5/16/2018

Zmysłowo pachnący duet od Le Petit Marseillais

środziemnomorski granat, czerwona pomarańcza i szafran LPM

 Delikatny żel pod prysznic Śródziemnomorski Granat

Dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją owocowym zapachem.
Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.

Żel pod prysznic 3w1 dla mężczyzn Czerwona Pomarańcza & Szafran

Odkryj wyjątkowe połączenie składników, które skrywają w sobie męską naturę.
Żel pod prysznic 3w1 Czerwona Pomarańcza & Szafran łagodnie oczyszcza ciało, twarz oraz włosy.
Po prysznicu skóra staje się nawilżona, włosy wzmocnione, a łatwa do spłukiwania piana pozostawia odświeżający i energetyzujący zapach.
SKŁADY:
Śródziemnomorski Granat: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Punica Granatum Fruit Extract, Polyquaternium-7, Citrid Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, Geraniol, Citronellol, CI 14700, CI 15985.
 Czerwona Pomarańcza & Szafran: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine,  Glycerin, Sodium Chloride, Citrus Sinensis Fruit Extract, Crocus Sativus Flower Extract, Polyquaternium-7, Citrid Acid, Sodium Hydroxide,  Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, CI 14700, CI 17200, CI 42090.
POJEMNOŚĆ: 400 ml
Mamy 12 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia.
CENA: ja testuję je jako ambasadorka  Le Petit Marseillais, ale przykładowo damski w Rossmannie kosztuje 12,29 zł a męski będzie dostępny dopiero w czerwcu.
Tak tutaj zaznaczę, że oba żele zostały w moim domu. Damski dla mnie i mamy a męski dla taty.
  OPAKOWANIE: kształt cały czas taki sam. Różnią się kolorami i etykietkami.
KOLOR: Śródziemnomorski Granat: pomarańczowy, ale taki transparentny.  Czerwona Pomarańcza & Szafran: czerwony.
KONSYSTENCJA: żelowa, rzadka w obu przypadkach.
ZAPACH: tak z opakowania Śródziemnomorski Granat mnie specjalnie nie zachwycił za to Czerwona Pomarańcza & Szafran od razu zdobył moje serce. Jako że został w domu podkradam go sobie czasami ;D ma w sobie taką fajną ostrzejszą nutę, pomarańczy jakoś nie wyczuwam. Ale nie zrażajcie się na początku bo Śródziemnomorski Granat zyskuje pod prysznicem. Staje się taki romantyczny... zmysłowy. Jestem na tak :)
DZIAŁANIE: moim zdaniem te żele poza kolorem i zapachem niczym się nie różnią. Oba pienią się tak samo na skórze jak i na gąbce. Dobrze oczyszczają skórę nie podrażniając jej i nie wysuszając. Pozostawiają na jakiś czas pięknie pachnąca. Krótki mówiąc jestem z nich zadowolona.

Kto również brał udział w tej kampanii? Jakie wrażenia?

16 komentarzy:

  1. do tego nie zdążyłam się zgłosić :) do następnej edycji zgłosiłam się od razu, jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszące są te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wrażenie, że jednak granat bardziej by mi pasował i tego drugiego bym nie podkradała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że wersję dla mężczyzn bardziej bym polubiła :D nie znam żeli tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach czerwonych pomarańczy lubię więc jak koleżanka u góry pewnie bym lepiej oceniła ten dla męszczyzn pod względem zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przetestować produkty tej marki! <3
    Jestem ciekawa nuty zapachowej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba pobuszować po drogeriach czy marketach ;D
      Zapachy piękne :)

      Usuń
  7. mój faworyt- zdecydowanie męski

    OdpowiedzUsuń
  8. To była bardzo przyjemna kampania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)