4/24/2019

Delia Zmywacz do paznokci w gąbce (do zwykłych lakierów)

Wiecie, że ten zmywacz przywiozłam z Meet Beauty w 2017 roku? :D Karolina podzieliła się wtedy ze mną paczką od marki Delia, która rozdawała je za wizytówki. Przyznaję - wrzuciłam zmywacz do szuflady z kosmetykami i jakoś o nim zapomniałam a kupowałam zmywacze z BeBeauty lub Isany. Jednak w końcu zmywacz ujrzał światło dzienne :D Jak wypadł? Czy leżał w szufladzie na marne? Zapraszam do dalszej części wpisu!

delia zmywacz z gąbką

Bezacetonowy zmywacz do paznokci z gąbką.

SPOSÓB UŻYCIA: Włożyć palec w środek gąbki i kręcić przez 3 sekundy.
SKŁAD: Ethyl Acetate, Alcohol Denat., Aqua.
Mamy 18 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
POJEMNOŚĆ: 75 ml
CENA: w Rossmannie 7,99 zł, w internecie od 5,50 zł.


OPAKOWANIE: Plastikowe z zakrętką. W środku jest gąbka nasączona zmywaczem.
ZAPACH: Typowy dla zmywaczy.
DZIAŁANIE: Ja się mega zaskoczyłam! Raczej kręcę palcem dłużej niż te 3 sekundy, ale wszystkie lakiery znikają z paznokci. Jasne bardzo szybko, przy ciemnych trzeba czasami dłużej pokręcić żeby pozbyć się lakieru przy skórkach, ale serio ten zmywacz daje radę z ciemnymi lakierami. Na pewno nie jest tak wydajny jak zwykłe zmywacze, które wylewamy na wacik, ale jest naprawdę wygodny i łatwy w użyciu. Fajna opcja na wyjazd. Zawsze kupuje zmywacze BeBeauty z Biedronki na zmianę z Isaną z Rossmanna, ale ten jest również godny polecenia.

Znacie zmywacze w gąbce? Używacie? I czy malujecie paznokcie zwykłymi lakierami? :D

36 komentarzy:

  1. Jak malowałam paznokcie tradycyjnym lakierem to właśnie często sięgałam po tego typu zmywacze, moim zdaniem to świetne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju to ja cały czas maluję zwykłymi i dopiero pierwszy raz po taki zmywacz sięgnęłam :D Bardzo wygodne rozwiązanie.

      Usuń
  2. Ja tam jednak zostaję wierna zmywaczowi Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam zwykłych lakierów- godzinka czy dwie i już go nie mam na paznokciach 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i uważam że jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś wręcz nie wyobrażałam sobie nie mieć zmywacza w gąbce - sama używałam go do brokatów i piaskowych lakierów głównie. Teraz już mi przeszło i go tak nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i do tej pory do niego wracam (głównie z powodu lenistwa do wylewania zmywacza na wacik :p) :) Też się zaskoczyłam, że się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt dla leniwych :D Na szczęście pozytywnie się zaskoczyłyśmy :)

      Usuń
  7. Wieki nie malowałam paznokci zwykłymi lakierami. Jak mam zrobione paznokcie to jednak na stałe jednym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni raz malowałam paznokcie zwykłymi lakierami jakieś 3 lata temu. Do zmywania używałam zmywacza z Isany. Zmywacza w gąbce nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zmywacze z gąbką, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie lubię te zmywacze w gąbce, chociaż do stóp się nie nadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paznokci u stóp w ogóle nie maluję, ale faktycznie tutaj ciężko by było :D

      Usuń
  11. Cóż, ja nie użyję bo mam hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś stosowałam zmywacze tej marki, teraz, gdy mam hybrydy, sięgam po inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę tradycyjną wersję zmywacza lub te w chusteczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego zmywacza jeszcze nie miałam :) i przyznam szczerze że spotykam się z nim pierwszy raz :D u mnie nawet paznokcie hybrydowe krótko się trzymają więc wolę używać zwykłych lakierów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mogłam pokazać Ci coś nowego ;D
      Serio? ;O Ile Ci się trzymają? Ja nigdy nie miałam hybryd, więc nawet porównania nie mam.

      Usuń
  15. Mój rekord to 4 dni. Ostatnio siostra mi zrobiła i była w szoku że po dwóch dniach wszystko zeszło :D w tamtym roku kosmetyczka tak mi zrobiła mocno że zeszło mi wszystko z paznokciami :/ ból był straszny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś taki zmywacz, fajny bo nie potrzeba wacików używać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś stosowałam zmywacz w chusteczka :D Ale od roku wgl nie maluję paznokci :)
    Co do tego w gąbce myślę, że to super rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chusteczkach nie miałam :D Dlaczego nie malujesz?
      Jest to wygodne rozwiązanie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)