4/14/2023

"Teoria opanowywania trwogi" Tomasz Organek | Weekendowe polecajki #65

Hej, hej :) Wrzucam garść poleceń i mam nadzieję, że będziecie mieć fajny weekend. Ja swój niestety spędzę przed ekranem :(

teoria opanowywania trwogi Tomasz Organek


MUZYKA

1.

Tymek - Lekarstwo ft. Smolasty

2.

Kacper HTA x Gibbs, Fonos - Ogień

3.

Kacper x Gibbs - PUSTKA

4.

O.S.T.R. - FLAM

5.

BARANOVSKI - Chcę być sobą

W wakacje byłam na jego koncercie bo akurat grał na dniach Pisza i tak jakoś od tamtego czasu trochę śledzę co tworzy. Tak bardzo mi się spodobała piosenka "Lubię być z nią" na żywo ;)

6.

Smolasty - Herbata Z Imbirem

7.

Opał ft. INDEB - Rave

8.

Arne - Ile bym dał

9.

kuban - gdzieś wyjedźmy już

10.

Vito Bambino i sanah - Mustang


FILMY

"Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie" (2022)

Idealne życie nowojorskiej dziennikarki zaczyna chwiać się w posadach, gdy twórca dokumentu kryminalnego zmusza ją do konfrontacji z licealną przeszłością.

Gatunek: dramat

MOJA OCENA: 8/10.

"Walentynkowa połówka" (2020)

Zwolniona z pracy Natalie, wraca do swojego rodzinnego miasteczka na Walentynki. Po powrocie wpada w wir wydarzeń wraz ze swoim byłym narzeczonym, a wszystko dzięki ich intrygującym matkom.

Gatunek: romans

MOJA OCENA: 8/10.

"Dawna ja" (2023)

Pracoholiczka Ally po wpadce w pracy wyjeżdża rodzinne strony, gdzie spędza czas na wspomnieniach ze swoim byłym. Gdy odkrywa, że mężczyzna się żeni z dziewczyną, która przypomina ją samą z przeszłości. zaczyna kwestionować osobę, którą się stała.

Gatunek: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 8/10. Tu pamiętam, że miałam przeróżne myśli kto z kim będzie na koniec tego filmu xD

"Przy odrobinie szczęścia" (2021)

Lindsey wyrusza w podróż służbową do Irlandii aby wykupić ziemię pod budowę nowego resortu hotelowego dla jej firmy. Aby zdobyć zaufanie mieszkańców miasteczka bierze udział w 'festiwalu swatania' gdzie przypadkiem zapoznaje przystojnego miejscowego. 

Gatunek: romans

MOJA OCENA: 9/10.

"Wszystko jest możliwe" (2022)

Czy rzeczywiście wszystko jest możliwe? Niedoszły koszykarz spróbuje odpowiedzieć twierdząco na to pytanie.

Gatunek: dramat, romans, sportowy

MOJA OCENA: 8/10. Jest też film o takim samym tytule z 1989 roku (inna historia). Też obejrzałam, ale oceniłam na 6. Gatunek: fantasy, komedia, romans.


SERIALE

Tutaj wspomnę, że w końcu skończyłam oglądać "Pamiętniki wampirów" xD 8 sezonów. Końcówka ogólnie dała radę, nie było źle. Za to 6 czy początek 7 sezonu to było coś dziwnego, ciągłe skakanie w czasie - a to coś działo się dwa lata temu, coś dzisiaj a coś gdzieś tam i momentami sama się gubiłam.

Teraz wróciłam do oglądania "Lucyfera". Zaczęłam 4 sezon.


KSIĄŻKA

"Teoria opanowywania trwogi" Tomasz Organek

MOJA OPINIA: Książka około 350 stron, ale duża czcionka, mało tekstu na tych stronach, do tego przystępny język, więc szybko się czytało. Trafiłam na kilka literówek, ale do przeżycia 😅

Można się pośmiać i zastanowić nad własnym życiem 😅 Bohaterowie około 40-stki (ona po rozstaniu z facetem, on po straceniu pracy w redakcji - lubię dziennikarskie wątki 😆) jadą na pogrzeb, po drodze trafiają na "typowe polskie wesele" gdzie ojciec młodej chcę ich odstrzelić bo Aneta na stacji rzuciła puszką po piwie w jego syna 🙈 Gościu taki nakręcony, że goni ich ze znajomym policjantem do samego domu rodzinnego Anety. Zakończenie trochę typu "wszystko się poukładało", ale niekoniecznie tak jakby się chciało 😂 No ja mogłabym obejrzeć film na podstawie tej książki.

Jak na debiut to bardzo spoko. Dla porównania wspomnę książkę Nosowskiej. Jej piosenki lubię (oczywiście nie wszystkie), ale po pierwszej książce nie mam ochoty na więcej. Co do Organka to chętnie słucham i jeśli jeszcze coś napisze to chętnie przeczytam.


Miłego!

6 komentarzy:

  1. Piosenka Smolastego mi się mega podobała, ale teraz jak ją słyszę to mam ochotę przełączyć.. chyba mi się znudziło :D haha Mustang całkiem całkiem. A płyty Kubana ostatnio słucham często i bardzo mi się podoba! Ta piosenka co dodałaś jest dla mnie jedną z fajniejszych.
    Co do filmów to chyba nic nie znam, ale zaintrygowałaś mnie tym 'dawna ja'. Nawet czytałam opis wcześniej i nawet mi się podobał. Ale ostatnio mega rzadko oglądam filmy :D Seriale w sumie też bardziej jakieś reality show kocham takie głupotki po pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie cały czas muzykę sobie sama włączam, radio czy tv odpadają, więc leci co ja chcę i ile chcę :D
      To ja będę musiała więcej Kubana posłuchać.
      Co do oglądania to mam podobnie. Pierwszy raz w życiu obejrzałam cały sezon "Love island" xD Filmy sprzed dwóch miesięcy podałam. Jestem ciekawa czy "Dawna ja" Ci się spodoba :)

      Usuń
    2. U mnie radio w pracy :)
      Myślałam, że Ty go bardziej znasz :D Ja nie dawno poznałam.
      Love Island akurat nie oglądam, ale dużo osób mi poleca, zwłaszcza ten ostatni sezon, że nadrobię chyba. W sumie nie spodziewałam się, że Ty oglądasz :D
      Ja to może jeden film w ciągu 2 miesięcy obejrzałam :D Ale ten co polecasz na pewno sprawdzę!

      Usuń
    3. Aaa, rozumiem :D jak pracowałam w biurze to też tylko radio.
      Niee. Bardzo pojedyncze piosenki.
      No właśnie tak jak pisałam, że pierwszy raz oglądałam :D a to 7 sezon już xd
      Dawaj znać czy Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. Wszystko wskazuje na to, że mamy bardzo podobny gust muzyczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)