9/25/2019

Anwen odżywka do włosów Emolientowa Róża - recenzja

anwen emolientowa róża odżywka do włosów

Twoje włosy puszą się, elektryzują i są zbyt lekkie? To znak, że brakuje im emolientów! Odżywka Anwen zawiera aż 5 olei: brokułowy, który działa jak naturalny silikon, makowy, dyniowy, z rzodkiewki i krokosza barwierskiego, a także masło shea. Bogate w odpowiednie kwasy tłuszczowe oleje oraz masło zostały optymalnie dopasowane do potrzeb wysokoporowatych włosów. Moc emolientów sprawi, że Twoje włosy staną się bardziej gładkie, błyszczące i elastyczne. Przyjemny zapach róży umili Ci włosowe SPA.

SPOSÓB UŻYCIA: Nałóż odżywkę na umyte i wilgotne włosy. Pozostaw na włosach na kilka minut, a następnie spłucz. Stosuj na przemian z pozostałymi odżywkami Anwen: Nawilżającą i Proteinową, w zależności od potrzeb Twoich włosów.

SKŁAD: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Masło shea), Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil (Olej z nasion pestek dyni), Behentrimonium Chloride, Brassica Oleracea Italica Seed Oil (Olej z nasion brokułu), Papaver Somniferum Seed Oil (Olej z nasion maku), Carthamus Tinctorius Seed Oil (Olej z krokosza barwierskiego), Raphanus Sativus Seed Oil (Olej z rzodkiewki), Cetrimonium Chloride, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronallol, Geraniol, Linalool.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 26,99 zł w sklepie Anwen. Ja swoją wygrałam w konkursie.


OPAKOWANIE: miękka, plastikowa tubka zamykana na klik. Otwór odpowiedni do konsystencji - swobodnie można wydobywać odżywkę. Do tego można ją postawić na głowie żeby odżywka spływała do dziury. Na koniec można też tubkę rozciąć. Mi się zamknięcie z jednej strony oberwało.

ZAPACH: jest to drugi kosmetyk (który pamiętam ;D), w którym podoba mi się zapach różany. Nie jest taki babciny. Już w ogóle sama tubka ładnie pachnie. Pierwszym kosmetykiem była odżywka do paznokci Mollon PRO.


KOLOR: biały.
KONSYSTENCJA: taka zwyczajna kremowa.

DZIAŁANIE: Powiem szczerze, że nigdy nie sprawdzałam porowatości włosów i nie przykuwam do tego uwagi. W wyżej wspomnianym konkursie wygrałam dwie odżywki: tę i Nawilżający bez. Tak po opisie (te lekkie włosy)  różaną zostawiłam dla siebie a drugą oddałam siostrze - i tak ma być uniwersalna bo do włosów o różnej porowatości.

Lubię uczucie gdy już podczas nakładania odżywki na mokre włosy one się tak jakby rozpływają. Tutaj niestety takiego uczucia nie ma, ale też odżywka ich nie plącze. Po spłukaniu i osuszeniu swobodnie się rozczesują. Po wyschnięciu całkiem dobrze się rozczesują i układają, nie są spuszone.

Na zdjęciu widzicie moje włosy po myciu biedronkowym szamponem bebeauty, tej odżywce i suszeniu suszarką. Nawet jakiś połysk widać ;) Zdjęcie bez lampy i bez słońca.

Nie powiem żeby jakoś szczególnie mnie zachwyciła. Zużyć zużyję do końca (nie używam jej po każdym myciu), ale raczej nie wrócę do niej.



Znacie tę odżywkę lub którąś z pozostałych? Dostosowujecie pielęgnację do porowatości swoich włosów? Co o tym myślicie?

36 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nawilżający bez wydaje mi się nieco bardziej kuszący niż róża :D Ja jakoś nie jestem przekonana do produktów Anwen, recenzją mnie nie przekonałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam siostry o wrażenia ;D Sama jakoś specjalnie nie byłam zainteresowana, ale jak już wygrałam to wypróbowałam :D

      Usuń
  2. Nawilżający bez zdecydowanie lepiej mi się sprawdził aniżeli emolientowa róża :P Obie jednak były poprawne, ale takie bez szału i żebym chciała kupić kolejne opakowania :P Mam jeszcze zestaw do włosów średnioporowatych mam nadzieję, że lepiej się sprawdzą :( Dla mnie te odżywki są zdecydowanie za lekkie i wolę maskę Keratyna i Winogrono od Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak bez szału wychodzą :( Mam nadzieję, że ten zestaw lepiej wypadnie :)

      Usuń
  3. Nie znam tej odżywki.
    Co chwilę próbuję inne odżywki, jedne bardziej lubię inne mniej, ale tej idealnej jeszcze nie poznałam :)
    Piękne masz włosy :) Wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. ;) Masz bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotąd nie korzystałam z produktów Anwen, ale pewnie wybrałabym coś dla włosów wysokoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zamiar coś wypróbować? Ja swojej porowatości nie ogarniam, więc bardziej na opis działania patrzę :)

      Usuń
  6. Chyba je gdzieś widziałam :D Ale moje ukochane szampony Agafia są na tyle dobre, że nie potrzebuję żadnych odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej odżywki i ogólnie produktów Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym w najbliższym czasie kupić i poznać wszystkie odżywki Anwen. Często czytam, że są ok, ale szału nie ma :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą różaną odżywką. Jak gdzieś spotkam to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie teraz przeczytałam drugi raz i już nie mam takiego entuzjazmu. A widziałam ją w Lidlu w promocji :)

      Usuń
    2. Raczej kwestia stanu włosów... ale mnie w sumie też nie ciągnie do innych wersji.

      Usuń
  10. Serce rośnie patrząc jak Anwen rozwija się ze swoja marka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze z tej marki niczego nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie kupiłam zieloną herbatę jak były w lidlu ona jest do włosów średnioporowatych i ja raczej takie mam :) Mam naadzieje że się będzie fajnie sprawdzła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kiedy zaglądam do Lidla, więc nawet nie widziałam, że tam były. W takim razie czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  13. Do tej pory stosowałam maskę do włosów z Anwen i byłam zachwycona jej działaniem, więc prędzej czy później skuszę się na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam właśnie tę wspomnianą przez Ciebie wersję z bzem, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marka jeszcze przede mną;).
    Szkoda, że nie sprawdziła się na Twoich włosach tak, jak tego oczekiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czeka na użycie. Miałam też irysa i on był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. według innych opinii ta odżywka jest naprawdę bardzo dobra, lecz może być do ciebie niedopasowane, dlatego, że twoje włosy mogą być niższej porowatości, czyli mieć mniejsze szparki we włosach, przez co, duże drobinki olejów zawartych w tej odżywce, nie mogą wejść między nie. Zatem polecam sprawdzić swoją porowatość i wypróbować odżywki do innych porowatości. Może także być to efekt złego dobrania innych kosmetyków, a także niedoboru humekantów i protein.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w którym momencie napisałam, że odżywka jest niedobra? Była ok, ale bez szału. Porowatości nie będę sprawdzać bo już nieraz czytałam opinie gdzie ktoś niby używał kosmetyków do swojej porowatości a one się nie sprawdzały. Daje radę bez tego.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)