3/10/2023

Rób tańsze zakupy z DealAM!

 

dealam

Dzień dobry w piątek :) Zaczynamy weekend, możemy pomyśleć o sobie, odpocząć po ciężkim tygodniu w pracy i nadrobić zaległości, np. zakupy ;) Możemy to załatwić bez wychodzenia z domu, z własnego ulubionego fotela czy kanapy.

Myślę, że każdy z nas nie lubi tracić czasu i przy tym przepłacać za zakupy i chętnie korzysta z rabatów. DealAM to takie miejsce, które zbiera różne rabaty, promocje, informacje o wysokości rabatu za zapisanie się do newslettera czy informacje o darmowej dostawie.

Strona jest bardzo wygodna bo po wejściu na główną możemy zaznaczyć język stron internetowych, na których robimy zakupy. Zaznaczamy PL i wyskakuje strona z naszymi sklepami.

Zbliża się wiosna, więc czas pomyśleć nad odświeżeniem garderoby i zamianą grubych swetrów na lżejsze tkaniny. Może będzie trzeba też kupić coś całkiem nowego.

Jeśli śledzicie moje miesięczne podsumowania zakupów to wiecie, że często ubrania zamawiam w Sinsay. Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się takie kolorowe garnitury. Napatrzyłam się na Kingę z "Pierwszej miłości" i też mam na takie ochotę ;D Oczywiście w luźnym wydaniu ze sportowymi butami i ciekawym t-shirtem. Ja na pewno podczas następnych zakupów wykorzystam kody rabatowe Sinsay. Tutaj właśnie wpadł mi w oko taki niebieski komplet - eleganckie szorty/spódnico-spodnie i marynarka. Nawet ostatnio na studiach zgadałam z koleżanką na jego temat bo miała go sobie kupić na imprezę. Sama też czekam i mam taką nadzieję, że do oferty sklepu wrócą biustonosze do głębokich dekoltów. Sama jakiś wielkich nie noszę, ale są mega do przeróżnych ubrań - piersi się ładnie prezentują.

Panowie również znajdą tutaj coś dla siebie. Ci lubiący elegancki styl premium mogą wykorzystać kod rabatowy Giacomo Conti. Sklep ten posiada w swojej ofercie garnitury, swetry, spodnie, koszulki polo oraz obuwie i dodatki - torby, krawaty czy biżuterię. Idealne miejsce gdy panowie szykują się na ślub czy inną ważną okazję. I co moim zdaniem jest tutaj bardzo fajne to można tutaj uszyć ubrania na miarę.

Oczywiście ubrania to nie wszystko. Znajdziemy tutaj również kody rabatowe do dyskontów, np. do Lidla, sklepów z kosmetykami - tutaj wypatrzyłam naszą Tołpę, z książkami, np. Tania Książka czy wyposażeniem do biura. 

DealAM to baza ponad 50 000 sklepów internetowych z różnych dziedzin, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie! Oczywiście to co wymieniłam wyżej to nie wszystko. Żeby z niej korzystać nie trzeba zakładać konta na stronie. Od razu wpisujemy interesujący nas sklep i dostajemy kody rabatowe.

Post powstał we współpracy z DealAM.


Dajcie znać jakie promocje ostatnio dorwaliście! :)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)