7/13/2022

LaQ Myjący peeling do ciała Kiwi i winogrona (króliczka)

laq peelinj myjący kocica

SKŁAD: Sucrose, Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinifera Fruit Extract, Actinidia Chinensis Fruit Extract, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Green Coffee Bean Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinale Root Extract, Oryza Sativa Extract, Avena Sativa Kernel Extract, Linum Usitatissimum Seed Extract, Levulinic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Cl 42090, Cl 19140.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: ja testuję w ramach współpracy z bee.pl, ale teraz na stronie nie mogłam go znaleźć. To już ostatni produkt z tej mojej ostatniej paczki od tego sklepu ;) Miałam jeszcze serum do twarzy Sylveco z wit. C, ale szybko mnie zaczęło po nim wysypywać (chyba olejkowe konsystencje nie są dla mnie. Serum używa moja mama i dla niej jest ok).
 

OPAKOWANIE: tak jak w przypadku pozostałych peelingów marki jest to płaski plastikowy słoiczek z aluminiową zakrętką. Pod spodem dodatkowe plastikowe wieczko.

ZAPACH: znany mi już z żelu bee.pl, o którym pisałam tutaj. Ten w peelingu jest tak samo ładny i czuć w nim tylko winogrona.

KONSYSTENCJA: no uwielbiam te konsystencje musów i peelingów LaQ! Gęste a jednocześnie takie puszyste, przyjemne. Drobinki są wyczuwalne, ale nie są za ostre ani za delikatne.

DZIAŁANIE: i tutaj też nie mam nic do zarzucenia :D peeling ściera co trzeba, super wygładza skórę i oczywiście oczyszcza. Nic za szybko się nie rozpuszcza. Zazwyczaj po myciu nakładam balsam (bardzo fajnie się po nim wchłania), ale też zdarzało mi się mieć lenia i nie użyć i nic złego z moją skórą się nie działo. No mogę się tylko zachwycać :D działaniem i zapachem. I nie jest to spowodowanie współpracą. Już trochę tych musów do twarzy i ciała przerobiłam i niektóre sama kupowałam. Sprawdzić oczywiście moje opinie tutaj na blogu - wystarczy kliknąć w etykietę "LaQ". Można brać w ciemno ;)


Znacie markę LaQ? Lubicie?

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)