5/26/2017

Moje pierwsze blogowe wydarzenie, czyli Meet Beauty III + Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days II

Na początku chcę życzyć MAMOM wszystkiego najlepszego! 
Żebyście były zadowolone z siebie, dzieci i w ogóle z życia :)
jestem na meet beauty conference
Powiem Wam, że o pierwszej edycji Meet Beauty dowiedziałam się już po fakcie... Do drugiej już się zgłosiłam, ale niestety nie udało mi się dostać a w tym roku wielka radość bo się udało!

Do Warszawy przyjechałam już w piątek. Nie wyobrażam sobie jechać z samego rana (ode mnie 4 h) i od razu lecieć na konferencję, ale i tak podziwiam dziewczyny, które przed 5 rano wyjeżdżały z domów, wytrzymały na konferencji/targach i później jeszcze zwiedzały Warszawę. Szacun!
W ogóle przez korki moja droga wydłużyła się o jakieś 40 minut... Ludzie z Warszawy pewnie wyjeżdżali na Mazury a ja odwrotnie :D Pokój wynajęłam w Hostelu Monolight na Irysowej. Nie chciałam wydawać dużo kasy na nocleg. Za dwie nocki zapłaciłam 117 zł a warunki miałam naprawdę fajne. Pokój czyściutki, spokojna okolica, zielony widok z okna, balkon. Także spałam sobie w dogodnych warunkach :)
Widok z balkonu. Dalej duużo drzew i blok.
Targi zapewniły nam bezpłatny dojazd do Nadarzyna i z powrotem. Planowałam wyrobić się na ten o 9, ale miałam problem ze znalezieniem przystanku O6 i pojechałam o 10. Chociaż nogi sobie opaliłam czekając na ten autobus :P Miałam obawy czy nie będzie problemów przy rejestracji na konferencję bo miałam dojechać po 10, ale na szczęście nic się nie stało. Rejestracja przebiegła sprawnie. Odebrałam swój identyfikator, opaski uprawniające do wejścia na Konferencję i Targi i inne ulotki. W tym miejscu pozdrawiam Marzycielkę, z którą niestety nie udało mi się "złapać" :(
Nikogo znajomego nie wypatrzyłam, więc weszłam na salę wykładową już w trakcie wykładu Red Lipstick Monster. Tytuł: "Jak przekształcić działalność w internecie w  silną markę osobistą". Szczerze mówiąc ten wykład nie był dla mnie jakimś priorytetem i samo spotkanie RLM. Wiem, że istnieje, ale nie śledzę jej działalności. Jednak fajnie, że okazała się taką całkiem zwyczajną dziewczyną i nie gwiazdorzyła.
 Na drugi wykład też zostałam. Temat: "Strobing & Contouring w pigułce – wszystko, co powinnaś wiedzieć, by podkreślić swoje piękno" przedstawiony przez panią Agnieszkę Bil-Jabłońską (Cashmere, Dax Cosmetics). Szybki pokaz strobingu i conturingu. Jakoś za bardzo się na tym nie skupiałam bo ja i makijaż to dwie odległe sprawy :D Teraz trochę żałuję bo wśród upominków znalazłam produkty do konturowania i mam w planach to ogarnąć :)
Po tym wykładzie była przerwa. Wyszłam z zamiarem ruszenia się gdziekolwiek :D a w trakcie wykładów szczerze zastanawiałam się co ja tu robię SAMA!? Za głęboka woda dla mnie.
Wychodząc z sali rzuciła mi się w oczy znajoma twarz! To znaczy miałam nadzieję, że znajoma. Okularów na co dzień nie noszę (pisząc ten post mam je na nosie :D) i próbowałam dopatrzyć się imienia i nazwiska osoby siedzącej na kanapie w Strefie Relaksu Palmers. Wydało mi się, że jest ok i podeszłam. Na szczęście Karolina okazała się Karoliną :D I tak to poznałam autorkę bloga "My little world by Karolajn". Trochę pogadałyśmy i Karolina poszła na warsztaty (mi nie udało się na żadne zapisać. Rozeszły się w chwilę.) a poszłam odebrać paczkę ambasadorską Naturals Pharm. Zawartość pokazałam Wam już na Instagramie, ale też pojawi się w poście z upominkami z tych dwóch wydarzeń. Pokręciłam się po Targach i wróciłam do Strefy Relaksu. Czekając na Karolinę zamieniłam kilka słów z Gosią z bloga "Kobiecomania". Po warsztatach poszłam jeszcze z Karoliną na stoisko BANDI, wróciłyśmy po kawę i poszłyśmy na salę wykładową. Ja oczywiście zrobiłam wielkie wejście i wylałam kawę. Tak to byłam ja :D przed wykładem Natalii Sławek "Jest Rudo". Jej bloga kojarzę i czasami tam zaglądam. W sobotę najbardziej czekałam właśnie na ten wykład!
Przed wykładem zrobiłyśmy sobie zdjęcia na tle sceny :)
Zdjęcia od Karoliny.
 Tematem była "Fotografia kosmetyków w praktyce" - bardzo ważna sprawa przy blogach urodowych :) Mam nadzieję, że powoli uda mi się wdrażać wskazówki i sposoby Natalii do robienia zdjęć! Zdjęcia z samego wykładu nie mam bo telefon wołał o jedzenie a ja martwiłam się czy będę miała jak sprawdzić jak dojechać do hostelu :D
meet beauty confernece plakietka
Odpoczynek po pierwszym dniu...
 Wyjątkowo udało mi się szybko zasnąć oczekując kolejnego dnia pełnego wrażeń!

W niedzielę już jakoś bardzo się nie spieszyłam. Wstałam, ogarnęłam się, upchałam w walizce upominki z Targów i ruszyłam na autobus na 10. Sama się z siebie śmiałam jak ja nie mogłam znaleźć przystanku jak to taka prosta droga była z mojego tramwaju :D Na pierwszy wykład trafiłam gdzieś w połowie i trochę pożałowałam, że nie ogarnęłam się wcześniej bo był ciekawy.
Jego temat to: „Twój blog w Google może znaczyć więcej! – poczuj moc SEO” - Tomasz Stopka, semurai.pl
Po tym wykładzie złapałam Karolinę i ruszyłyśmy na ścianki! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam zrobionych tyyle zdjęć :D Szaleństwo było przy fotobudce :D Te gadżety, śmiechy, chichy :P
Tak te zdjęcia robiłyśmy, że aż nam jakiś error w fotobudce wyskoczył :D
Zdjęcie z prawej strony od Karoliny.
Od Karoliny.
Od Karoliny.
Z powyższych zdjęć taki gif mi wyszedł :D :D

Strefa Relaksu Palmers.
 I trochę zdjęć z części Targów:
Czas na najpiękniejszą ściankę Targów! I niekoniecznie piękne moje wychodzenie na fotach :D
ścianka BANDI targi beauty days
Gucci na targach beauty days
 Powrót do Strefy Relaksu. Kawka, te sprawy ;) Odpuściłyśmy sobie wykład o kosmetykach mineralnych, ale chyba dobrze zrobiłyśmy bo sporo osób z niego wychodziło.
Delfin pod palmami musi być :D - wyjaśnienie delfina na ig :P
ścianka palmers
 Kolejny wykład na jaki się udałam to "Oczyszczanie" poprowadzony przez panią Lidię Łagodzińską-Szafrańską z Tołpy.
mała wielka pielęgnacja
 Wydaje się, że oczyszczanie twarzy to taka prosta sprawa a jednak można niezłe błędy popełnić!
 Pamiętajcie żeby nie myć twarzy samą wodą bo to zaburza jej pH i o tonizowaniu.
 Trochę rozbroił mnie ironiczny ton w mówieniu o myciu twarzy płynem do higieny intymnej. Trafiałam na ten temat na blogach, również o myciu tym płynem włosów. Miałam i mam podejście "róbcie co chcecie, ja tego nie planuję." Ogólnie myślę, że istnieje tyle produktów do mycia twarzy i włosów, że po co szukać gdzie indziej :D Na koniec uczestnicy dostali tonik-serum oczywiście Tołpy :) Jestem ciekawa co wyjdzie z takiego połączenia!

Czas na najważniejszy niedzielny wykład: "Social media ogarnij to" Jason Hunt.
wykład Social media ogarnij to
 Na koniec panel dyskusyjny "Od bloga do biznesu", w którym wzięły udział Ania Bulwicka (B. Loves Plates - nie kojarzyłam jej wcześniej), Hania Kępa-Szul (hania.com.pl - najbardziej mi znana) i Ania Kołomycew (Anwen - kojarzę, ale podobnie jak RLM nie śledzę). Fajnie było posłuchać o różnych kierunkach rozwoju bloga.
 Po panelu było rozdanie nagród za różne konkursy i wspólne zdjęcie (na którym mnie nie widać). Przed wyjściem odbierałyśmy upominki od sponsorów. Szczerze mówiąc myślałam, że jeśli torebki były podzielone na różne kategorie blogowe to takie będziemy dostawać... a tu wyszło, że każdy wybierał kolor jaki chciał. Mi przypadła żółta. Cieszę się, że nie różowa :P Do autobusu szłyśmy nieźle obładowane. Torby z niespodziankami, walizki, zakupy, torebki... Sporo tego :D
Dziękuję za te wszystkie cudowności a Wam niedługo zdradzę co kryło się w tych wszystkich torebeczkach! 
Jeszcze co do autobusów... Rano gdy jeździłam o 10 było całkiem luźno, ale już w drodze powrotnej było ciężko, jechaliśmy ściśnięci jak sardynki. Była mowa, że każdy dojedzie i dojechał, ale w jakich warunkach...

Na koniec pozdrawiam wszystkie osoby, z którymi zamieniłam jakieś słowo w przelocie! Mam nadzieję, że w przyszłym roku również uda mi się być na kolejnej edycji Konferencji i poznam jeszcze więcej osób. Może nabiorę odwagi żeby zagadywać ludzi ;) a siostra mi zapowiedziała, że następnym razem mam ją zabrać na Targi :D Z tego co widziałam w różnych relacjach i na zdjęciach na istagramie to tam działo się bardzo dużo fajnych rzeczy, więc też warto z tego skorzystać!

Kto był na Konferecji? Kto na Targach? Jakie wrażenia?

26 komentarzy:

  1. Fotobudka robiła furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha nie darujesz mi tego delfina! :D Gif mnie rozbroił! W każdym razie mega się cieszę, że Cię poznałam, bawiłam się świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się śmieję jak sobie o nim przypomnę :D Oglądałam zdjęcia od Ciebie i w takiej kolejności się ułożyły i powstał gif haha
      <3

      Usuń
  3. Mi się niestety nie udało dostać na Meet Beauty, a szkoda, bo chętnie bym Cię poznała i porozmawiała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ja dostałam różową torbę bo niebieskiej już nie było :p było fajnie! za rok jak się uda musimy się zgrać! albo wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, może następnym razem? Chętnie bym posłucha mojej ulubionej Ewy i Natalii z "Jest rudo"

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne były te targi, może za roku uda mi się na nie pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotobidka była hitem. A z tym autobusem to dali ciała . Przystanek trudno było znaleźć nawet osobom z Warszawy. Ja całe szczęście dzień wcześniej zerknelamna mapkę. Dobrze że w weekend woził mnie mąż ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Właśnie żałuję, że nie ogarnęłam mapki wcześniej i się nalatałam :/ No to dobrze miałaś :)

      Usuń
  8. Super że jest taka możliwość 😃
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie wysyłałam nawet zgłoszenia ( w tamtym roku byłam ) ponieważ w niedziele miałam komunie mojego chrześniaka. No niestety a bardzo żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że dobrze się bawiłaś :) Super sprawa takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mogłaś być :( Mam nadzieję do zobaczenia następnym razem!

      Usuń
  12. Świetna relacja, już od pierwszych zdań. Aczkolwiek gif albo dwa zdjęcia, z czegoś bym zrezygnował.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny event i fajna relacja!
    PS. Nie wiedziałam nawet że po sąsiedzku, na Irysowej jest hostel 👌

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)