3/17/2023

Akcesoria papiernicze, których nie może zabraknąć w żadnym domu


źródło zdjęcia

Dzień dobry :)

Różne artykuły papiernicze towarzyszą nam na każdym etapie życia. W dzieciństwie jeszcze przed szkołą rysujemy na kartkach bloku, w zeszytach czy kolorujemy w kolorowankach (ja to uwielbiałam). W szkole piszemy w ćwiczeniach, zeszytach, robimy różne rzeczy na plastykę. Na studiach czy w pracy korzystamy z drukarki, piszemy również odręcznie - notatki, umowy. Korzystamy z papierowych kalendarzy, notatników. Maxibiuro to sklep internetowy, który pomoże nam wyposażyć biuro, uporządkować pracę w domu czy zapewni rzeczy potrzebne dzieciom w szkole czy po prostu do kreatywnej zabawy.


Sklep został podzielony w intuicyjny sposób na kategorie:
  • artykuły biurowe - co ciekawe poza typowymi rzeczami jak magnesy, zszywki do zszywacza czy papier do flipcharta znajdziemy tutaj również kawę, herbatę i słodkie przekąski :)
  • artykuły piśmiennicze - długopisy, korektory, ołówki czy zakreślacze.
źródło zdjęcia
Jak wiecie w październiku zaczęłam studia magisterksie i tutaj mogę powiedzieć, że jestem "starej daty" bo notatki piszę długopisem w zeszycie a nie na laptopie. Żeby teksty były czytelne i łatwo było mi znaleźć różne informacje muszę mieć pod ręką chociaż jeden kolorowy zakreślacz. Zaznaczam nim definicje, punkty czy jakieś ważniejsze części notatek. Nawet jeśli jakieś rzeczy drukuję to i tak zakreślacz przydaje się to zaznaczenia tego wszystkiego co wcześniej wymieniłam.
  • rzeczy do organizacji dokumentów, np, skoroszyty;
  • papier - zarówno ten do drukarki jak i rolki do kas fiskalnych (zwróciło to moją uwagę bo sezonowo pracuję w sklepie spożywczym ;D);
  • artykuły papiernicze - to tutaj znajdziemy odpowiedni zeszyt, kołonotatnik (ja na licencjacie przyzwyczaiłam się właśnie do takich zeszytów na kole i tak do tej pory na każdy semestr kupuję nowy), skorowidz, który pomoże alfabetycznie ułożyć numery telefonów lub adresy czy wracając do okresu dzieciństwa - bibułę.
źródło zdjęcia

Nie wiem jak to u Was w dzieciństwie wyglądało lub wygląda teraz jeśli macie własne dzieci, ale w moim domu zawsze musiała być bibuła. W zerówce i w klasach 1-3 miałam świetną nauczycielkę, która uczyła nas wielu kreatywnych rzeczy. Choćby właśnie robienia kwiatków z bibuły. W domu też robiliśmy z niej łańcuchy na choinkę. Lub takie bardziej szalone wykorzystanie bibuły, czyli malowanie nią włosów ;) Przyznajcie się - kto tak robił? :D
  • urządzenia - w tej kategorii są np. myszki do komputerów, kalkulatory czy tonery do drukarek;
  • wysyłka i pakowanie - rzeczy potrzebne do pakowania paczek do wysyłki i prezentów;
  • artykuły plastyczne - różne farby, pisaki, kredy, tuby rysunkowe czy masy do modelowania;
  • artykuły kreatywne - można powiedzieć, że to takie uzupełnienie poprzedniej kategorii. Znajdziemy tutaj akcesoria do zdobienia, ozdobne dziurkacze, filce i pianki czy akcesoria do scrapbookingu.
Podsumowując w jednym miejscu możemy zrobić zakupy, które uzupełnią nasze papiernicze potrzeby na wielu płaszczyznach - szkoła, praca, studia, domowe biuro i takie podstawowe domowe.

Post powstał we współpracy z maxibiuro.pl

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)