8/17/2022

Dobry sen Lorem Vit - naturalna mieszanka ziołowa

Hej, hej :) Tak jak wczoraj obiecałam dzisiaj przychodzę z wrażeniami z picia mieszanki ziołowej na dobry sen Lorem Vit.


Informacje:


OPAKOWANIE: takie samo jak to z wczorajszego wpisu. Zamykany woreczek. W środku również znajdziemy plastikową łyżeczkę. Tutaj od razu wspomnę, że suszu jest dużo więcej niż w tej porannej wersji. Tutaj na jedną herbatkę dajemy dwie miarki. W tym przypadku opakowanie starczy na te 25 dni.

MOJE WRAŻENIA: zacznę od smaku. Jest bardzo wyrazisty, głównie czuć lawendę. Smakuje mi, ale tak wyrazisty smak wolałabym na rano ;) W tym przypadku też przeważnie słodziłam miodem. Nie polecam dodawać cytryny. Raz mi się zdarzyło i smak był jeszcze mocniejszy ;D Tutaj też raczej podeszłam dość "rytualnie" do picia tej mieszanki. Piłam sobie wieczorem podczas czytania książki lub popijałam kolację. Taka chwila dla mnie, chwila wyciszenia.

Podsumowując do tej mieszanki ziołowej chętnie bym wróciła. Smakowała mi, wieczorem i tak zawsze coś tam piję, więc i mogłabym znów pić tę mieszankę.

Wy pijecie coś na wyciszenie przed spaniem? Melisę może? Tutaj oczywiście między innymi też jest w składzie.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)