1/27/2020

SHECELL Dermoaktywne kremy do twarzy anti - pollution


Shecell anti-ppollution to pięć kremów do twarzy przeznaczonych do różnych rodzajów cery i jej problemów. Dla siebie wybrałam ten do skóry z przebarwieniami a dla mamy do skóry dojrzałej. Pozostałe przeznaczone są do skóry naczyniowej, atopowej i suchej oraz odwodnionej.

Krem do skóry z przebarwieniami Shecell

Jego zadaniem jest rozjaśnienie i wyrównanie kolorytu skóry, redukcja wielkości przebarwień i zmniejszenie intensywności ich zabarwienia oraz nawilżenie.

SKŁAD: Aqua (Water), Isostearyl Isostearate, Dietyloamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Isopropyl Isostearate, Isopropyl Myristate, Glycerin, Polyglyceryl-6 Stearate, CI 77891 (Titanium Dioxide), Ethylhexyl Triazone, Ascorbyl Glucoside, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Pentylene Glycol, Mica, Glyceryl Stearate, Myristyl Myristate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Hyaluronic Acid, Panthenol, Biosaccharide Gum-4, Glycolic Acid, Lactic Acid, Citric Acid, Chitin Dibutanoate, Allantoin, Polyglyceryl-6 Behenate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja Oil, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Sodium Magnesium Silicate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Tin Oxide, Parfum (Fragrance).

Krem do skóry dojrzałej Shecell

Jego zadania to: zwiększenie nawilżenia, elastyczności, jędrności oraz gęstości skóry, redukcja i wygładzenie zmarszczek, poprawienie owalu twarzy, nadanie zdrowego koloru skórze.

SKŁAD: Aqua (Water), Glycerin, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Isostearate, Dicaprylyl Carbonate, Polyglyceryl-6 Stearate, Ethylhexyl Triazone, Pentylene Glycol, Crambe Abyssinica (Abyssinian) Seed Oil, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Polymethylsilsesquioxane, Glyceryl Stearate, Myristyl Myristate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Polyacrylate Crosspolymer-6, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Polyglyceryl-6 Behenate, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Palmitoyl Tripeptide-38, Sodium Lauroyl Lactylate, Ceramide NP, Ceramide AP, Phytosphingosine, Cholesterol, Xanthan Gum, Carbomer, Ceramide EOP, Biosaccharide Gum-4, Hyaluronic Acid, Allantoin, Chitin Dibutanoate, Hydroxyacetophenone, Beta-Sitosterol, Squalane, Glycine Soja Oil, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance).


Oba kremy zawierają SPF15, do stosowania dwa razy dziennie, nadają się pod makijaż.

POJEMNOŚĆ: 40 ml


Opakowanie:

tak jak widać takie same tubeczki różniące się tylko kolorem. Nie czytając za każdym razem etykietek możemy sięgnąć po właściwy ;) Zamykane na klik i możemy postawić je na głowie żeby kremy spływały do dziurki. W przypadku mojego kremu (skóra z przebarwieniami) zaznaczę, że trzeba często oczyszczać okolice dziurki bo jakoś bardzo łatwo się brudzą kremem.

Zapach:

SKÓRA Z PRZEBARWIENIAMI: bardzo ładny i wyczuwalny w trakcie aplikacji, później już nie, więc nie będzie mieszać się nam z perfumami. Jednak co to konkretnie za zapach ciężko mi powiedzieć ;D na pewno niesłodki a pobudzający.
SKÓRA DOJRZAŁA: powiem szczerze, że gdy robiłam zdjęcia to nic nie wyczułam ;D Za to mama  mówi, że ładnie pachnie.


Kolor:

Oba kremy są jasnożółte. No tej mój może troszkę ciemniejszy.

Konsystencja:

SKÓRA Z PRZEBARWIENIAMI: jest dość gęsty, taki jakby mus, ale bardzo gęsty. Przy pierwszym wyciśnięciu go z tubki myślałam, że będzie taki "tępy" i ciężki do rozsmarowania. Na szczęście się myliłam i swobodnie można go rozsmarować. Jednak radzę uważać przy włosach/brwiach żeby go dobrze rozsmarować bo może zabarwić włoski. Wystarczy malutka ilość, pozostawia delikatną warstewkę, ale nie przeszkadza.
SKÓRA DOJRZAŁA: ten jest wiele lżejszy od mojego kremu. Pokusiłabym się o określenie, że ma taką typową dla kremu konsystencję.

Działanie kremu do skóry z przebarwieniami Shecell

Używam go od około miesiąca. I skoro ma działać na przebarwienia to od tego zacznę i niestety będzie gorzko bo tutaj żadnej różnicy nie zauważyłam. Według producenta rezultaty powinno być widać po 4 tygodniach. Nie wiem, może jednak moja skóra potrzebuje więcej czasu. Używam go dwa razy dziennie. Jednak muszę Wam powiedzieć, że z moim podkładem się nie polubił. Używam aktualnie Maybelline Fit me, mam cerę mieszaną, ten podkład jest matujący i niestety gdy nałożę go bez przypudrowania na ten krem to po 2-3 godzinach zaczynam się świecić a podkład się ściera z okolic ust i płatków nosa. No czegoś takiego sobie z innymi kremami nie przypominam. Tak więc pod podkład używam innego kremu. Co z nawilżeniem? Braków nie odczułam ;D Jednak na noc lubię go wspomagać. Ostatnio używałam ampułek, teraz zabieram się za olejek winogronowy. Wiecie podwójna dawka mocy na noc i rano skóra wygląda pięknie :)

Działanie kremu do skóry dojrzałej Schecell

Najpierw się pochwalę, że mamie skóry może pozazdrościć niejedna pani w jej wieku a nawet i młodsza. Wiadomo - w wieku 65 lat nie wygląda jak u dwudziestki, ale jest naprawdę super. Ale też mama nie styrała swojej skóry fajkami czy makijażem. Serio nawet teraz rzadko kiedy używa podkładu a ulubionym kosmetykiem kolorowym jest szminka. Mama lubi kremy raczej treściwe i dobrze nawilżające. Sucha skóra się kłania. Tego kremu używa na dzień i jest zadowolona. Co prawda nie ma jakiejś ciężkiej konsystencji, ale dobrze nawilża. Łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania i delikatnie wygładza skórę.

Kremy testujemy w ramach akcji Testuję z Twoim Źródłem Urody.

Znacie dermoaktywne kremy Shecell? A może inne kosmetyki tej marki?

26 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale przyjrzę jej się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Zaciekawił mnie ten krem na przebarwienia ale szkoda ze sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, może kiedyś przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat z przebarwieniami problemów póki co nie mam, ale moja mama tak. Szkoda, że jednak nie do końca ten krem się sprawdził, wiem, że nie jest łatwo znaleźć dobry kosmetyk na przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ciężko nie zauważyć tej marki w sieci i na blogach :P. Mnie najbardziej zaciekawiła wersja do skóry odwodnionej :). Nie mam ani skóry dojrzałej, ani z przebarwieniami się nie borykam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z nowościami u nas :D Wypróbujesz? No ja wybierałam takie żeby mi i mamie pasowały :)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką, ale muszę przyznać, że produkty mają dosyć ciekawe :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie zaciekawił Krem do skóry dojrzałej Shecell :D
      Lubię czasami eksperymentować z kremami ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Lubię gęściejsze konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki szczerze mówiąc, ale bliżej się z nią zapoznam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tę markę, ale coś mi mówi, że zacznę teraz częściej o niej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie znam tej marki i sama nie wiem czy na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)