8/16/2022

Energia i pobudzenie Lorem Vit - naturalna mieszanka ziołowa

Hej, hej :) Witam się po miesięcznej przerwie. Jeszcze nie obiecuję pełnego powrotu bo często po pracy zebrać mi siły żeby usiąść do laptopa i pisać, ale są recenzje, które nie mogą czekać, więc się mobilizuję i dzielę pierwszą z nich.

Kiedy dostałam propozycję wypróbowania suplementów diety w formie mieszanek ziołowych w mojej głowie od razu pojawiła się myśl, że nie wezmę niczego typu "skóra, włosy i paznokcie", Już dawno przestałam do takich podchodzić. Przejrzałam asortyment marki i mój wybór padł na herbatkę na dzień "Energia i pobudzenie" bo chciałabym porzucić poranne picie kawy i na noc "Dobry sen". Dzisiaj chcę Wam przekazać moją opinię o pierwszej z nich.


Informacje od producenta (skład, sposób podania):


OPAKOWANIE: woreczek z zamknięciem co jest bardzo na plus bo nie musimy przesypywać mieszanki ziołowej do żadnego słoiczka. W środku również znajduje się plastikowa łyżeczka (zdjęcie niżej) co ułatwia odmierzenie odpowiednej ilości i nie musimy szukać łyżeczki po całej kuchni co mi się czasem rano zdarza przy robieniu kawy ;D wiadomo człowiek zaspany o 6 rano.


KONSYSTENCJA: jak widać suche ziółka (składniki na drugim zdjęciu od góry). W środku jeszcze była dzika róża tylko ja ją niestety wybrałam przed zrobieniem zdjęć.


MOJE WRAŻENIA: zacznę od smaku bo przez niego można szybko zrezygnować lub polubić produkt. Na mnie szczerze mówiąc wielkiego wrażenia nie zrobił. Porównałabym go do melisy, której solo raczej nie ruszam (jeśli zdarzy mi się jakąś pić to właśnie z dodatkiem lub sama dodaję cytrynę i cukier). Tę mieszankę Lorem Vit słodziłam miodem (na słodko wszystko przejdzie ;D) i popijałam rano przy ogarnianiu się do pracy. Żeby mnie jakoś bardzo pobudzała to nie powiem, ale to w sumie tak samo jak kawa. Po prostu taki poranny rytuał a taka ziołowa herbatka na pewno jest zdrowsza od kawy. Różnica taka, że po kawie czuję się pełna, po tej herbacie szybko robiłam się głodna i szybko mogłam zabierać się za śniadanie. Czy przestałam pić kawę rano? Póki miałam mieszankę "Energia pobudzenie" to kawy nie piłam, ale gdy tylko się skończyła od razu wróciłam do kawy. Póki miałam zamiennik było dobrze.

Opakowanie powinno starczyć na 25 dni i chociaż dokładnie tego nie liczyłam to na pewno skończyło się szybciej. Mam choćby porównanie do wersji nocnej, którą miałam zdecydowanie dłużej.

Pijecie rano kawę czy coś innego? Próbowaliście jak ja odzwyczaić się od tego niezdrowego (na pusty żołądek) nawyku? Udało się?

Jutro pojawi się wpis o mieszance "Dobry sen".

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)