1/03/2020

Weekendowe polecajki #12


Witam w nowym roku! Mam nadzieję, że super spędziliście Sylwestra i z uśmiechem wkroczyliście w ten nowy rok :) A ja mam dla Was kolejną porcję poleceń na weekend.

MUZYKA


Na początek nowa epka Kartkiego - Zakazane piosenki, wrzucam te, które najbardziej mi się wbiły do głowy, ale oczywiście polecam posłuchać całości.

kartky feat. karian - czarna noc



"Jak zawsze wszyscy kontra ja"

kartky - było jak było



"Wiem, że było jak było
Ale nie będę w miejscu stać"

kartky - quen



kartky - ciri



kartky feat. filipek, przyłu, gibbs - miasto duchów



Poets of the Fall - Carnival of Rust



Ryszard Riedel i Krzak - Tylko kilka minut



Kartky x Emes Milligan - Naprawdę

Jakoś melodia refrenu kojarzy mi się z czasami harcerstwa, obozów, tak do wspólnego śpiewania.


Triku & @atutowy - Mur



TMK aka Piekielny - Pisz do mnie



FILMY


Świąteczny rewanż (2016)

Trzy kobiety łączą siły, by zemścić się na ich byłym chłopaku, który je zdradzał. Planują wykonać to podczas jego wakacji.
Gatunek: komedia romantyczna.

Jeszcze w świątecznym klimacie. Na ten film trafiłam przypadkiem w telewizji i obejrzałam do końca.

Umysł w ogniu (2016)

Młoda dziennikarka z New York Post zapada na nieznaną chorobę, stopniowo popadając w stan katatonii.
Gatunek: biograficzny, dramat

Coś o dziennikarstwie i psychice, czyli coś dla mnie i obejrzałam całość z zaciekawieniem.

Do utraty sił (2015)

Pomimo przeciwności losu bokser stara się powrócić na szczyt i odzyskać dobre imię.
Gatunek: dramat, sportowy.

Lubię filmy o bokserach nie od dzisiaj. Tylko oczywiście z jakąś historią w tle a nie żeby się panowie naparzali przez cały film. Tutaj dostałam co chciałam.

Wpadło Wam coś w ucho lub oko pod koniec roku lub już teraz na początku?

26 komentarzy:

  1. chętnie obejrzę ten świąteczny rewanż ;D i nie słyszałam o kalky, muszę coś posłuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam "Do utraty sił" :) Super film, chętnie obejrzę jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam zarówno umysł w ogniu - bardzo w porządku i do utraty sił - super! Bardzo mi się podobał, to jeden z lepszych filmów jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Świąteczny rewanż" zaczęłam oglądać, ale tak mi się nie spodobał, że musiałam wyłączyć. Pozostałe 2 chętnie sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to ciekawe czy Ci się spodobają ;D ale fakt faktem, że to zupełnie inne filmy.

      Usuń
  5. Świąteczny rewanż i Do utraty sił chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmy oglądnę, szukałam jakichś tytułów na ten weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem nic mi jakoś specjalnie w oko nie wpadło, filmy raczej nie moje klimaty aktualnie. Oglądam w sumie jedynie horrory :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnej z Twoich polecajek :) nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w czym wybierać w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj z chęcią obejrzę polecane przez Ciebie filmy :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogladałam Do utraty sił - można się wzruszyć. Od siebie polecam Sztuka ścigania się w deszczu

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy film sobie raczej daruję, ale dwa pozostałe chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz komedii romantycznych czy odpuszczasz już świąteczne klimaty? Mam nadzieję, że się spodobają :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)