1/26/2022

Elfa Pharm x Noble Health balsam do ciała Energy mango

jogurt do ciała mango elfa pharm noble health

Balsam do ciała wiadomo do czego służy i jak się go używa :D Zadaniami dzisiejszego bohatera są: natychmiastowe nawilżenie, odżywienie i poprawa jędrności i elastyczności skóry oraz ochrona przed szkodliwym działaniem składników odżywczych.

SKŁAD: Aqua*, Isopropyl Palmitate*, Glycerin*, Glyceryl Stearate Citrate*, Ethylhexyl Stearate*, Glyceryl Stearate*, Butyrospermum Parkii Butter*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Mangifera Indica Fruit Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Cetearyl Alcohol*, Xanthan Gum*, PEG-8, Tocopherol,  Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Parfum

*składniki pochodzenia naturalnego

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: kupiłam w Rossmannie za 7,99 zł. Teraz na stronie go nie widzę.


OPAKOWANIE: zgrabny plastikowy słoiczek z  zakrętką. Nie pamiętam czy pod nią było jakieś dodatkowe zabezpieczenie.

ZAPACH: Mango! I to takie ładnie <3

KOLOR i KONSYSTENCJA: biały balsam czy tam jogurt :D obie nazwy są na etykietce na ściance. Konsystencja jest fajna, łatwo się rozsmarowuje, nic niepotrzebnie nie ucieka.

DZIAŁANIE: muszę przyznać, że od samego początku jestem zadowolona. Zgrabne, wygodne opakowanie (jestem fanką fanką butelek z pompką, ale jeśli mogę wydobyć balsam swobodnie jak tutaj to też może być). Mnie oczywiście skusiło mango i nie zawiodłam się na zapachu (za jakiś czas pokażę Wam peeling, który nie ma nic wspólnego z zapachem mango a pachnie jakimś aromatem do ciasta :D). Do samego działania też nic mam. Balsamu używałam (wczoraj się skończył) raz dziennie po wieczornej kąpieli i tyle mi wystarczyło. Niestety w okresie grzewczym nieraz zdarzało mi się, że musiałam w ciągu dnia smarować się jeszcze raz bo skóra była odczuwalnie sucha a tutaj nie miałam takiej potrzeby. Skóra nawilżona, gładziutka i pięknie pachnąca przez cały dzień (no zapach troszkę krócej ;)) a to wszystko za mniej niż 10 zł ;) Czego chcieć więcej? :D Nawet opakowania większego bym nie chciała (haha) bo nawet super działający kosmetyk może się znudzić przy większej pojemności.

Znacie kosmetyki Elfa Pharm stworzone dla Noble Health? Ja kiedyś miałam jeszcze krem do rąk, ale szczerze mówiąc nie pamiętam jak działał...

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)