1/28/2022

"Miłość, pies i czekolada" Małgorzata Lis - Weekendowe polecajki #50!

 To już 50-ty wpis z tej serii! Tylko proszę, dajcie znać czy korzystacie z moich poleceń i czy ma sens żebym ją tworzyła do setki :D

książka miłość pies i czekolada

MUZYKA

Heima feat. Patryk Pietrzak - Nie spotkamy się

Miętha - Gwiazdy

Rubens - Wszystko OK?

JP Cooper - Need You Tonight ft. RAY BLK

JP Cooper - Call My Name (Gospel Choir Version)

Linia Nocna - Ballada do płakania w aucie

RUSKIEFAJKI FEAT DEYS – FATAMORGANA

Sweeper - A child's birthday waltz

Paluch - Na Chłodno

Blacktop Mojo - Strike Me


BAJKA

"Sing 2" (2021)

Aby wystąpić w teatrze Crystal, Buster Moon i jego ekipa muszą odnaleźć i przekonać legendę rocka do powrotu na scenę.

Gatunek: Animacja / Komedia / Musical

8/10.  Byłam na niej w kinie. Do obejrzenia bajki nie trzeba mnie długo namawiać :D Do tego muzyczne klimaty i w ogóle jest super.

FILM

"Wyspa" (2005)

Połowa XXI wieku. Kiedy Lincoln Sześć Echo i Jordan Dwa Delta mieszkający w zamkniętym ośrodku orientują się, że są oszukiwani, postanawiają uciec.

Gatunek: Akcja / Sci-Fi

8/10. Jakoś przypadkiem zobaczyłam reklamę w tv i film bardzo mnie zainteresował. Obejrzałam i polecam :D

KSIĄŻKA

"Miłość, pies i czekolada" Małgorzata Lis

Zastanawiałam się czy w ogóle wspominać bo nie do końca przypadła mi do gustu. Ale wiadomo masa ludzi, masa książek i nie wszystko wszystkim musi się podobać. Więc to taka nie do końca polecajka, ale też w sumie może komuś przypadnie do gustu.

Z jednej strony znalazłam cechy wspólne z Beatą (typu sama uwielbiam czekolady Milka :D, mieszkam z rodzicami, obecnie szukam pracy) i tutaj fajnie się czyta o takim normalnym życiu. Szukanie pracy, pojawienie się psa (kocham psy!), wakacje, poznanie nowego faceta. Jednak mega mnie męczyły religijnie rozkminy bohaterki. W sumie wydawały się trochę takie na siłę. Mieszka z rodzicami to chodzi z nimi do kościoła. Coś idzie nie po jej myśli to się modli a później wielce się zastanawia czy nowo poznany facet jest wierzący, czy się modli a jak wyszło na to, że jest rozwodnikiem to już ona z nim nie może być bo nie wezmą ślubu kościelnego! Wątek z niepełnosprawnym dzieckiem był ciekawy i nadawał bieg całej historii. Obejrzała bym film na podstawie czegoś takiego. Wyrzucając wszelkie wątki związane z religią książka byłaby dla mnie super. Ja nie wnikam w to w co nowo poznane osoby wierzą i czy w ogóle w coś wierzą, nie zależy mi na ślubie kościelnym, więc może i dlatego tak mi się to tutaj gryzło. Oczywiście rozumiem też, że dla kogoś może to być ważne.

No nic, to po prostu nie są do końca moje klimaty.

Ale muszę zaznaczyć, że okładka mega ładna 🙈

Książkę czytałam w ramach współpracy z wydawnictem eSPe. Co prawda dotyczyła mojego konta na ig, ale tak zaznaczam, że sama tej książki nie kupiłam. Miałam kilka do wyboru i ta mnie najbardziej zainteresowała.

4 komentarze:

  1. Książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sing w 1 części mi się mega podobał, ale ostatnio jakoś rzadko sięgam po bajki (w sumie wgl po filmy!) więc jakoś nie kusi mnie tak jak wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)