9/07/2017

Przegląd nowości sierpnia i szybkie podsumowanie zużyć kosmetycznych


Biedronka


Rossmann

  •  Garnier ultra doux szampon oczyszczający bez silikonów biała glinka i cytryna - 9,99 - po dłuższej przerwie do niego wróciłam. Nadal dobrze się spisuje ;)
  • Facelle aloe vera żel do higieny intymnej - 4,29 - znany już chyba wszytkim tylko nie mi.
  • Garnier mineral Pure active 48h - 6,79 - nie ogarniam tworzenia antyperspirantów a raczej etykietek z 48h i nie mam zamiaru tego sprawdzać. 24h też nie. Aby wytrzymał dzień w pracy.
  • Venus Nature krem intensywnie odżywczy do rąk olejowy ekstrakt z marchwi + ekstrakt z liści brzozy - 7,99

Promocja -49%

 Podam normalne ceny a na końcu ile zapłaciłam za całość.

  • Evree Pure Neroli normalizujący tonik do twarzy - 14,99 - miałam różany. Był spoko i mam nadzieję, że ten też będzie.
  • Petal Fresh odżywka pielęgnująca skórę głowy drzewo herbaciane - 22,99 - jakiś czas temu miałam inną odżywkę tej marki. Chociaż zapach nie był cudowny to jednak moje końcówki były wdzięczne. Liczę, że tutaj będzie dobrze pod każdym względem :D
  • Biotaniqe węglowy żel myjący - 14,99 - węgiel nadal na topie a marka mnie kusiła.
  • Lirene Mineral Collection olejkowa mgiełka do ciała - 19,99 - chciałam i mam.
  • Carmex pomadka Tropical brzoskwinia i mango - 10,69
  • AA Beauty Bar maska węglowa oczyszczająca x2 - 2,99 x2 - ostatnio moja ulubiona maseczka. Muszę w końcu zrobić wpis na blogu ;)
Za wszystko zapłaciłam 60,38 zł a tak to by było 89,63 zł.

Avon

  • Żel pod prysznic Oriental zen jaśmin i zielona herbata - 8,99

BANDI

  • Płyn micelarny - 19 zł - zobaczyłam na facebooku promocję a że kończył mi się micel to stwierdziłam, że kupię ten i przy okazji do koszyka dorzuciłam krem do twarzy.
  • Sebo Care PMF ochronny krem nawilżający z SPF20 - 44 zł.
Dostałam również próbki:

Renee

Moje poprzednie bordowe trampki popękały na piętach... Teraz zdecydowałam się na szare za 45,09 zł i przy okazji czarne balerinki z wiązaniem na kostce za 40,99 zł.

Próbka

  • Krem do twarzy na noc
Znacie kosmetyki Lagenko? Ja póki co miałam tylko szampon do włosów. Tutaj o nim pisałam i niestety nie polubiłam....

Sukces jest kobietą - kosmetyki Amaderm

Jakiś czas temu dołączyłam do Klubu Testerek Sukces jest kobietą i w sierpniu otrzymałam pierwszą paczkę do testów:

  • Krem regenerującego-złuszczający do stóp
  • Krem nawilżająco-regenerujący - wykorzystam do dłoni
  • Krem nawilżający
  • Balsam nawilżający
  • Chusteczki odświeżające

  • Wielka Akcja Testowania na portalu urodaizdrowie.pl

    Już nieraz zgłaszałam się tam do testów, ale pierwszy raz zostałam wybrana ;)
    Testuję  naturalne roślinne mydełko o właściwościach peelingujących z makiem i cyprysem laSaponaria.

    W sierpniu na kosmetyki wydałam 187,08 zł. W lipcu było 73,84 zł. Nie spodziewałam się takiej różnicy :D

    Denko

    Link do recenzji lub wpisu na ig:
    1. Evree Magic Rose Tonik do twarzy do skóry mieszanej
    2. Bielenda nude Matt fluid matujący jasny beż 01
    3. Vianek odżywczy krem do rąk z ekstraktem z chmielu
    4. Pilaten biała maska do twarzy peel-off
    5. Tołpa płyn micelarny w chusteczce do oczyszczania twarzy i oczu
    6. Purederm Intensywnie regenerująca maska do stóp
    7. Purederm Maska nawilżająco-odżywiająca na dłonie 
    8. Próbka Lagenko krem na noc
    9. Nivelazione dezodorant do stóp i butów
    10. NOU Secret Blanc Perfumowana woda dla kobiet
    11. Próbka Versace Pour Femme woda perfumowana
    12. L'Oreal Magiczna Moc Glinki odżywka do włosów
    13. Bebeauty duże waciki
    14. Avon naturals żel pod prysznic grejpfrut i mięta
    15. L'Oreal płyn micelarny do cery normalnej i mieszanej
    16. Palmer's kokosowy balsam do ciała
    17. GlySkinCare Gold Collagen Serum
    18. Próbka Marc Jacobs Daisy Dream woda toaletowa
    19. Joanna żel do golenia
    20. Próbka Paco Rabanne Lady Million Eau my gold!
    21. Próbka Thierry Mugler Alien
    22. Kulka Nivea dry Comfort plus
    23. Venus Nature intensywnie odżywczy krem do rąk
    W sierpniu ubyły mi 23 kosmetyki a przybyły 32. Próbki liczone jako 1.

    Wpadło Wam coś w oko? Kupiliście coś ciekawego na rossmannowej promocji?

    32 komentarze:

    1. Ładne buty. AA beauty są świetne

      OdpowiedzUsuń
    2. Evree z chęcią bym przygarnęła :P

      OdpowiedzUsuń
    3. Sporo fajnych produktów, kosmetyki Amaderm najbardziej mnie zaintrygowały :)
      Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

      OdpowiedzUsuń
    4. Ile fajnych nowosci ;) Trochę bym się bała podsumować ile mam nowych kosmetyków. Lepiej żyć w nieświadomości :D

      Kulka Nivea zawsze się sprawdza a i chciałabym ten tonik z Evree wypróbować.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jak dla mnie to ciekawe podsumowanie :D
        Też jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie dobry :)

        Usuń
    5. Szukałam tego szamponu z Garniera ostatnio, bo go uwielbiam, ale nigdzie nie mogę go znaleźć

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo fajny jest. Teraz go kupiłam w Rossmannie, kiedyś kupowałam w Kauflandzie.

        Usuń
    6. Bardzo fajne nowości, ja na promocji w Rossmannie tym razem nie byłam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja potrzebowałam kilku rzeczy, które akurat się wpasowały się w tą promocję :)

        Usuń
    7. Uwielbiam płatki z Bierdonki. Zawsze poluję na wersje w trzypaku :) Żel Facelle mnie kiedyś niesamowicie uczulił :/

      OdpowiedzUsuń
    8. Sporo nowości! Też skusiłam się na odżywkę Petal Fresh, ale inną wersję;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Jaka różnica w wydatkach ponad połowa ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Taką maseczkę koniecznie muszę wypróbować, szczególnie za tak zawrotną cenę :D A jeszcze zapytam gdzie można je znaleźć? Bo jakoś nigdy w biedronce nie rzuciły mi się w oczy ;D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Chodzi o tą do dłoni? Znalazłam w koszu z kosmetykami. Taka mieszanka wszystkiego :D

        Usuń
    11. Zazdroszczę tym co noszą balerinki. Ja mam wąskie stopy I ciężko znaleźć odpowiednie :( Te czarne z chęcia bym kupiła.

      OdpowiedzUsuń
    12. Fajne zakupy :)

      Z Renee zamawiałam raz i na tym poprzestanę. Nie trafiłam z rozmiarem (mimo zmierzenia swoich butów), przegapiłam czas na zwrot i zostałam z dwoma parami nieprzydatnych butów :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. O kurczę :( Mi na szczęście wszystkie pasują. Próbowałaś je chociaż sprzedać?

        Usuń
    13. Zatrzymałam się przy próbce od Lagenko, bo niedawno poznałam i polubiłam te kremy nawilżające z kolagenem (świetne do suchej cery). Szamponu nie testowałam, więc się nie wypowiem. Ale krem na dzień, czy atelokolagen - istna rewelacja... niecały miesiąc temu dowiedziałam się, że coś takiego istnieje na rynku. Fakt, kosmetyki nie są tanie, ale na szczęście adekwatne do jakości (zdziwiło mnie więc negatywne zdanie na temat szamponu, ale w sumie jeden producent może robić świetne kremy,a gorszej jakości szampony).

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Niestety nie zawsze cena idzie w parze z jakością, ale też to że szampon nie sprawdził się u nie oznacza, że nie sprawdzi się u innych. Fajnie, że znalazłaś kremy dla siebie. Ja mam akurat cerę mieszaną ;)

        Usuń

    Dziękuję za odwiedziny :)
    Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

    Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

    Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

    Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
    Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)