4/26/2019

Filmowe polecajki



Świąteczny książę (2017)


Młoda dziennikarka dostaje prezent jeszcze przed świętami - zostaje wysłana za granicę, aby przygotować materiał o dziarskim księciu, który ma zostać królem.

Na filmwebie określony jako romans. Ja raczej podciągnęłabym pod komedię romantyczną. Wiem, że co dopiero była Wielkanoc a ja tu wyjeżdżam z filmem bożonarodzieniowym, ale w sumie to wcale tych świąt tak dużo tu nie było. Miło się oglądało a ja widzę cechy wspólne z główną bohaterką :D Sama studiuję dziennikarstwo i ciągle śmigam w bordowych trampkach haha


Świąteczny książę: Królewskie wesele (2018)


Rok po tym, jak pomogła Richardowi zdobyć koronę, Amber przygotowuje się do ślubu z ukochanym. Kłopot w tym, że nie bardzo widzi siebie w roli królowej.

Tak, druga część też mi się spodobała. Amber założyła bloga - także wiecie :D


#REALITYHIGH (2017)


Wzorowa uczennica, Dani, w końcu nawiązuje relację z chłopakiem, w którym od dawna się podkochuje. To wyraźnie nie podoba się jego byłej, która jest gwiazdą internetu.

Dramat, komedia, romans. Gwiazdy internetu - obecnie na czasie. Do tego przyjemna historia romantyczna ;)


Zanim odejdę (2017)


Nastoletnia Samantha ulega wypadkowi i codziennie przeżywa ten sam dzień. 

Dramat. Ostatnio w ogóle mam fazę na dramaty i melodramaty. Tutaj chociaż opis króciutki i mało mówiący to ja od siebie powiem, że film daje do myślenia. Przeżywając ten sam dzień można przemyśleć i przeanalizować swoje zachowanie. Popularna dziewczyna, mająca "superchłopaka" a jednak coś jest nie tak.


Tulipanowa gorączka (2017)


Podczas pracy artysta zakochuje się w młodej i zamężnej kobiecie. Planując wspólną przyszłość, kochankowie postanawiają sprzedać cenną cebulkę tulipana. 

Kostiumowy melodramat. No mam słabość do "starych" czasów w filmach i książkach (moje uwielbienie Sagi o Ludziach Lodu). Ten film polecał nam już na początku studiów profesor Michał Komar, który wykładał nam Literaturę i nowe media a w kolejnym semestrze Filozofię i nowe media. Ja film obejrzałam dopiero w lutym tego roku, ale naprawdę mi się spodobał!


Na koniec podam Wam moje "buble filmowe". Filmy, które oceniłam na 3/4 gwiazdki... Tytuły tylko. Jeśli Was zainteresują to sobie sprawdzicie :D W końcu to co mi się nie podoba Wam może się spodobać. "Autor" (2017, komedia), "Szkolna edukacja" (2017, komedia) i "Terapia małżeńska dla kochanków" (2017, komedia). Może ja po prostu nie powinnam oglądać zwykłych komedii xD

Znacie coś z moich propozycji? Polecicie coś w podobnych klimatach? :D I dajcie znać czy taka forma wpisów Wam odpowiada.

30 komentarzy:

  1. Znam zanim odejdę i z tego co pamiętam i mi odpowiadał :) Co do formy wpisów to sama jestem bardzo na tak :D Chętnie zawsze czytam takie wpisy.
    Ps. Widziałam że masz filmweb'a - jaki masz nick? To bym Cię dodała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żadnego spojlera nie walnęłam haha xD
      morelka_94 tak ze starych czasów jeszcze ;D

      Usuń
    2. A no właśnie zapomniałam o tym :D Taaak chyba nie było nic i to się szanuje! :D hahah
      Już szukam :D

      Usuń
    3. To jeszcze przy pisaniu o książkach muszę się ogarnąć xD
      Zaakceptowałam i już film u Ciebie podpatrzyłam :D

      Usuń
    4. czuje się zaszczycona :D Chyba nawet lepiej go oceniłaś niż ja xd

      Usuń
    5. Tak, wyżej :D Ja tam lubię takie młodzieżówki xD

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis!
    Niestety żadnego filmu z powyższych nie znam, muszę nadrobić trochę filmowych zaległości 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam żadnego z tych filmów, które przedstawiłaś :) Lubię przeglądać takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresował Cię któryś? :)
      Mam nadzieję, że się przyjmie taka seria i u mnie!

      Usuń
  4. Znajdź mi proszę coś a'la thriller psychologiczny :) Bardzo ładnie proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam żadnego z tych filmów. Na razie nadrabiam zaległości książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Twoich polecajek ani filmowych bubli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych filmów :) kiedyś często szukałam fajnych filmów do oglądania ale teraz nie mam ciągle czasu. Zainteresował mnie film Realityhigh:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio do snu oglądam bo ciężko mi zasnąć.
      Koniecznie obejrzyj :)

      Usuń
  8. Oglądałam "Zanim odejdę" i bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam żadnego z nich, ale czasem mam ochotę na tego typu filmy, więc już wiem po jakie tytuły sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie wpisy, a filmy mogą mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych które przedstawiłaś znam tylko Świątecznego Księcia - oglądałam go przed świętami w tamtym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam zanim odejdę oraz świątecznego księcia i oba mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)