2/12/2022

"Przekręt na Van Gogha" Deron R. Hicks - Weekendowe polecajki #52

przekręt na van gogha

MUZYKA

Naiv - Kolorowe życie

To wzięte z książki o zespole Happysad.

Kwiat Jabłoni - "Przezroczysty świat"

Heima - Halo!

Ten Tonye - Czekam na stacji

Wpadłam na nią przypadkiem na spotify a na yt nie znalazłam. Ta chrypka <3

Toto - Africa (Acoustic Cover by Dave Winkler)

Uwielbiam gitarki, więc wiadomo, że mi się podoba :D

FILM

"Oszust z Tindera" (2022)

Podając się za bogatego potentata diamentów, uwodził kobiety w sieci, a następnie wyłudzał od nich miliony dolarów. Teraz niektóre ofiary planują zemstę.

Gatunek: dokumentalny

5/10. No nie powalił mnie a ta pierwsza blondynka była strasznie irytująca. Do połowy ciężko się to oglądało, później jakoś nabrało tempa. Jednak i tak nie rozumiem kobiet, które dają się na takie bajki nabrać. Facet obrzydliwie bogaty i nagle nie ma możliwości korzystania ze swoich pieniędzy... Chociaż z drugiej strony nie mam pewności, że na miejscu tych kobiet zachowałabym się inaczej. Jednak mam nadzieję, że zachowałabym zdrowy rozsądek.

 KSIĄŻKA

"Przekręt na Van Gogha" Deron R. Hicks - moja szybka opinia ;D


Gatunek: literatura młodzieżowa

Niby książka młodzieżowa a mi babie w wieku 28 lat bardzo przypadła do gustu :D Może właśnie dlatego, że nie był to jakiś mocny kryminał. Obrazami też raczej jakoś się interesuje, ale jakieś akcje w książkach czy filmach z kradzieżą czy podrobieniem jakiegoś dzieła są ciekawe. Szybka akcja, w ogóle fajna czcionka i krótkie rozdziały co nie pozwoliło się nudzić i zastanawiałam się kiedy w końcu skończy się rozdział a wręcz chciałam czytać kolejny i kolejny bo były takie krótkie a przy tym bardzo ciekawe. W książce mamy kody QR do obejrzenia obrazów w internecie. Myślałam, że zawsze będą to obrazy, o których będzie mowa w danym momencie w książce, ale jednak tak nie było. Z jednej strony fajna sprawa bo można zobaczyć te obrazy (chociaż większość jest raczej ogólnie znana), z drugiej odrywa człowieka od książki i mi się zdarzyło "przy okazji" przejrzeć instagrama czy sprawdzić pocztę.

Udanego weekendu życzę!

12 komentarzy:

  1. Przeźroczysty świat lubię!
    Oszust z Tindera rzeczywiście nie szałowy. Ja jestem wręcz przekonana, że nie dałabym się nabrać. Ciężko mi uwierzyć, że poszły na takie oszustwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baedzo fajna!
      No też wydaje mi się to wszystko takie sztuczne i nierealne i myślę, że bym na to nie poszła, ale jak już człowiek się zakocha to tam wiadomo 😅🤣 W ogóle o tylu takich sytuacjach się słyszy, że jest to możliwe.

      Usuń
  2. "Przekręt na Van Gogha" mnie mega kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten oszust mnie jakoś nie kusi, żeby go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe inspirację o większości zespołów nigdy nie słyszałam. Oszusta pewnie z ciekawości obejrzę, teraz w między czasie oglądam "Kim jest Anna"

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie Przekręt na Van Gogha. Teraz oglądam II sezon Mroczne pożądanie i rozpoczęłam Kim jest Anna, obydwa polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe utwory, nie znałam ich. Książkę mam w planach, bo już co nieco o niej słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :) Dzisiaj wieczorem kolejna dawka. Mam nadzieję, że książka się spodoba :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)