)

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)