1/17/2018

Le Petit Marseiliais: Delikatny żel pod prysznic biała brzoskwinia & nektarynka i delikatny dezodorant kwiat pomarańczy

 Drugi raz udało mi się wziąć udział w kampanii ambasadorskiej LPM. O pierwszej możecie poczytać tutaj, tutaj i tutaj. Tym razem do testowania mogłyśmy zaprosić przyjaciółki. Ja testuję z siostrą. Produktami podzieliśmy się tak żebyśmy mogły poznać oba zapachy. U mnie poczytacie o żelu biała brzoskwinia i nektarynka i dezodorancie kwiat pomarańczy. Siostra ma takie same produkty tylko zapachy odwrotne. Zacznę od żelu pod prysznic.

Żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektarynka Le Petit Marseiliais

żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektaryna le petit marseiliais
 Białe brzoskwinie i nektarynki, które znajdziesz w naszych żelach, zrywane są latem, kiedy w pełni dojrzeją, ogrzewane promieniami  śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachwycają swoimi kolorami oraz słodkim, soczystym miąższem.

Wyjątkowa delikatność - formuła, jakiej pragnie Twoja skóra.
Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseiliais dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją świeżym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.
  • ph neutralne dla skóry/ testowany dermatologicznie
  • biodegradowalna baza myjąca
  • wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia roślinnego
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Prunus Persica Fruit Extract (wyciąg z owoców brzoskwini), Prunus Persica Nectarina Fruit Extract (wyciąg z nektarynki), Polyquaternium-7, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum,  Benzyl Salicylate,  Limonene, CI 14700, CI 19410.

POJEMNOŚĆ: 250 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: przykładowo w Rossmannie 8,99 zł.
 OPAKOWANIE: plastikowe, prostokątne. Zamykane na klik (działa dobrze, swobodnie się otwiera). Kierując butelkę pod światło możemy zobaczyć ile żelu nam zostało.
 KONSYSTENCJA: żelowa, dość rzadka.
KOLOR: pomarańczowy transparentny.
ZAPACH: już Wam pewnie kiedyś wspominałam, że zapach brzoskwini drażni mnie/nie lubię go w kosmetykach (chociaż jeść owoce lubię...). Chciałam zobaczyć jak to będzie tutaj w połączeniu z nektarynką. Niestety mój nos wyczuwa mocno brzoskwinię. Cóż, zapach kwestia gustu.
DZIAŁANIE: po za tym, że zapach mi nie odpowiada to żel w działaniu jest ok pod każdym względem. Dobrze się pieni się przy użyciu gąbki jak i solo na skórze. Dobrze oczyszcza i nie wywołuje żadnych podrażnień.

Dezodorant kwiat pomarańczy Le Petit Marseiliais

dezodorant kwiat pomarańczy le petit marseiliais
 24H świeżości i skuteczności działania
By zachować przez cały świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę.
Nie zawiera soli aluminium.
Białe Kwiaty Pomarańczy zrywane są wiosną, a następnie suszone w promieniach śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachowują swój wyjątkowo subtelny, słoneczny zapach.
Wyjątkowo delikatna formuła dla Twojej skóry
Testowany dermatologicznie dezodorant łaczy skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry, dzięki formule, która pozwala skórze oddychać.
Łatwa aplikacja - nie zostawia śladów.
SPOSÓB UŻYCIA: przed użyciem wstrząsnąć. Rozpylać z odległości 15 cm wyłącznie na skórę pod pachami. Używać tylko zgodnie z przeznaczeniem. Nie nanosić na podrażnioną lub uszkodzoną skórę. Tylko do użytku zewnętrznego. Nie wdychać. Nie rozpylać w pobliżu oczu i twarzy. Używać tylko w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.
SKŁAD: lcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Propylene Glycol, Parfum, Salvia Sclarea Oil (olejek z szałwi muszkatałowej), Citrus Aurantium Amara Flower Extract (wyciąg z kwiatu gorzkiej pomarańczy), Helianthus Anuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika), Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Triethyl Citrate, Tocopherol, Citral, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: przykładowo w Rossmannie 12,99 zł.
OPAKOWANIE: metalowa puszka czy jakby to nazwać z plastikowym korkiem.
ZAPACH: kiedyś, kiedyś miałam styczność z żelem o tym zapachu i wtedy wydawał mi się on nieciekawy, mydlany. W dezodorancie jednak wypada dobrze. Jest delikatny, nienachalny. Co moim zdaniem jest na plus bo nie chcę żeby dezodorant kolidował z perfumami.
DZIAŁANIE: co najważniejsze nie zostawia żadnych śladów na ubraniach. Jeśli chodzi o ochronę przed potem to jak na zimową porę jest naprawdę ok. Nie czuję się przepocona. Jednak ciężko mi stwierdzić czy latem lub przy większym wysiłku spisałby się równie dobrze.

Znacie te kosmetyki? Kto również bierze udział w kampanii?

22 komentarze:

  1. Miałam próbkę żelu pod prysznic i pachniał obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie ciągnie do ich produktów i nawet się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w takiej sytuacji bym się nie zgłaszała. Ja w swoim czasie zakochałam się w mleczku do ciała i teraz chętnie testuję inne nowości.

      Usuń
  3. Tą markę kojarzę z blogów, ale osobiście nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam, że mają antyperspiranty. Ich żele bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel mnie kusi bo lubię zapach brzoskwini w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam produkty, które były wysyłane kiedyś w ramach kampanii. Wszyscy je zachwalali, a dla mnie były bublami. Na te się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym znajomość z marką zaczęła od bubli to pewnie też bym się nie skusiła ;)

      Usuń
  7. Brzmią przyjemnie, ja lubię zapach brzoskwini w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten żel i dezodorant, są świetne produkty tej firmy :*


    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie z zapachem brzoskwini jest różnie. Czasem w kosmetykach mi pasuje, a innym razem jest zbyt chemiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten zapach i na pewno do niego nie wrócę ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie byłam ogromnie ciekawa jak te dezodoranty radzą sobie z ochroną przed poceniem - ostatnio w Rossmannie zastanawiałam się nad ich zakupem, ale ostatecznie sięgnęłam po niezawodną Rexonę :) Czy to bardziej taki perfumowany dezodorant, czy raczej antyperspirant?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)