2/05/2018

Petal Fresh Odżywka pielęgnująca skórę głowy Tea Tree (d/s)

Wiem, że druga recenzja odżywki w dość krótkim czasie, ale chcę poinformować, że wykończyłam ją jeszcze przed rozpoczęciem używania odżywki Fitomed. Dla potwierdzenia możecie zerknąć w podsumowania włosowe.
odżywka do włosów petal fresh tea tree
 Pożegnaj się z suchą skórą głowy dzięki odżywce Petal Fresh drzewo herbaciane. Ta kojąca mieszanka organicznego olejku z drzewa herbacianego odżywia skórę głowy oraz usuwa zanieczyszczenia przywracając zdrowy wygląd włosom. 
Legenda olejku z drzewa herbacianego była przekazywana przez rdzenne plemiona Australii przez tysiące lat. Uważany za jednej z najbardziej naturalnych i skutecznych środków uzdrawiających. Ten magiczny olejek nawilża i chroni włosy kojąc i dbając o dobrą kondycję skóry głowy.
SPOSÓB UŻYCIA: Nałóż odżywkę na umyte włosy szczególną uwagę poświęcając końcówkom. Pozostaw na kilka minut, po czym zmyj ciepłą wodą. UWAGA! Produkt naturalny nie zawiera agresywnych detergentow co sprawia, że dłużej się wchłania.
SKŁAD: Aqua (Water), Glycerin, (Derived from Vegetable Oil), Caprylic/Capric Trigliceride (Derived from Coconut), Behenyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Cetearyl Alcohol (Derived form Coconut Oil), Cetyl Alcohol (Derived form Coconut Oil), Stearyl Alcohol (Derived form Coconut Oil), Hydroxypropyl Methylcellulose (Derived from Cotton Fiber), *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Panthenol (Vitamin B5), *Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Flower/Leaf/Stem Extract, *Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, *Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, *Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, *Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, *Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, *Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, *Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Dehydroacetc Acid (Derived from Cane Sugar), Ethylhexylglycerin (Derived from Vegetable Oil), **Fragrance. *Certified Organic Ingredients **Natural Fragrance with Essential Oils
POJEMNOŚĆ: 355 ml
Mamy 36 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 22,99 zł w Rossmannie, ale kupiłam w promocji -49%.
OPAKOWANIE: plastikowe, zielone (ale spokojnie można śledzić poziom zużycia), zamknięcie typu press.
KONSYSTENCJA: dość rzadka.
KOLOR: tak jak widać na zdjęciu taki mętny biały ;D
ZAPACH: czuję miętę ;)
DZIAŁANIE: chwilę po nałożeniu odżywka wywołuje delikatne uczucie chłodu. Mi nie przeszkadza a nawet je lubię. Mam wrażenia jakby głowa/włosy były dzięki temu jeszcze świeższe :D Odżywka łatwo się spłukuje i nie plącze włosów. Nawet ułatwia rozczesywanie. Po wyschnięciu włosy są przyjemne w dotyku, ładnie się układają, są nawilżone. Nawet patrząc na poniższe zdjęcie stwierdzam, że moje włosy wyglądały po niej super. Końcówki jakby takie grube, pełne czy jakby to określić. No nie ma takich smętnych kosmyków ;)

Zdjęcie po użyciu odżywki i naturalnym wyschnięciu:
Znacie odżywki Petal Fresh? Macie jakąś ulubioną? To moja druga i w działaniu tak samo dobra.

32 komentarze:

  1. Jeszcze nie znam tej firmy, ale zapewne sięgnę z ciekawości jeżeli na coś trafię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie :) ja właśnie wykończyłam wersję z różą i wiciokrzewiem i też dobrze się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włoski. Ja aktualnie używam Jantaru do skóry głowy, ale ten kosmetyk też jest warty uwagi.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tych odżywek :D Jednak po Twojej recenzji muszę wsadzić jakąś do koszyka przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz oj kusisz. Z tego co czytałm produkt dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że też idealnie się sprawdzi jeśli zdecydujesz się wypróbować! :)

      Usuń
  6. Mam od nich odżywkę cytrynową, którą pewnie niedługo zacznę testować ;) tej nie miałam, ale chętnie po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza to właśnie jakaś cytrusowa była. Mam nadzieję, że jedna i druga u Ciebie dobrze wypadnie :)

      Usuń
  7. Nie znam jej, ale lubię kosmetyki pachnące miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten produkt, jeszcze go nie stosowałam, ale znam z wielu opinii :) Fajnie, że nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tymi kosmetykami i jakoś zawsze odkładałam, chyba niesłusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz zdrowe włosy :) Śliczne :)
    Odżywki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz ładnie błyszczące włosy. Nie miałam nigdy tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  12. W kolejce czeka już drugie opakowanie. Na początku używałam jej na skórę głowy i włosy, ale od miesiąca nakładam ją tylko na skalp. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe opakowanie zużyłam na skalp i włosy. Super, że się tak dobrze sprawdza :)

      Usuń
  13. Miałam już tą odżywkę i faktycznie spisuje się bardzo dobrze. Dla porównania kupiłam też O'Herbal i niestety wypada słabo na jej tle, Petal Fresh działa na moje włosy zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy po tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądały po niej włosy. Muszę dać szansę tym kosmetykom :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! U mnie niedługo pojawi się recenzja odżywki w tej samej wersji :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)