5/14/2018

Włosy w kwietniu

Co stosowałam:
Szampon:
Maska:
(dwa razy w tygodniu)
 Garnier Fructis Grow Strong lub olejowa Chirp
Odżywka:
Do spłukiwania Garnier Fructis Grow Strong
Po myciu:
Avon Kuracja dodająca objętości i zagęszczająca włosy Advance Techniques

Dla porównania LUTY
Tak się jakoś złożyło, że w marcu nie zrobiłam podsumowania...
W kwietniu byłam u fryzjera (pierwszy raz u mężczyzny) i troszkę tych włosów ubyło :)
Troszkę muszę kombinować żeby je wszystkie związać bo od spodu są krótsze, ale ogólnie jestem zadowolona :)
A z przodu tak to wyglądało i wygląda:
Szalejecie z nowymi fryzurami/kolorami wiosną? :D

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)