2/17/2023

Nowości stycznia

Rossmann

  • OnlyBio peeling adaptogenny mikrodermabrazja - 14,99 zł
  • OnlyBio kombucha tonik - 11,99 zł - moja druga buteleczka.
  • FaceBoom seboom maseczka do twarzy - 12,99 zł
  • Isana żel pod prysznic lawenda i bergamotka - 5,79 zł lubię lawendowe klimaty, aby tylko nie dawały odświeżaczem ;D Buteleczka już wykończona, zapach był fajny.
  • Ziaja żel pod prysznic księżycowa pitaja - 7,49 zł - jeszcze w użyciu. Zapach też mi się podoba.

Soppo - współpraca barterowa

  • Nawilżająco-rozświetlający olejek do demakijażu paw paw makeup
  • Nawilżająco-łagodzący żel do mycia twarzy woof it off
  • Nawilżająco-łagodzący krem do twarzy na noc bow wow effect

Sztukater - współpraca recenzencka


Na kosmetyki w styczniu wydałam 53,25 zł. W grudniu było to 124,21 zł.

gate.shop

ubrania gate shop
  • Bluza crop ze strukturą - 35,59 zł - niby zwykła, czarna bluza, ale ta struktura robi fajny efekt. Już nie jest tak prosto :D Fajna do spodni z wysokim stanem. Ja mam rozmiar S. Taki zazwyczaj noszę i tutaj wypada ok. Chyba mogę powiedzieć, że w szafie mam więcej bluz niż swetrów :D
  • Spodnie dresowe z kieszeniami - 26,94 zł - wyrzuciłam moje ulubione dresy, więc potrzebowałam następnych. Kieszenie mają tylko po bokach. Rozmiar S. Sprawa z rozmiarem jak wyżej.
  • Kapcie - 26,54 zł - na stronie określone jako świąteczne, ale na szczęście bez choinek czy innych typowo świątecznych ozdóbek, więc można nosić przez cały rok :D Rozmiar 36/37. Ja noszę 37 i są dobre.

Wpadło Wam coś w oko? :)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)