9/27/2019

Blogerski weekend, czyli Beauty Days Blogger i Influencers about Beauty


Na ten weekend mam dla Was krótką relację z poprzedniego weekendu :D Miałam okazję wciąć udział w dwóch wydarzeniach dla blogerów/influencerów.

PIĄTEK - Beauty Days Blogger na Targach Beauty Days 


Chociaż ta "impreza" trwała cały weekend byłam tylko na pierwszym dniu. Szczerze mówiąc to chciałam sprawdzić jak wypadnie w porównaniu z poprzednią edycją. Tym razem nie trzeba było stać w kolejce żeby się zarejestrować. Pokazując identyfikator mogliśmy swobodnie wejść na targi i do naszej strefy. Paczki kosmetyków również dostaliśmy. Wcześniej do domu dostałam bilet, który w informacji strefy wymieniłam na upominki. Miały być wydawane w godzinach 10-11 a zaczęły dopiero po 11. Z tego co później czytałam to osoby w sobotę miały problem z odbiorem po 12 a w niedzielę został ten czas przedłużony do 18. Znów organizacja trochę taka... W piątek w strefie Beauty Days Bloggers byłam tylko na wykładzie BI-ES – Szkolenie z zakresu Influencer Marketingu na hali B. Bardzo fajnie przeprowadzony, tak prawdziwie, ale też z humorem. Co prawda nic nowego nie usłyszałam, ale mogłam sobie w głowie poukładać informacje ze studiów (moja specjalizacja jest związana z influencer marketingiem). Na zdjęciu obok możecie zobaczyć stoisko z kawą na Targach. Mi się bardzo podoba! Dodam, że kupiłam kawę (latte z karmelem) i była pyszna! Na hali C w ogóle się nie odnalazłam, nie znalazłam naszej strefy, nie widziałam oznaczeń. Pochodziłam trochę po stoiskach (odwiedziłam stoisko marki Gamila i porozmawiałam o olejku. Teraz mam jeszcze większą ochotę go wypróbować bo podobno jest dobry pod podkład :)), zrobiłam zakupy na stoisku Ecocery i zwinęłam się do mieszkania. Tutaj jeszcze mogę pozdrowić pana z szatni bo to jedyna osoba, z którą dłużej porozmawiałam :D W ogóle jak dojechałam na targi i zapytałam pani z obsługi gdzie jest szatnia to nie wiedziała... Sama w końcu znalazłam. Zaznaczę jeszcze, że pokazując identyfikator BDB była za darmo. Tutaj nikogo znajomego nie spotkałam, więc tym bardziej dłużej nie chciałam zostać. Tym razem nie było problemu ze ściskiem w autobusie, ale to pewnie z powodu piątku - ludzie raczej byli w pracy/szkole niż tutaj.

Od razu pokażę co się znajdowało w pudełku z upominkami:

  • Intensis dwufazowa odżywka do włosów z olejem arganowym
  • Batiste wiśniowy suchy szampon do włosów - wiecie, że to moje pierwsze spotkanie z marką? ;O
  • Natura Siberica odmładzające mleczko do twarzy - rosyjski kawior - dawno nie używałam żadnego mleczka do demakijażu bo jakoś mi nie odpowiadała taka forma.
  • BathBee ryżowy peeling na bazie miodu
  • Słowianka lakier hybrydowy Carbon Black - hybryd nie robię, więc poleci dalej.
  • Mydełko z logiem Targów 
  • Sesamis odmładzająca maseczka na płacie z ekstraktem z ptasich gniazd
  • Biolaven próbki kremu do twarzy na dzień
  • Argani Care zestaw próbek produktów do włosów z olejkiem macadamia (szampon, odżywka, serum, maska)
  • Ardell rzęsy - rzadko kiedy maluję rzęsy tuszem, więc takie doczepiane tym bardziej pójdą dalej ;D
Moje zakupy:
  • Ecocera sypki puder bananowy - 15 zł
  • dostałam próbkę sypkiego pudru jęczmiennego

SOBOTA - Influencers about Beauty na Targach Beauty Forum


Tutaj już nie byłam sama. Nareszcie poznałam na żywo dziewczyny, które od lat znam internetowo: Sabina, Michalina i Monika. Do Warszawskiego Centrum Expo dojechałam komunikacją miejską (dopiero pod koniec tego dnia dowiedziałam się, że został zorganizowany darmowy transport na Targi ;D). Odebrałam identyfikator i opaskę na rękę, pozwiedzałam trochę sama stoiska na Targach (pozdrawiam Ewę bo chwilę pogadałyśmy ;D) i zgadałam się z dziewczynami w naszej strefie.


Moja sobotnia stylówka xD Zdjęcie z lewej zrobione rano a z prawej już po całym dniu przed powrotem do mieszkania ;D Sabina dzięki za fotę!

Byłam na wszystkich wykładach.


„Wydaje Ci się, że na temat naturalnej pielęgnacji wiesz już wszystko? Przyjdź na wykład i przekonaj się jak wiele jest jeszcze do odkrycia."Anna Bukowska, marka UZDROVISCO

Merytoryczny wykład o naturalnej pielęgnacji a nie namawianie do kupowania kosmetyków danej marki. To było naprawdę fajne ;) Nie jestem maniaczką naturalnych kosmetyków i raczej traktuję je jak inne nowinki kosmetyczne. Jednak jestem jak najbardziej zadowolona z tego wykładu. To moje pierwsze spotkanie z marką.


W naszej strefie było kilka stoisk marek (taka część wypoczynkowa) i właśnie na stoisku Uzdrovisco mogliśmy wylosować sobie kosmetyk do przetestowania. Ja trafiłam na całodniowy krem nawadniający z rokitnikiem. Jest on akurat przeznaczony do mojej cery (mieszanej, normalnej i tłustej), więc go sobie zostawiłam. Chwilę musi poczekać na wypróbowanie, ale jestem go bardzo ciekawa.


"Piękno przyjazne Twojej skórze w pielęgnacji i makijażu" Monika Wolny z Agnieszką Mielczarek, marki PHYSICIANS FORMULA i TEAOLOGY

Kolejne nowości dla mnie. Marka Teaology zamiast wody używa herbaty do tworzenia swoich kosmetyków a markę Physicians Formula stworzył mąż dla swojej żony bo miała tak wrażliwą skórę.

Upominki od tych dwóch marek:

  • Teaology nawilżający krem do twarzy Rose tea - ten krem dałam mamie.
  • Teaology maseczka na oczy - mega mnie zainteresowała.
  • Physicians Formula matowa szminka w płynie Fight Free Red - Icals - nie mój kolor, ale ma fajny aplikator i ładnie pachnie ;)
"Pogromcy influencerskich mitów czyli dlaczego czasem tak trudno dogadać się na dobrą współpracę" Łukasz Zdrodowski i Zuza Ledworowska InfluToo

"Nie taki barter straszny jak go malują - panel dyskusyjny" prowadząca: Marta Pardyak (www.sekretypiekna.com.pl), goście: Martyna Babiś (@tinaha), Beata Maciejec (YouTube - beatrix life), Justyna Kąkol (agencja BLOGmedia

Czegoś o współpracach zawsze chętnie się dowiem.

NIEDZIELA - Influencers about Beauty na Targach Beauty Forum


W niedzielę postanowiłam z Sabiną skorzystać z targowego autobusu. Trochę zeszło zanim znalazłyśmy odpowiedni przystanek, ale dałyśmy radę ;D


A może zostanę blogerką modową? xD Nie no żart. W każdym razie tak wyglądałam w niedzielę. Drugie zdjęcie zrobione już w autobusie powrotnym do domu.


"#InstaNails - kilka sposobów na szybkie i efektowne zdobienia oraz dowiecie się, jakie są najnowsze trendy w stylizacji paznokci" Anna Rycerz i Andrzej Spinek, marka VICTORIA VYNN, gościnnie Influencerki @Pomalovane i @puro.nails

Na ten wykład troszkę się spóźniłyśmy. Jednak tyle co zobaczyłam to mi się podobało. Chociaż sama hybryd nie robię to lubię podpatrywać pracę innych. Do tego część była poprowadzona humorystycznie. Wiedza, ale jednak nie taka sztywna.

Upominki od marki:

  • Baza hybrydowa
  • Oliwka do skórek i paznokci

"Jak realizować niebanalne materiały urodowe? Tips&Triks, które sprawią, że Twoje zdjęcia i filmy beauty zostaną zauważone w sieci! - panel dyskusyjny" prowadząca: Katarzyna Rodak (agencja BLOGmedia) i jej goście

Szczerze mówiąc z tego nic nie pamiętam.


Po zakończeniu Influencers about Beauty wybrałam się jeszcze z Sabiną na stoiska na Targach. Fotki ze stoiska marki Nacomi. No śliczne było! I ten mus w kolorze podobnym do mojego sweterka haha do tego pięknie pachniał mango.


Zdjęcie z niedzieli ukradzione Michalinie :D

Byliście na którymś z tych wydarzeń? Co o nich sądzicie? W ogóle czy chętnie bierzecie udział w takich wydarzeniach? W moim przypadku Influenscers about Beauty było drugim zorganizowanym przez agencję BLOGmedia (dwa lata temu byłam na Meet Beauty) i co tu dużo mówić mam nadzieję do zobaczenia na kolejnych edycjach :)

18 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś móc uczestniczyć w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że było super :) No i genialnie, że mogłyście się poznać na żywo z Sabiną, też bym chciała się z Wami tak poznać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ;D bo na Meet Beauty nam się nie udało. Mam nadzieję, że nadarzy się taka okazja!

      Usuń
    2. Miejmy nadzieję, że i z Zaczarowaną Anią nam się kiedyś uda spotkać :D Jak nie w Warszawie to co Ty na to Justyna, że wybierzemy się w podróż do Rzeszowa o ile się nie mylę?!:D

      Usuń
    3. Tam mnie jeszcze nie było. Możemy jechać :D

      Usuń
  3. Niestety, nie mogłam dojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, chciałabym odwiedzić Beauty Forum :). Mam nadzieję, że następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam i tu i tu. Na ptak Expo byłam też tylko na wykładzie Bi Es. Pogadałam chwilę ze znajomymi, rozejrzałam się po hali i poszłam na autobus.
    Na Influencer about beauty też byłam na wszystkich wykładach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na obu :D I bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać na żywo i do następnego jak to mówią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że mogłam z Tobą spędzić ten czas! Mam nadzieję, że do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)