4/29/2019

SebaMed Bezalkaiczna emulsja do twarzy i ciała o pH 5,5

hebe emulsja do twarzy i ciała

Bezalkaiczna emulsja do twarzy i ciała polecana do pielęgnacji skóry wrażliwej i problematycznej, a także dla skóry normalnej i tłustej. Testowana klinicznie jako terapia uzupełniająca przy zakażeniach skóry, trądziku, atopowym zapaleniu skóry, łuszczycy, kontaktowym zapaleniu skóry i grzybicy. Nie zawiera mydła. Zawiera: naturalne substancje nawilżające, alantoinę, Pentavitin, pantenol.

SPOSÓB UŻYCIA: Niewielką ilość emulsji nanieść na wilgotną skórę, a po umyciu spłukać wodą.

SKŁAD: Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Laureth-2, Panthenol, Glycol Distearate, Parfum, Saccharide Isomerate, Allantoin, Niacinamide, Pyridoxine HCl, Glycine, Magnesium Aspartate, Alanine, Lysine, Leucine, Biotin, Glycerin, Sodium Lauroyl Glutamate, Citrid Acid, Cocamidopropyl Betaine, Sorbitan Laurate, PEF-120 Methyl Glucose Dioleate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Cl 47005, Cl 42090.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: kupiłam w Hebe za 11,99 zł.


OPAKOWANIE: plastikowe z zamknięciem na zatrzask. Nie można przez nie śledzić poziomu zużycia. Pod koniec stawiałam je na głowie żeby emulsja spływała do dołu bo tak normalnie ciężko było ją wydobyć. Jak widać na zdjęciu przez takie coś korek się brudził... Buteleczka była też zapakowana w kartonik.


KOLOR: zielony.
KONSYSTENCJA: emulsja jak emulsja :D
ZAPACH: przez "apteczny" wygląd myślałam, że zapach też będzie tego typu. Na szczęście jednak nie. Coś tam pachnie, nie wiem co konkretnie, ale jest ok i nie jest zbyt mocny.
DZIAŁANIE: Ja używałam jej tylko do mycia twarzy. Emulsja pieni się jak zwykły żel. Przypominając sobie emulsję Avonu trochę się zdziwiłam :D Przy mojej mieszanej cerze emulsja sprawdza się bardzo dobrze. Nie wywołuje ściągnięcia skóry ani innych nieprzyjemności. W kwestii oczyszczania bez problemu zmywa resztki podkładu i nadaje się do porannego oczyszczania twarzy. No co tu dużo mówić. Jest ok :D

Znacie markę SebaMed?

26 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam z tej marki jakąś podróżną miniaturkę, ale nawet nie pamiętam co to było. Skoro emulsja się pieni i dobrze oczyszcza to pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :) Ja mam swoje ulubione produkty, pozostanę przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic tej marki nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam firmę ale nie ten konkretny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam, a sama emulsja mnie jakoś nie zaciekawiłam, ot zwykły produkt, jakich wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam w ogóle tej firmy. Ale skoro nie jest to nic szałowego to chyba nic nie straciłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje zadanie spełnia, nie robi krzywdy, więc czemu by się nie zainteresować? :)

      Usuń
  7. Niewiele straciłam, nie znając go :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widzę w tej emulsji nic porywającego, zdecydowanie wolę moją emulsję z Pure By Clochee:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie marka bliżej nieznana i na razie nie planuję tego zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale też nie jest do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od nich jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)