7/07/2021

Nowości czerwca

Lidl

  • I'm beauty mgiełka do ciała Spiced mango - 9,99 zł - bardzo ładny zapach! Uwielbiam mango :D W poprzednie wakacje miałam mgiełkę o zapachu mango z Biedronki.

Rossmann

  • Maybelline podkład FIT Me 120 i 130 - po 18,49 zł - dwa kolory od razu póki promocja :D

Hebe

  • FlosLek żel na ukąszenia - 10,79 zł
  • Beauty Shot delikatny mus do mycia twarzy matujący - 6,99 zł
  • Neutrogena peeling do twarzy - 14,79 zł
  • Kolastyna żel po opalaniu chłodząco-kojący - 18,69 zł
  • BasicLab pomadka nawilżająca do ust - 11,99 zł
  • Szczotka do mycia/masażu - 19,99 zł - gdzieś czytałam, że jest za delikatna do masażu, ale jak przejechałam po nodze to odczułam 😂 Macie jakieś rady na początek szczotkowania ciała? Jakieś wpisy na blogach lub filmy?
Książka i buty

  • "Zrozumieć szaleństwo" Susannah Cahalan - 26,67 zł w Empiku - "Umysł w ogniu" mega mi się podobała, więc jak zobaczyłam nową książkę autorki to wiadomo, że musiałam ją mieć.
  • Czarne krótkie trampki Big Star - 69 zł w hitobuwie.pl - moje trzecie bigstary :D mam jeszcze czerwone krótkie i czarne długie.

W czerwcu na kosmetyki wydałam 110,22 zł. W maju było to 60,43 zł.

Znacie coś? O czymś chcecie poczytać na blogu?

20 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości, niech Ci dobrze służą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te twoje konto nowości, chętnie poczytam o podkladach maybeline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podlinkować recenzję 🙈 https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2020/07/maybelline-fit-me-podkad-matujacy-do.html

      Usuń
  3. Na mgiełkę muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko piankę Venus, której swego czasu też używam. Tania i bardzo 👍 Co do szczotkowania polecam przeszukać Instagrama jest sporo postów na ten temat, może to będzie jakaś podpowiedź😉

    OdpowiedzUsuń
  5. W polskich Lidlach tyle tych kosmetycznych nowości a w UK to nic nowego ani fajnego nie dają na półki... Dla mnie szczotkowanie początkowo to był okropny ból, z czasem przyzwyczaiłam się ale jednak wolę używać peelingu i balsamu a z tym szczotkowaniem to u mnie jest bardzo nieregularnie. Jakoś tak brakuje mi chęci i czasu do tego 🙊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :( Ja to nawet za bardzo nie wiem jak z tymi nowościami bo rzadko kiedy bywam w Lidlu, ale czasem coś w internecie wpadnie w oko :D
      Miałaś jakąś ostrą szczotkę? Bo ta z Hebe taka straszna nie jest, nie sprawia bólu. Ja to zapominam 😂 wpakuje się pod prysznic i nagle takie "kurde, szczotkowanie" 😅

      Usuń
  6. W Biedronce chyba dalej można dostać tę mgiełkę mango, o której wspominasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo fajnych nowości. Podobają mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mus Marion (beauty shot) wydaje się ciekawy, ale poczekam na recenzję, bo ta firma jakoś średnio do mnie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)