9/29/2022

Equilibra: woda micelarna, serum do twarzy i dezodorant w sztyfcie

Hej, hej :) W sierpniu dotarła do mnie druga przesyłka w ramach Programu Testerek Equilibra i przyszedł czas podzielenia się wrażeniami z testowania tych kosmetyków. O pierwszej paczce pisałam tylko na Instagramie. Tam była mowa kosmetykach przeciwsłonecznych.

Różana woda micelarna Equilibra

INFORMACJE:


SKŁAD: Aqua (Water), Glycerin, Sodium Hyaluronate, Moringa Oleifera Seed Extract, Rosa Damascena Flower Extract, Saccharomyces Ferment Lysate Filtrate, Xanthan Gum, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Polyglyceryl-6
Oleate, Sodium Surfactin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Decyl Glucoside, Citric Acid, CI 16035 (Red 40), Disodium Phosphate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal.

POJEMNOŚĆ: 400 ml
CENA W SKLEPIE EQUILIBRA: 24,99 zł


OPAKOWANIE: podłużne i chociaż pojemność całkiem spora to dzięki temu wygodnie leży w dłoni bo jest dość wąskie. Zamykane na klik.
ZAPACH: różany. Tego obawiałam się najbardziej bo nie jestem fanką zapachu róż i w ogóle kwiatowych, ale jednak ten w żaden sposób nie drażni i nie kojarzy się z kwiaciarnią.
KONSYSTENCJA: wodnista. Kolor jasnoróżowy.

DZIAŁANIE: woda radzi sobie ze zmywaniem mojego codziennego makijażu, czyli podkładu, pudru, tuszu do rzęs i pomadki/błyszczyka. Zdarzało mi się też spróbować zmyć cienie po imprezie i też dał radę, ale niestety musiałam ją od oczu odstawić bo wywoływała ich pieczenie. Teraz mój pierwszy etap demakijażu wygląda tak, że oczy zmywam innym produktem a resztę twarzy tą wodą. Na skórze nic złego mi nie robi. Nigdy jakoś specjalnie wrażliwych oczu nie miałam a teraz to drugi z rzędu produkt do demakijażu, który wywołał ich pieczenie... Może dam ją jeszcze siostrze żeby sprawdziła jak to u niej będzie. Jeśli mieliście z nią styczność to dajcie znać.

Różane serum wygładzające Equilibra


INFORMACJE:

SKŁAD: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Sucrose Polystearate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Cetyl Palmitate, Sodium Hyaluronate, Rosa Damascena Flower Extract, Saccharomycesbferment Lysate Filtrate, Ceramide Ap, Ceramide Np, Ceramide Eop, Phytosphingosine, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate, Lecithin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Citric Acid, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Sodium Benzoate, Sodium Lauroyl Lactylate, Potassium Sorbate, Cholesterol, Carbomer, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool.

POJEMNOŚĆ: 30 ml
CENA W SKLEPIE EQUILIBRA: 51,99 zł


OPAKOWANIE: szklana, jasnoróżowa urocza buteleczka z pompką, czyli moim ulubionym dozownikiem. Jedna pompka wystarczy na twarz i szyję. Serum dodatkowo było zapakowane w kartonik.

ZAPACH: taki sam jak w wodzie micelarnej. Utrzymuje się przez jakiś czas na twarzy. Serio jak wieczorem czytam książkę to w otoczeniu tego zapachu :D na szczęście nie jest duszący.


KONSYSTENCJA: muszę przyznać, że bardzo przyjemna. Dość lekka, ale treściwa. Kolor biały jak widać na zdjęciu.

DZIAŁANIE: chyba muszę stwierdzić, że to mój hit z tej paczki! Serum używam tylko na noc i to solo. Po prostu zamiast kremu na noc. I codziennie rano myjąc twarz zachwycam się gładkością i miękkością mojej skóry. Serio :D Rano czuję się komfortowo, skóra jest nawilżona. Nie wiem jakby było w przypadku suchej skóry, ale przy mojej mieszanej jest super. Muszę je kiedyś wypróbować pod makijaż bo skoro tak fajnie wygładza to myślę, że i makijaż będzie na nim dobrze wyglądać ;)

Aloesowy dezodorant w sztyfcie Equilibra


Informacje:


POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA W SKLEPIE EQUILIBRA: 19,99 zł


OPAKOWANIE/KONSYSTENCJA: tutaj piszę razem ;D Wykręcany sztyft, który póki co fajnie się trzyma i nie kruszy. Mam nadzieję, że tak zostanie do końca opakowania. W ogóle to dawno nie miałam dezodorantu w takiej formie. Ostatnio najczęściej kulki, czasem jakiś spray, więc fajna odmiana.

ZAPACH: jedyny nieróżany kosmetyk z tej paczki. Tutaj w ogóle zapachu praktycznie nie czuć. Dopiero jak się przytknie nos do sztyftu to coś tam czuć. Ja się z tego cieszę bo nic mi się nie miesza z perfumami.

DZIAŁANIE: tutaj na początku przypominam, że to dezodorant a nie antyperspirant, więc tylko walczy z brzydkim zapachem a nie blokuje wydzielania potu. Na jesień jest to dla mnie dobra opcja. Spod pach mi się nie leje bo nie jest już gorąco. To tak śmiechem żartem :P co najważniejsze brzydkiego zapachu nie czuję. Również nie podrażnia mojej skóry i nie zostawia śladów na ubraniach.

Jeśli macie ochotę wypróbować te lub inne kosmetyki marki Equilibra to mam dla Was kod rabatowy „ROSA15”, który zastosowany w koszyku daje 15% rabatu (nie dotyczy produktów będących w danym momencie w promocji). Czas obowiązywania kodu – do 31.10.2022.

Stacjonarnie kosmetyki Equilibra znajdziecie w Hebe, SuperPharm, Naturze i Kontigo.

Jestem ciekawa czy znacie te lub inne kosmetyki marki i co o nich sądzicie. Dajcie znać! :)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)