11/19/2021

"O psie, który dał słowo" W. Bruce Cameron - Weekendowe polecajki #48

 

MUZYKA

Gibbs - Lepsza Strona Słońca

W grudniu będę miała okazję usłyszeć na żywo!

PALAYE ROYALE - Mr. Doctor Man

Gibbs ft. DJ Ike - Abrakadabra

Five Finger Death Punch - Brighter Side Of Grey

Veason "Omen"

Opał, Floral Bugs, Profesor Smok - Ćmy

Miętha feat. Miły ATZ - Stolik dla dwojga

Veason "Paranoje"

Karolina Stanisławczyk feat. Michał Szczygieł - V.I.B.E.

KIWI - Tańcz

SERIAL

"Pamiętniki wampirów" (2009-2017)

Dwóch braci wampirów wraca w rodzinne strony, gdzie poznają Elenę, nastolatkę uderzająco podobną do wampirzycy, która ich przemieniła.

Gatunek: Fantasy, Horror, Romans

Takiego "starocia" sobie dorwałam. Tytuł pewnie większości znany. Kiedyś w tv widziałam pojedyncze odcinki, ale nigdy specjalnie nie oglądałam. Po prostu jak trafiłam to obejrzałam i mi się podobały. Nawet na filmwebie mam zaznaczone, że 11 lat temu oceniłam to jako arcydzieło xd W sensie 10 gwiazdek. Ale no miało się kiedyś fazę na wampiry. Zmierzchy i te sprawy ;D Jakoś niedawno na fanpage'u filmwebu zobaczyłam link do rankingu seriali o wampirach i tak sobie przypomniałam o Pamiętnikach. Pamiętam, że kiedyś czytałam opinie, że serial jest lepszy od książek. Nie wiem, nie czytałam ;d W serial się wciągnęłam. Oglądam po kilka odcinków dziennie. Obecnie jestem po połowie drugiego sezonu. W sumie sezonów jest 8, po 22 odcinki. Zobaczymy czy wytrwam do końca :D Póki co jestem na tak. Na pewno lepiej to się ogląda niż zmierzchowe filmy. Lata minęły, ale książki uwielbiałam i uważam, że filmy do stracony potencjał.

KSIĄŻKA

"O psie, który dał słowo" W. Bruce Cameron


Jest to trzecia książka z serii "Był sobie pies". Autor tak fajnie prowadzi narrację psa Baileya, że za każdym razem miałam wrażenie, że wracam do tej samej książki. Tak jest to wszystko spójne.

Na początku najbardziej skupiałam się na ludzkiej historii Burke'a i Wenling. Wyszło zamiłowanie do historii miłosnych 😅 Jednak dalej historia psa mocno wciąga a ludzkie historie są fajnym tłem a raczej wspólnym życiem z psami 😉

Czasami mówię sobie, że nie powinnam czytać książek o psach bo zawsze nad nimi ryczę. Serio bardziej wzrusza mnie smutna historia psa niż człowieka. Nawet niekoniecznie smutna. W tej książce był moment gdzie pies Oscar pomagał funkcjonować swojej psiej przyjaciółce z wózkiem a ja czytałam to ze łzami w oczach. Co do czego coś mnie zainteresuje i nie mogę się powstrzymać przed czytaniem.

Teraz czas na obejrzenie filmów na podstawie tych książek. Chociaż pierwszy już chyba kiedyś widziałam. Mam jeszcze jedną pieskową książkę Camerona, ale w niej bohaterem Bailey już nie jest. 

Tak w ogóle pomyślałam sobie o lekturach szkolnych o psach. Pamiętacie jakieś? O psie, który jeździł koleją?

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)