8/24/2018

Venus łagodząca pianka do golenia Pro-Sensitive

Moją historię z piankami Venus już chyba każdy :D Już nie wiem ile razy o tym pisałam. Miałam ulubioną, została wycofana, przyszły nowe i żadna mi tej ulubionej nie zastąpiła. Jak się sprawdziła ta najnowsza? Pozostałe wersje: melon i pistacja, konwalia i bawełna (całkiem ok, ale ulubienicy nie przebiła), żurawina i mango a tutaj ta wcześniejsza wersja (chociaż moją ulubioną była niebieska tylko jakoś jej recenzji nie napisałam :D).

pianka do golenia pro-sensitive

Pianka do golenia Venus Pro-Sensitive bardzo dobrze się rozprowadza tworząc na skórze aksamitną warstwę ochronną. Produkt został stworzony z myślą o skórze wrażliwej i miejscach szczególnie podatnych na podrażnienia wywołane goleniem (tj. bikini, pachy).
Odpowiednio zmiękcza naskórek i włoski przed goleniem dzięki czemu zmniejsza ryzyko podrażnień i tendencję do wrastania włosków.
Innowacyjna formuła z Calm Complex pozostawia na skórze odczucie ukojenia wrażliwych miejsc. Po depilacji skóra pozostaje odpowiednio nawilżona, gładka i miękka.
Składniki aktywne zawarte w produkcie to:
  • D-Panthenol - zwiększa elastyczność naskórka oraz wygładza skórę.
  • Aloe Vera Gel - nawilża likwidując uczucie napięcia.
  • Calm Complex - łagodzi podrażnienia, koi skórę.
SPOSÓB UŻYCIA: Przed użyciem wstrząsnąć. Na wilgotną skórę wydozować odpowiednią ilość pianki i równomiernie rozprowadzić. Golić przy pomocy nożyków do golenia. Spłukać ciepłą wodą i osuszyć skórę.
SKŁAD: Aqua*, Triethanolamine, Palmitic Acid*, Butane, Glycerin*, Propane, Stearic Acid*, Laureth-23, PEG-75 Lanolin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Isobutane, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Panthenol, Boswellia Serrata Gum*, Xanthan Gum*, Dipropylene Glycol, Sodium Benzoate*, Potassium Sorbate*.
* Składniki pochodzenia naturalnego.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 18 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: w Rossmannie 7,49 (na promocji 5,99).

pianka do golenia venus dla kobiet

OPAKOWANIE: kształtem nie różni się od poprzedniczek. Smukła puszka w białym kolorze, z fioletowym korkiem.

pianka do golenia cena

KOLOR: biały.
KONSYSTENCJA: pianka jak pianka :D
ZAPACH: delikatny, nie wiem do czego go porównać, ale jest ok.
DZIAŁANIE: To może zacznę od tego, że to moje drugie opakowanie :D I to chyba powinno wystarczyć za całą recenzję haha Dobrze się rozprowadza, ułatwia poślizg maszynce, nie zapycha jej, u mnie nie wywołuje podrażnień. Czego tu chcieć więcej? Ostatnio przerzuciłam się na żele do golenia. Ten marki Venus pojawił się w ulubieńcach, ale do tej pianki również będę wracać. Polecam!

Znacie pianki do golenia Venus? Lubicie je?

30 komentarzy:

  1. Nie miałam pianek tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś używałam tych pianek do golenie, później się przerzuciłam na żele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam, czy miałam ich pianki, a jeżeli tak, to było to bardzo dawno temu :D teraz golę nogi albo depilatorem albo na żel pod prysznic:D

    OdpowiedzUsuń
  4. może kiedyś wpadnie do mojego koszyka, choć nie ukrywam że wolę męskie przybory - są lepsze, tak jakoś myślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię pianek do golenia, zawsze robi się taki glut po ściągnięciu tego maszynką :P

    OdpowiedzUsuń
  6. tej konkretnie nie miałam, ale pewnie kiedyś kupię;) uwielbiam pianki z Venus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pianki marki Venus - zwłaszcza nawilżającą, do skóry wrażliwej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą piankę i jest ona jedną z moich ulubionych :) posiadam bardzo wrażliwą skórę a ona jest mega delikatna :) skóra jest potem jedwabiście gładka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej pianek do golenia nie używam ;) Ale chyba muszę się na jakąś skusić, bo ostatnio mam mocno podrażnione nogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę Venus lubię, ale wolę żel do golenia od pianki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej częściej żele występują, ale jak pianka jest dobra to czemu nie ;)

      Usuń
  11. Raz w życiu miałam piankę do golenia:) Zazwyczaj używam żelu pod prysznic, był też okres, że odżywki do włosów ale jednak żel czy mydełko lepiej się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)