11/25/2019

DOVE Żel pod prysznic gruszka i aloes - recenzja

gruszkowy żel pod prysznic dove

Żel pod prysznic Dove gruszka i aloes sprawi, że Twoja skóra będzie bardziej miękka i gładka już po pierwszym prysznicu.

SKŁAD: Aqua, Sodium Lauroyl Glycinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Isethionate, Sodium Chloride, Lauric Acid, Glycerin, Parfum, BHT, Butylene Glycol, Carbomer, Citrid Acid, Coco-Glucoside, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Sodium Isethionate, Stearic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Tetrasodium EDTA, Zinc Oxide, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Linalool CI 17200 CI 19140 CI 42090.

POJEMNOŚĆ: 500 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: Kupiłam w Hebe za 8,99 zł. Cena regularna to 13,29 zł.


OPAKOWANIE: typowy dla żeli Dove. Plastikowe z klikiem, nie można śledzić poziomu zużycia.
ZAPACH: taka pudrowa gruszka, ale gdzieś tam w tle czuć ten typowy zapach Dove. Koniec końców bardzo mi się podoba :) Przebija się też trochę przez zapach obecnie używanego przeze mnie mleczka do ciała.


KONSYSTENCJA: turkusowy (kolor bardziej żywy w rzeczywistości) dość rzadki żel.
DZIAŁANIE: żel tworzy fajną, kremową piankę bezpośrednio na skórze, ale też fajnie sprawdza się w roli płynu do kąpieli. Robi co ma robić - dobrze oczyszcza skórę i nie robi jej krzywdy. Do tego umila tę czynność świetnym zapachem, który utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas po kąpieli.

Lubie żele pod prysznic Dove? Macie ulubione zapachy?

24 komentarze:

  1. U kogoś czytałam, zatem wariant nie pachnie ładnie. Ale jak widać, wszystko jest kwestią upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele Dove. Miałam ten i przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, ze ta linia żeli kremowych jest genialna, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele Dove, chociaż nie podoba mi się jego skład :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wariant żelu średnio do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zupełnie nie jestem fanką ich produktów i nie rozumiem fenomenu tych żeli :P. Zarówno ceną, jak i składem są gorsze niż 90% drogeryjnych produktów tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywdy mi nie zrobił, mył, ładnie pachniał, więc nie mam na co narzekać ;) ale ogólnie marka rzadko kiedy się u mnie pojawia.

      Usuń
  7. Dawno nie miałam żelu pod prysznic z Dove, intensywnie zużywam zapasy z Isany. Chętnie go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo często stosowałam żele Dove a ostatnio to juz dawno żadnego nie miałam. Ciekawa jestem tego zapachu bo nie miałam jeszcze kosmetyków o zapachu gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja odwrotnie :D Dawno nic nie miałam z Dove i trafił się ten żel. Gruszkowy zapach polecam :)

      Usuń
  9. Nie pamiętam kiedy miałam ostatnio jakiś żel z Dove :) Ciekawe czy spodobałby mi się zapach tego wariantu ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam dezodorant gruszka z Dove i po jakimś czasie zapach mnie męczył :) A żelu pod prysznic z Dove już dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i lubiłam jednak raczej do tej wersji już nie wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle rzadko kiedy wracam do żeli nawet jak mi się bardzo podobają ;D Tyle tego jest do wypróbowania :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)