3/21/2022

OnlyBio Malinowy peeling do ciała

malinowy peeling do ciała onlybio

Peeling do stosowania zawsze gdy skóra jest szorstka i sucha. Ma on uelastyczniać skórę oraz przywracać jej gładkość i głębokie nawilżenie.

SKŁAD: Sucrose, Sodium Chloride (Himalayan Pink Salt), Glycerin, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Lauryl Glucoside, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Silica, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 6 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia.
CENA: kupiłam w Rossmannie za 13,99 zł. Obecnie kosztuje 19,99 zł (info z 19.03).
 

OPAKOWANIE: identyczne jak w mleczku do ciała.

ZAPACH: tak samo cudowny jak w mleczku <3 malinowy, nieprzesłodzony.

KOLOR: jasnopomarańczowy.

KONSYSTENCJA: mocno napakowana cukrem, solą i olejkami, ale przy świetnie się rozprowadza na ciele.

DZIAŁANIE: zacznę od przyjemnych rzeczy. Piękny zapach - wiadomo. Druga sprawa to świetne nawilżenie. Peeling mocno olejkowy, ale po spłukaniu z ciała nie zostawia tłustej warstwy a ja nie muszę nakładać balsamu. Co mi się nie podoba? Drobinki mega szybko się rozpuszczają. Ja ich praktycznie nie wyczuwam, nie docierają do skóry. Próbowałam też na sucho, ale robi to niewielką różnicę. Ogólnie nie jestem fanką mocnych zdzieraków, ale aż tak delikatnych też nie. Lubię zrobić sobie peelingiem przyjemny masaż. Tutaj jest to masaż bez "drapania". Bardziej masowanie się olejkiem do kąpieli. Taki aromatyczny relaksik. Dla lepszego efektu gładkiej skóry przed użyciem tego peelingu szczotkuję skórę. Później peeling i jest super. Ciało pięknie pachnie i jest gładziutkie. Dla zapachu i nawilżenia można wypróbować, ale jeśli lubicie ostre zdzieranie radzę poszukać czegoś innego.

OnlyBio ma jeszcze peeling migdałowy. Czy ktoś z Was ma porównanie do tego malinowego? Też się tak szybko rozpuszcza?

6 komentarzy:

  1. Generalnie cała marka mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby za słaby, wolę poczuć działanie peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie w kwestii mocy jest takim średniakiem, wolę mocniejsze, ale w sumie nie oceniam go jako taki miziający :D Bardzo dobrze mi się go uzywało, przez zapach i efekt wygładzonej i nawilżonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)