4/22/2019

Rexona Żel pod prysznic Aloe Fresh

Jakoś po Rexonie nie spodziewałam się żeli pod prysznic i musiałam wypróbować jak tylko zobaczyłam :D

rexona aloefresh żel pod prysznic

Żel pod prysznic. Zawiera mentol. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku kontaktu z oczami przemyć obficie wodą.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloesowy), Benzophenone-4, Citric acid, Cocamide MEA, Disodium EDTA, Glycerin, Menthol (mentol), Parfum, PPG-6, Sodium benzoate, Sodium chloride, Sodium sulfate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 19140, CI 42090.

POJEMNOŚĆ: 250 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: kupiłam w Biedronce za 3,99 zł. W internecie ceny od 6,67 zł (ceneo).


OPAKOWANIE: plastikowe, kanciaste, ale małe i wygodne. Zamknięcie na zatrzask do końca działało bez zarzutu. Przez opakowanie możemy swobodnie śledzić poziom zużycia. Opakowanie jest zwyczajne, ale kolor samego żelu robi robotę - wiadomo taka soczysta zieleń musiała mnie przyciągnąć :D Na tych zdjęciach tak tego nie widać bo je robiłam gdy żelu było już mało, ale zerknijcie na zdjęcie na instagramie.


KOLOR: taka soczysta zieleń czy nawet limonka!
KONSYSTENCJA: taka typowo żelowa.

ZAPACH: tutaj mega zaskoczenie! Kupując go myślałam tylko o aloesie i nie spodziewałam się niczego specjalnego. Jakoś te słówko "fresh" nie zwróciło mojej uwagi i nie myślałam o mentolu. Podczas kąpieli miło się zaskoczyłam. Początkowo czuć taki roślinny zapach, ale gdzieś zaraz wychodzi taka mięta czy tam mentol. Jest bardzo świeżo. Bardzo fajny zapach na poranne zaspanie czy na przykład po treningu gdy potrzebujemy świeżości i energii.

DZIAŁANIE: kolor żelu super, zapach super a działanie? Tutaj też jest fajnie! Żel tworzy przyjemną dla skóry, kremową piankę. Serio jakoś tak bardziej polubiłam tą pianę niż w innych  żelach :D W kwestii oczyszczania też jest super. I w ogóle wszystko jest super haha Szkoda, że tylko się musi kiedyś skończyć. Żadnych podrażnień i wysuszeń skóry nie zauważyłam, ale też zawsze nakładam balsam po kąpieli. Żel ten bardzo polubiłam i jeśli trafię gdzieś na podobną cenę jak ta w Biedronce to chętnie jeszcze po niego sięgnę. I po inne warianty też.

Są dwa inne:
  • Oxygen Fresh (trawa morska)
  • Orchid Fresh (dzika orchidea)
  • i również typowo męskie.


Znacie żele pod prysznic Rexony? Bo ja do tej pory znałam tylko dezodoranty :D

26 komentarzy:

  1. Tak sobie myślę, że chyba nigdy nie miałam żelu Rexony. Ba, chyba nawet niczego z tej firmy. Na ten wariant bym się nie skusiła że względu na aloes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ani dezodorantów, ani żeli nie miałam z Rexony 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie miałam żelu pod prysznic Rexona..ba..chyba nawet nie miałam świadomości, że maja coś takiego w asortymencie. Rexona kojarzyła mi sie do tej pory tylko z różnego rodzaju dezodorantami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że Rexona ma w swoim asortymencie żele pod prysznic, ale żadnego z nich nie używałam. Nie wiem, co by musiało się stać, by ta marka przestała mi się kojarzy z dezodorantami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam jak go zobaczyłam w Biedrze :D Ale skojarzenia zawsze zostaną xd

      Usuń
  5. Żel, jak żel, choć ja akurat nie przepadam z mentolem w żelach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Rexony miałam chyba raz jeden dezodorant. Nawet nie wiedziałam, że są też żele.
    Pewnie spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś często kupowałam ich dezodoranty ;D Też wcześniej nie wiedziałam o żelach. Koniecznie wypróbuj :D

      Usuń
  7. Miałam już kilka żeli z tej serii, tą wersją z aloesem aktualnie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten żel i byłam z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm mój mąż używa żeli z tej firmy ale nie wiedziałam że są też dla kobiet :) chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ich nigdy ale kupię mężowi bo on przepada za takimi zapachami i aloes mu nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie go spróbuję, lubię takie świeże zapachy pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)