9/17/2018

NIVEA hairmilk Natural Shine pielęgnujący szampon i odżywka do włosów (d/s)

Po kosmetyki do włosów Nivea sama jakoś niespecjalnie sięgam... Jednak w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea testuję duet do włosów hairmilk natural shine. Jak u mnie wypadł? Zapraszam do dalszej części wpisu.

mleczny szampon do włosów mleczna odżywka do włosów

Szampon pielęgnujący hairmilk natural shine

Matowe, zmęczone włosy cierpią na brak nawilżenia, są szorstkie w dotyku i nie układają się. W efekcie pozbawione są blasku i naturalnych refleksów.
NIVEA Hairmilk - Natural Shine - szampon pielęgnujący intensywnie nawilża matowe, zmęczone włosy, aby odzyskały zdrowy wygląd i wyzwoliły swój naturalny blask.
Formuła z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia:
  • Regeneruje włosy od wewnątrz, by były nawilżone i zdrowo wyglądały
  • Wygładza włosy, aby równo się układały.

 Efekt: zdrowe, jedwabiste włosy, które naturalnie się układają wyzwalając pełnię blasku.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Milk Protein, Lanolin Alcohol (Eucerit), Hydrolyzed Silk, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Geraniol, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Benzyl Salicylate, Parfum.
POJEMNOŚĆ: 400 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.

Odżywka pielęgnująca hairmilk natural shine

NIVEA Hairmilk - Natural Shine - odżywka pielęgnująca ułatwia rozczesywanie i dyscyplinuje włosy, by lśniły zdrowym blaskiem i naturalnie się układały. Dokładnie spłucz po użyciu.
SKŁAD: Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Milk Protein, Lanolin Alcohol (Eucerit), Hydrolyzed  Silk, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Betaine, Sodium Chloride, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Geraniol, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Benzyl Salicylate, Parfum.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.

Oba produkty będą dostępne w Rossmannie od października.

OPAKOWANIA

Można powiedzieć, że kształt mają taki sam. Tylko szampon jest większy a odżywka stoi na głowie. Szampon również można tak postawić. Zamknięcia na klik, nie przeciekają, nie połamały się. W kolorze różowym... Cóż, ja nie jestem fanką tego koloru, ale czytałam, że wiele dziewczyn się zachwyca. Wiadomo - są gusta i guściki :)

KOLOR

Szampon (na górze): perłowy.
Odżywka: biała.

KONSYSTENCJA:

Szampon jest dość rzadki, odżywka taka bardziej kremowa i się nie rozlewa..

ZAPACH:

Nie wiem do czego go porównać, ale typowy zapach Nivea to to nie jest. W każdym razie zapach bardzo mi się podoba i w odżywce jest bardziej intensywny.

DZIAŁANIE:

Szampon jest bardzo wydajny bo mocno się pieni i wystarczy nabrać go niewielką ilość. Używam go prawie codziennie od ponad miesiąca i połowy nie zużyłam jeszcze. Szampon dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich, ale też jakoś nie przedłuża świeżości. Tak jak myję włosy codziennie tak i przy nim muszę to robić. Nie mam problemu z jego spłukiwaniem. Można powiedzieć, że sam robi robotę. Zdarzało mi się tylko umyć nim włosy i później nałożyć olejek Isany, o którym wspomniałam w poprzednim wpisie i włosy prezentowały się naprawdę dobrze. Odżywka dobrze rozprowadza się na włosach, swobodnie też spłukuje i nie plącze włosów. Po wszystkim włosy dobrze się rozczesują, ładnie układają, ogólnie wyglądają dobrze. Sama pewnie bym tego duetu nie kupiła, ale koniec końców dobrze się spisuje, włosy są zadbane. Nie mówię, że jak się skończy (odżywce już mało brakuje) to od razu polecę do drogerii po nowy, ale nie żałuję, że wpadł w moje ręce.

Gdy próbuję zrobić zdjęcie włosów "z rąsi" xD ale chociaż raz w naturalnym świetle i bez lampy błyskowej. Pisałam Wam już chyba, że mój aparat całkowicie padł? Robiłam nim tylko zdjęcia włosów bo już nie był w najlepszym stanie i nie miałam cierpliwości do robienia nim pozostałych zdjęć. Od prawie trzech lat działam moim telefonem - LG Magna.


Co myślicie o tym duecie Nivea?

34 komentarze:

  1. odżywkę chętnie bym przygarnęła :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, ale jakiegoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił, abym pobiegła i go kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampony NIVEA za konsystencje i zapach. Poza tym nawet, jak nie użyję odzywki to po umyciu są gładkie i pięknie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O duecie słyszałam wiele dobrego i możliwe, że dam mu szansę jak trafię na sensowną promocję. Na razie mam jednak za duże zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam okazji używać tego zestawu, choć w pewnym stopniu jestem nim zaciekawiona i może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie błyszczą ci się włoski :) Duetu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie wersję niebieską i była przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  8. J mam z tej firmy krem do loków i jest super :D Chcę własie kuoic tą wersję mleko działa cuda na włosy podobno *.*

    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jakąś odżywkę do kręconych włosów i u mnie się nie sprawdziła :(

      Usuń
  9. Na pewno wolałabyś niebieskie opakowane :D Nie miałam tych kosmetyków, nie pamiętam kiedy coś kupowałam do włosów od Nivea ;P. Ja zdjęcia też robię telefonem - aparat mam niby sprawny, ale jest stary i ostatecznie robi zdjęcia gorszej jakości niż mój telefon (w sumie kupując go patrzyłam przede wszystkim na aparat xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski zawsze na plus <3 Mam tak samo z ich kosmetykami do włosów xd Bo teraz to aparaty w telefonach są dobre ;D

      Usuń
  10. Ja nie przepadam za kosmetykami Nivea i raczej ich nie wypróbuję. Jeśli już, to prędzej skusiłabym się na odżywkę, ale mam kilka ulubionych produktów pielęgnacyjnych i raczej nie zamierzam ich zdradzać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Maja mama używa i sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna recenzja ale i tak urzekło mnie "zdjęcie z rąsi" :)
    A twj różowej serii nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. To są zdecydowanie produkty dla mnie. Plus, że szampon jest wydajny. Mam długie włosy i bardzo szybko kończę wszystkie szampony :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się zabieram za wpis o nich :) U mnie szampon w marę spoko, ale odżywka ciut słaba, lubię takie jak long repair :) ale moje włosy są po przejściach twoje za to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czasami ciężko się zabrać ;D szkoda :( Long repair nie miałam. Moje nigdy niefarbowane ;D

      Usuń
  15. Myślę że ten duet jest bardzo ciekawy i z przyjemnością bym przetestowała, w szczególności szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji włosów z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)