1/07/2022

"O psie, który wrócił do domu" W. Bruce Cameron - Weekendowe polecajki #49

Dzień dobry wieczór :D Jakie plany na weekend? Zapraszam na kilka domowych propozycji :)


MUZYKA

Krzysztof Zalewski - Tylko nocą feat. Justyna Święs

No nie umiem się uwolnić tej piosenki! Mogę słuchać w kółko :D

Five Finger Death Punch - Cold

Munn - YOU KILLED ME

Gibbs - Udawanko

KONIEC ŚWIATA - Herbata z kokainą

Paweł Domagała - Moje

Dawno żadna piosenka Pawła mi się tak do głowy nie wbiła <3

Three Days Grace - So Called Life

W końcu nowość od TDG <3 Jeden z ulubionych zespołów od lat.

Joda, Gibbs - Niepewno jutro

Gibbs i wiadomo, że coś fajnego ;)

Heima - Gdziekolwiek

Moje ostatnie "zespołowe" odkrycie i to uwaga z wokalistką :D

Łukasz Drapała & Chevy - Przyjaciele, których nie miałem


KONCERT

4-go grudnia byłam na koncercie Dżemu w warszawskiej Stodole. Powrót do tradycji grudniowych koncertów ;) Wrzucam post z instagrama tego mojego, mojego ;D Koniecznie sprawdźcie gościa, który grał support! Seed Holden się nazywa.


 KSIĄŻKA

"O psie, który wrócił do domu" W. Bruce Cameron

Jednak mogłam zrobić sobie przerwę od książek pana Camerona 🙈 Przez większość czasu czytania tej książki miałam wrażenie, że czytam kolejną historię jakiegoś wcielenia Baileya z "Był sobie pies", na początku nawet płeć bohaterki myliłam 😅

Niestety muszę powiedzieć, że ta książka najmniej mi się podobała z książek autora, które przeczytałam. Opisy wyczuwania krwi przez Bellę kojarzyły mi się z "Pamiętnikami wampirów", które teraz oglądam i chyba też przez jakoś zbyt drastyczne to dla mnie było. Biedne zajączki 🙈

Tak serio książka zaczęła mi się podoba od momentu gdy sunia dotarła do szpitala, czyli kilka ostatnich rozdziałów. No jeszcze historia małżeństwa Gavina i Taylora, do których Bella na jakiś czas trafiła.

Książka zahacza trochę o problem alkoholizmu, narkotyków i życia weteranów wojennych.


Filmów ostatnio jakoś nie oglądam. Jak już mam ochotę coś obejrzeć to po prostu odpalam kolejne odcinki "Pamiętników wampirów" :D Jestem w trakcie 5 sezonu. Jednak chodzi mi po głowie kino bo już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam xd Grają coś teraz fajnego?

8 komentarzy:

  1. Super wyjście na koncert. Też bym poszła do kina, ale sama nie wiem na co. Chyba ma wejść kolejny Poirot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysiu zawsze na propsie! Domagałę sprawdziłam po Twoim story bodajże - całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje, koncertu Dżemu zazdroszczę. Lubię książki o psach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęskniłam za ich koncertami. Ja też! Tylko, że zazwyczaj przy nich ryczę 🙈

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)