2/16/2022

Najlepszy samoopalacz dla mnie — co polecacie?

Hej, hej :) do momentu kiedy będziemy mogli zdobyć naturalną opaleniznę jeszcze chwilę musimy poczekać, ale jak wiadomo są na to inne sposoby typu solarium czy samoopalacze. Muszę przyznać, że w solarium nigdy nie byłam i póki co nie planuję takich atrakcji, ale też nigdy nie używałam samoopalaczy. Do tej pory kilka razy gościły u mnie balsamy do ciała typu bb/cc by zakryć plamy na plecach, ale typowe samoopalacze nigdy. Latem szybko łapię ładny kolor i przez jakiś czas się nim cieszę, ale nie wykluczam, że kiedyś przed jakąś zimową imprezą nie użyję samoopalacza.


Co prawda mam pewne obawy, że mogę nierównomiernie nałożyć produkt i zamiast wyglądać super będzie śmiesznie a ja nie pokażę się światu - to mnie najbardziej hamuje. Też spotkałam się z opiniami, że samoopalacze nieładnie pachną a jak wiecie ja uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki. Jesteście w stanie polecić mi coś dla początkujących?

W oko wpadły mi produkty TanExpert i MineTan. W ofercie znajdziemy pianki samoopalające, balsamy brązujące, samoopalacze do twarzy oraz rękawice do peelingu i nakładania samoopalacza. Ciekawa jestem czy ktoś z Was zna te produkty. Tym, którzy ich nie znają szybko je przybliżę. Tutaj jeszcze wspomnę, że na stronie jest taka fajna opcja, która może nam pomóc wybrać produkt. Zakładka "Znajdź odcień" i tam w trzech krokach dobieramy produkt pasujący do nas. Zaznaczamy nasz kolor skóry, efekt jaki chcemy uzyskać i typ skóry.

Pianki samoopalające

Pianki kojarzą mi się z lekkością i chyba najchętniej od tego typu produktu zaczęłabym przygodę z samoopalaczami. Pianki samoopalające i samoopalacze w piance Tan Expert i MineTan mają pomóc nam uzyskać efekt opalenizny już po godzinie od aplikacji! Oczywiście po tak krótkim czasie mowa o delikatnym, naturalnym efekcie. Gdy zależy nam na mocniejszym piankę zmywamy odpowiednio później. Pianki te charakteryzuje prosta aplikacja i naturalny efekt. Opakowania są wyposażone w bezpowietrzne pompki co pozwala używać ich przez długi czas po otwarciu. Warto też tutaj wspomnieć, że w składy tych kosmetyków wchodzą składniki zatwierdzone przez PETA. Do tego wszystkie produkty zawierają w 100% naturalny kwas DHA. Można je nakładać rękawicą.

Na stronie w fajny sposób możemy filtrować pianki - według efektu jaki chcemy uzyskać (skóra muśnięta słońcem, bardzo ciemny brąz itp.).

Balsamy brązujące

Mają przedłużać i pogłębiać naszą opaleniznę, przy tym odbudowywać skórę olejkami i składnikami pochodzenia roślinnego. Produkty te wygładzają, chronią i nawilżają naskórek, zatrzymując wilgoć dzięki czemu uzyskujemy trwalszy efekt i równomiernie schodzącą opaleniznę. Szybkoschnące, bez zapachu sztucznej opalenizny i pomarańczowych tonów. Idealne do stosowania między natryskami lub samodzielnymi aplikacjami samoopalacza.

Samoopalacze do twarzy

Stworzone po ty by nadać skórze świetlisty blask oraz zapewnić odpowiednie nawilżenie. W formie mgiełki samoopalającej (można spryskać twarz przed zrobieniem makijażu) lub kropli (można je dodawać do kremu, serum itp.). Mogą pomóc wyrównać koloryt skóry - to dla mnie brzmi kusząco szczerze mówiąc bo czasem jakieś plamki na twarzy się pojawiają.

Rękawice

Na koniec coś co ma zadbać o naszą skórę i ułatwić aplikację samoopalaczy, czyli rękawica do peelingu Tan Go Away oraz rękawice do nakładania kosmetyków TanExpert Magic Mitt i MineTan Bronze On.

Oczywiście skorzystałam z zakładki "Znajdź odcień" i do mnie została dopasowana Pianka samoopalająca MineTan Wonder Tan z A, B3, C i E. Cieszę się, że trafiło na piankę bo jak napisałam wcześniej podoba mi się taka formuła a do tego ta konkretna ma fajną, przywołującą na myśl wakacje etykietę. Na pewno zwróciłaby moją uwagę na półce.

Przyznajcie się - kto używa tego typu produktów, solarium a kto czeka na słoneczko.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)