1/11/2018

Joanna MultiLASHES Stylizujący żel do brwi i i tusz z czynnikiem stymulującym wzrost rzęs

nowości joanny do rzęs i brwi

PIELĘGNACJA RZĘS I BRWI PODCZAS MAKIJAŻU

Odkryj NOWOŚCI w gamie MultiLASHES.
Kolejnym krokiem po regeneracji rzęs i brwi jest
doskonały makijaż, który oprócz olśniewających efektów,
również doskonale je pielęgnuje.


Czarny tusz z czynnikiem stymulującym wzrost rzęs z silikonową szczoteczką Joanna MultiLASHES

tusz z czynnikiem stymulującym wzrost rzęs joanna


  •  zwiększenie gęstości i grubości rzęs
  • redukcja wypadania rzęs
  • podkreślone, wydłużone i podkręcone rzęsy
  • efekt do 12 godzin, nie rozmazuje się i nie kruszy
SKŁAD: Aqua, Synthetic Beeswax, CI 77499, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Acacia Senegal, Cyclopentasiloxane, Paraffin, Stearic Acid, VP/Eicosene Copolymer, Polybutene, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Triethanolamine, Butylene Glycol, Copernicia Cerifera Cera, Propanediol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Phenohyethanol, Ascorbyl Palmitate, Hydroxyethylcellulose, Ethylhexylglycerin, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate Gluconolactone, Calcium Gluconate.
POJEMNOŚĆ: 12 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: ja testuję w ramach współpracy z hi grupa a według ceneo jest to około 10-12 zł.


MOJA OPINIA: zacznę od tego, że kompletnie nie mogę się przyzwyczaić do tego szczoteczki. Rzadko kiedy tuszuję rzęsy a jak już to używam tuszu Rimmel Wake Me Up (w recenzji możecie zobaczyć szczoteczkę jeśli jej nie znacie). Nie ukrywam, że lubię moje rzęsy, ale widzę, że ten tusz je wydłuża i pogrubia co na jakieś wyjście jest ok. O ile tak popracuję tą szczoteczką, że efekt mi się spodoba bo łatwo można zrobić sobie owadzie nóżki lub pozostają na rzęsach takie jakby kulki tuszu - może to kwestia wprawy przy malowaniu. W momencie gdy potarłam oko tusz się nie rozmazał a... posypał. Dosłownie na dolnej powiecie miałam pełno kuleczek/kropeczek tuszu a rzęsty wyglądały jakbym prawie wcale nie tknęła ich tuszem. Nie licząc mojej winy sam tusz po kilku godzinach zaczyna się osypywać. Jeśli chodzi o wzrost rzęs to tutaj się nie wypowiem. Nie używam tuszu na co dzień i nie czuję potrzeby walki o wzrost moich rzęs. Zdjęcia będą na końcu wpisu. Chyba mogę powiedzieć, że jest bezzapachowy lub ja po prostu nie wyczuwam tutaj czegoś szczególnego.

Bezbarwny stylizujący żel do brwi Joanna MultiLASHES


stylizujący żel do brwi joanna

  • ujarzmienie niesfornych włosków
  • utrwalenie nadanego kształtu
  • nabłyszczenie i wzmocnienie brwi
SKŁAD: Aqua, VP/VA Copolymer, Propanediol, Polyquaternium-69, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Crosspolymer, Alcohol Denat., Triethanolamine, Laureth-10, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Disodium Edta, Parfum, Alpha-isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional Citronellol, Linalool, Limonene, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.
POJEMNOŚĆ: 8,5 g
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: około 11-12 zł.


MOJA OPINIA: do tej czesałam brwi szczoteczką na sucho. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad jakimś bezbarwnym produktem do ujarzmienia moich brwi. Nawet szukałam czegoś w Rossmannie chyba z Wibo, ale nie znalazłam, więc gdy nadarzyła się okazja wypróbowania nowości Joanny wybrałam właśnie bezbarwny żel stylizujący do brwi. Swoich nie chcę malować, są czarne, dość gęste (na zdjęciach wyglądają straszniej niż w lusterku xd) i nie czuję takiej potrzeby, ale chcę je ładnie "ułożyć". Jak radzi sobie z tym żel Joanny? Na pewno z żelem łatwiej i szybciej można ujarzmić brwi. Przy suchym czesaniu musiałam tę czynność powtarzać kilka razy zanim włoski się ułożyły. Z żelem wystarczy w jednym miejscu przeczesać raz, no może dwa. I póki tych brwi jakoś nie tkniemy to efekt się utrzymuje, ale gdy na przykład na rzęsy naciągniemy czapkę to nie ma co liczyć na to, że brwi będą idealnie ułożone. Na pewno jest to dla mnie krok wprzód jeśli chodzi o stylizację brwi, ale raczej chciałabym czegoś trwalszego lub po prostu muszę tego żelu używać w okresie nieczapkowym ;) W sumie to też ta szczoteczka mogłaby być krótsza. Rzęsy nie są proste i nie wykorzystujemy jej całej powierzchni. Zaznaczę, że żel ładnie pachnie.

Na koniec obiecane zdjęcia porównawcze - bez produktów na górze, z na dole.


Na koniec końców jeszcze wspomnę o opakowaniach - to tak w kwestii gustu. Bardziej podoba mi się te od żelu. Nie lubię koloru różowego a połączenie czerni i srebra wydaje mi eleganckie i jeszcze do tego te opakowanie żelu jest takie smukłe.

Mieliście już okazje poznać nowości Joanny z gamy MultiLASHES?
Znajdziecie w niej jeszcze:
  • SERUM STYMULUJĄCE WZROST RZĘS
  • SERUM ZAGĘSZCZAJĄCE BRWI
  • TUSZ Z CZYNNIKIEM STYMULUJĄCYM WZROST RZĘS (klasyczna duża szczoteczka)
  • KOLORYZUJĄCY KOREKTOR DO BRWI – CZARNY
  • KOLORYZUJĄCY KOREKTOR DO BRWI – CIEMNY BRĄZ
  • KOLORYZUJĄCY KOREKTOR DO BRWI – JASNY BRĄZ

34 komentarze:

  1. Nie znam ich, ale jakoś nie jestem do nich przekonana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać takie średniaczki :) czytałam inną opinię to zdanie podobne było.

      Usuń
  2. Tusz całkiem ładnie wydłuża rzęsy, ale nie mam na niego ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze poznać tych nowości ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuje Revitalash i jestem zadowolona, nawet brwi mi po nim troche odrosly. O tym kosmetyku nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie skorzystam z tych nowości. Tusz fajnie wydłuża, ale nie lubię mascar, które ciężko się aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet kupiłam hennę tej firmy, ale jeszcze nie skorzystałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel wydaje się być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie mogłabym wypróbować z ciekawości. Nie są jakieś drogie więc cudów wymagać też nie można :D choć Bell ma lepsze i tańsze. Przynajmniej tak oceniam po twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie nie musi oznaczać, że złe. Do Bell akurat nie mam porównania ;)

      Usuń
  9. Ja jakoś mam dziwne wrażenie, że na wzrost rzęs, to on nie zadziała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz fajnie prezentuje się, ale czy bym wypróbowała to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że i tak masz długie rzęsy, a tusz dodaje Ci jeszcze tej zalotności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie używam tuszu na codzień. Jestem z nich zadowolona. Dziękuję :)

      Usuń
  12. Nie dla mnie, ale u Ciebie pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie miałam jeszcze okazji poznać tych nowości ale z chęcią je przetestuję :) Bardzo ciekawy blog! :) Muszę tu zacząć częściej zaglądać :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://oliwia-rybczy.blogspot.com/ :)

    PS. Zaobserwowałam również Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tymi produktami nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam kiedyś taki tusz do rzęs ale z innej firmy, zapomniałam już jakiej. Był bardzo fajny i teraz będą w USA zastąpiłam go takim z Cover Girl. Obecnie jednak używam koreańskiego żelu do brwi w postaci mazaka. Uwielbiam go. Jest to najszybszy sposób na brwi a efekt jest cudowny :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiem, że się na nie nie skuszę :D o nic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chyba nie dla mnie, nie przepadam za produktami tej marki :) A żel do stylizacji brwi lubię tylko z L'Oreal w wersji bezbarwnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego typu produktów to moje pierwsze. Będę musiała sprawdzić :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)