7/22/2019

Moja aktualna pielęgnacja włosów #4


SZAMPONY



Wciąż staram się trzymać mycia włosów co drugi dzień, ale oczywiście jeśli już następnego dnia widzę i czuję potrzebę umycia to robię. Tak na co dzień używam tego szamponu familijnego z oliwką. Trafił do domu dość przypadkiem, ale jak już jest to używam. Jak się skończy to pomyślę o jakimś konkretniejszym szamponie do moich włosów. Ten tutaj jest dość rzadki, ale dobrze oczyszcza włosy i ich jakoś mocno nie plącze. Szamponu Anwen Mint It Up (recenzja 31.07.19) tak jak zaleca producent używam raz w tygodniu - jest to szampon peelingujący. Pojawi się o nim oddzielny post, ale tutaj już wspomnę, że gdy nim umyję włosy to zawsze na spokojnie mogę przeczekać ten dzień niemycia włosów.

ODŻYWKA I MASKA



Odżywka do spłukiwania Emolientowa róża od Anwen - mogę powiedzieć, że póki co jeszcze w fazie testów, ale wpis na blogu na pewno się pojawi. Maska zakwaszająca Catzy Vital - maska, która ekspresowo sprawia, że moje włosy wyglądają dobrze. Dokładna recenzja tutaj.

MGIEŁKA



Summer Protect również od Anwen mgiełka chroniąca włosy przed słońcem - pewnie gdybym jej nie wygrała to bym jej nie kupiła, ale jak już mam to używam. Nawet włosy po niej łatwiej rozczesać można :D i do tego ładnie pachnie arbuzem.

Robiąc ten wpis uświadomiłam sobie, że nie mam nic na końcówki. No nic,dzisiaj mam zamiar zapisać się do fryzjera i przy okazji coś kupię. Znacie coś z moich kosmetyków do włosów? Jak obecnie wygląda Wasza pielęgnacja?

28 komentarzy:

  1. Mgiełka do włosów pachnąca arbuzem? To brzmi interesująco! Chcę ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kompletnie nic z twojej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anwen od jakiegoś czasu za mną chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta odżywka Anwen, ostatnio skusiłam się na jej szampon w piance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ten szampon? Bo w takiej formie to jeszcze szamponu nie miałam :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa pielęgnacja. Też myję włosy co drugi dzień, ale czasem jak przeholuję z odżywką, zdarza mi się umyć częściej. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się też może zdarzyć. O szamponie i odżywce na pewno napiszę więcej :)

      Usuń
  6. Mgiełki chroniącej przed słońcem jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie arsenał kosmetyków od Anwen :) Szampon peelingujący dobrze mi się sprawdza, odżywkę właśnie zdenkowałam i mam kolejne opakowanie jedynie co do mgiełki to mam mieszane uczucia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mieszane uczucia do mgiełki? Ja szczerze mówiąc jakbym jej nie wygrała to raczej w ogóle bym nie sięgnęła po tego typu kosmetyk.

      Usuń
  8. Żadnego z tych produktów nie miałam. U mnie obecnie dominują produkty Trico Botanica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona, bo nie znam żadnego z tych kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już nie mam siły do moich włosów, jak na razie postawiłam na receptury babci agafii

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy przechodzą kryzys i nic im ostatnio nie pasuje ;/ już nie mam sił ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie miałam z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)