7/06/2022

Nowości czerwca


KOSMETYKI

Hermz - współpraca

  • Szampon peelingujący HairLXR
  • Szampon do włosów HairLXR
  • Profesjonalna odżywka do włosów potrzebujących błyskawicznej poprawy kondycji (do spłukiwania)
  • Serum do skóry głowy przeznaczone dla osób z problemem zbyt rzadkich, wypadających i zniszczonych włosów

Rossmann

  • Fluff skin superfood krem z filtrem UV wyrównujący koloryt skóry SPF 50 - 33,99 zł - ten krem wpadł mi w oko już jakiś czas temu, ale wiadomo czekałam na promocję 😅 cena przed rabatem to 45,99 zł. To taka ciekawostka do wypróbowania.
  • Isana żel do golenia Tropical Love - 7,29 zł - już go zużyłam. Był spoko.
  • Isana suchy szampon - 7,49 zł
  • Stars from the stars odżywczo-rozświetlający balsam do ciała - 16,99 zł - pięknie pachnie i robi fajny świecący efekt ;D będzie wpis na blogu. Spróbuję jakoś na zdjęciach drobinki pokazać.
  • Eveline peeling enzymatyczny do twarzy - 14,99 zł - dawno nie miałam peelingu enzymatycznego.
  • Onlybio kombucha wygładzająca maska przeciw niedoskonałościom - 10,99 zł - OnlyBio w nowościach oczywiście nie mogło zabraknąć 😄
  • Bielenda Bikini kokosowe mleczko do opalania spf 30 - 19,99 zł - te mleczko już pokazywałam Wam na story i na pewno doczeka się własnego wpisu na blogu 👌
  • Selfieproject żel do mycia twarzy - 12,49 zł - niby do młodej skóry z niedoskonałościami, ale może i mojej starszej da radę 😅

Hebe

  • Carmex Tropical - 11,99 zł - kupiłam od razu dwie bo zawsze denko mnie zaskakuje xd
  • Maszynki Gillette Simply Venus - 13,49 zł
  • Hean puder bambusowy transparentny - 22,99 zł - tak jak Wam wczoraj pisałam na story chciałam tradycyjnie kupić coś z Ecocery, ale półka marki świeciła pustkami 🙈

Program Testerek Equilibra

  • Aloesowy krem przecisłoneczny SPF 30
  • Aloesowy sztyft przeciwsłoneczny SPF 50+ - ja nim smaruję tylko tatuaże.
  • Aloesowy krem przeciwzmarszczkowy do twarzy efekt wypełnienia - oddałam go mamie, ale oczywiście przekażę Wam jej wrażenia.

W czerwcu na kosmetyki wydałam 163,70 zł. W maju było to 96,03 zł.

KSIĄŻKA

Współpraca

  • "Jeszcze nie zwariowałam (chyba)" Agata Strzałka

BUTY i UBRANIA

Butosklep i House

  • Welurowe espadryle Vulcano - 69 zł - jakiś czas temu zamówiłam takie same czarne w rozmiarze 37, ale były za duże. Odesłałam a przy okazji zamawiania trampek przygarnęłam mniejsze, ale już jasne :D Jednak niestety muszę przyznać, że w ciepłe dni bardziej sprawdzają się trampki i to ze skarpetkami a w tych espadrylach z gołą stopą gorąco... :(
  • Trampki ze skórki ekologicznej Big Star - 109 zł - moja czwarta para bigstarów ;D no kocham trampki.
  • Jeansowe spódnico-spodnie - 59,99 zł - wpadły mi w oko już jakiś czas temu, ale uznałam, że za 9 dych to ja ich nie kupię ;D udało się taniej. Ja mam rozmiar XS. Zazwyczaj to się u mnie sprawdza, że jak zwykłe spodnie noszę S to spódniczki i krótkie spodenki XS.
Wpadło Wam coś w oko? Będziecie czekać na jakieś recenzje? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)