10/19/2020

Avon: szminka, róż, lakier, bransoletka


Hej, hej :) Jakiś miesiąc temu otrzymałam kilka produktów marki Avon i dzisiaj chcę trochę o nich opowiedzieć. O lakierach do paznokci kiedyś pisałam sporo, o reszcie "kolorowych" kosmetyków wciąż się uczę ;D Zapraszam do dalszej części wpisu.

Trwała szminka "Moc koloru" kolor First Crush


SKŁAD: Disopropyl Dimer Dilinoleate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Lanolin, Tridecyl Trimellitate, Synthetic Wax, Petrolatum, DI-PPG-3 Myristyl Ether Adipate, Stearyl/PPG-3 Myristyl Ether Dimer Dilinoleate, Silica, Phenyl Trimethicone, Cera Microcristallina, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Diphenyl Dimethicone, Ozokerite, C18-21 Alkane, Polyisobutene, Polymethylsilsesquioxane, Mylon-12, Disteardimonium Hectorite, Caprylyl Glycol, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, Isopropyl Titanium Triisostearate, Ethylene/Propylene Copolymer, Triethyl Citrate, Parfum, Polyhydroxystearic Acid, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, CI 77891, Mica, CI 45410, CI 15985, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 42090, CI 17200, CI 75470.


MOJA OPINIA: Tutaj możecie się trochę zawieść bo za wiele o tej szmince nie powiem. Pokazuję kolor tylko na ręce, ponieważ to nie jest "mój" kolor. Mam ciemne włosy, dość ciemną karnację i po prostu w takim kolorze wyglądam "trupio" i źle się czuję. Łatwo ją zmyć najzwyklejszym płynem micelarnym. Poszukam jej nowej właścicielki.

Róż do policzków kolor Soft Peach



SPOSÓB UŻYCIA: nałóż na policzki równomiernie, rozprowadź aby zapewnić cerze promienny wygląd.
SKŁAD: Talc, Mica, Dimethicone, Zinc Stearate, Calcium Silicate, Caprylyl Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PTFE, Nylon-12, IsostearylvHydroxystearate, Polymethyl Methacrylate, Lauroyl Lysine, BHT, Triethoxycaprylylsilane, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, CI 77163, CI 77492, CI 77499, CI 77891, CI 15850, CI 77007, CI 75470.
Mamy 24 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.


MOJA OPINIA: współpracy z różem wciąż się uczę ;D ale ten jest na tyle delikatny, że raczej krzywdy nie da rady sobie nim zrobić. Ja się muszę trochę pędzlem "nakręcić" żeby go nabrać i żeby go było widać na policzkach. Chociaż delikatny to jednak uważam, że pasuje do mojej karnacji. Używam do pracy i te 6 godzin wytrzymuje a i  też nigdy nie usłyszałam, że wyglądam na zgrzaną czy jak klaun ;D Poza tym, że trochę ciężko się go nabiera to jednak go polubiłam. Jak na takiego laika jak ja to mi wystarczy.

Lakier do paznokci BB kolor Restoring Beige



SKŁAD: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Talc, Stearalkonium Bentonite, Acrylates Copolymer, Styrene/Acrylates Copolymer, Phosphoric Acid, Silica, Diacetone Alcohol, Benzophenone-1, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Aqua, Tocopherol Acetate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 19140, CI 77742, CI 77007, CI 77266, CI 42090.
POJEMNOŚĆ: 10 ml
Mamy 24 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.


MOJA OPINIA: nie wiem czy pamiętacie, ale ja wciąż używam zwykłych lakierów. Hybrydy zrobiłam raz w życiu na ślub przyjaciółki, czyli już ponad rok temu i więcej razów nie było ;D Pędzelki w avonowych lakierów uwielbiam. Idealny kształt, długość, ilość włosków. Po prostu są dla mnie mega wygodne. Ten lakier potrzebuje dwóch warstw do pełnego krycia. Bardzo szybko schnie jak na taki tradycyjny lakier. Trwałość to 2-3 dni. Z odżywką w formie bezbarwnego wytrzymał jakoś 5 dni.


Ja jestem fanką bardziej widocznych lakierów. Takie beżowe mam wrażenie, że zlewają się ze skórą, ale na przykład podoba mi się jak wyszedł na zdjęciach do recenzji tego tuszu do rzęs. Też całkiem spoko wyglądał w połączeniu z takim bladym różem i lakierem z błyskotkami. Więc ogólnie mówiąc znalazłam na niego sposób ;D I z tego co widzę jest teraz w promocji i kosztuje tylko 5 zł! Cena regularna to 27 zł.

Bransoletka z ananasem



Miałam pokazać, więc pokazuję ;) ładny dodatek do prostych stylizacji.


Początkowo bałam się, że to zapięcie będzie się odpinać, ale jednak nie i bransoletki nie zgubiłam ;D Na zdjęciu ten "patyczek: jest tylko włożony w kółeczko, ale jak ją noszę to 2 razy owijam łańcuszkiem i dopiero zostawiam.

Dziękuję pani Karolinie za możliwość wypróbowania tych produktów a Wy możecie znaleźć te i inne rzeczy marki Avon na tej stronie.

Lubicie kolorówkę z Avonu? A dodatki?

15 komentarzy:

  1. W pierwszym momencie myślałam, ze ten lakier to podkład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo jak otworzyłam paczkę :D Wszystkie produkty były w kartonikach i tak nazwa "BB" ;D

      Usuń
  2. Lakier ma ładny kolor, ja tez tradycyjne lakiery nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę nic dla siebie :D Z pomadką miałabym podobnie, bo też mam i ciemne włosy i stosunkowo karnacje. A z lakierów wolę te ciemne, też mam wrażenie, że takie nude zlewają się ze skórą i są takie.. nijakie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor lakieru, uwielbiam nude :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię ich kolorówki, lakiery kiedyś bardziej, ale teraz tylko hybrydy wiec one wygryzły te zwyczajne. Lubię za to ich zapachy i po nie chętnie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko denerwują kolory w katalogach. Już parę razy na szminki się nacięłam :( Zapachy, fakt są spoko!

      Usuń
  6. Ja właśnie nie lubię tych zapięć bransoletek bo jedną Avonową z takim już zgubiłam...
    Róż do policzków z tej serii mam, ale ciemniejszy, ciepły Cheeky Melba (on taki ni koral, ni cegiełka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza z takim. Zobaczymy jak długo ją będę miała ;D
      I jak wrażenia z tym różem?

      Usuń
  7. The lip balm and the nail polish are really pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)