9/09/2017

Co się działo w sierpniu?

 Moja gwiazda jak zawsze musi być :D
 Kilka widoczków z mojego okna ;)
 Obecnie to mam widok na rusztowanie i robotników bo dach remontujemy xd
 Spacerek ;)
 Leniwiec czasami z Pimpka wychodzi :D
Urodziny mojego siostrzeńca ;)

Wiem, trochę ubogo w zdjęciach, ale najważniejsze że w życiu się coś poukładało i jestem szczęśliwa <3

Na instagramie najwięcej serduszek zebrało zdjęcie:

Druga część zakupów (i ostatnia - Rossmann: 🍀Garnier ultra doux szampon oczyszczający bez silikonów biała glinka i cytryna - 9,99 - kiedyś miałam i lubiłam. Mam nadzieję, że teraz będzie tak samo. 🍀Facelle aloe vera żel do higieny intymnej - 4,29 - znany już chyba wszytkim tylko nie mi 😄 🍀Garnier mineral Pure active 48h - 6,79 - nie ogarniam tworzenia antyperspirantów a raczej etykietek z 48h i nie mam zamiaru tego sprawdzać. 24h też nie. Aby wytrzymał dzień w pracy😉 🍀Venus Nature krem intensywnie odżywczy do rąk olejowy ekstrakt z marchwi + ekstrakt z liści brzozy - 7,99 - mój drugi produkt Venus Nature. Mam nadzieję, że będą zadowolona. - Znacie coś z moich dzisiejszych nowości? #venus #venusnature #kremdorąk #venushandcare #garnier #antyperspirant #kulkapodpachy #garniermineral #pureactive #facelle #aloevera #facellealoevera #żeldohigienyintymnej #szampondowłosów #garnierultradoux #ultradoux #zakupy #nowości #rossmann #rossmannpl #rossmannpolska #shopping #cosmetics #kosmetyki #skarb #magazynskarb
Post udostępniony przez Justyna (@blogzmojejstronylustra)
Zaznaczam, że wrzucone 1 sierpnia :D :D 

Pierwszy raz w życiu udzieliłam WYWIADU! Tutaj możecie przeczytać. 

Koniecznie dajcie znać co myślicie!


Piątka najchętniej czytanych postów?
  1. Palmer's kokosowy balsam do ciała
  2. L'Oreal Elseve Magiczna Moc Glinki
  3. Wyniki konkursu urodzinowego
  4. Avon naturals żel pod prysznic i pachnąca mgiełka (różowy grejpfrut i mięta)
  5. L'Oreal Skin Expert płyn micelarny do skóry normalnej i mieszanej
W sierpniu blog obchodził czwarte urodziny. Dziękuję wszystkim, którzy ze mną są <3
Zorganizowałam konkurs i nie pozdrawiam osób, które zniknęły zaraz po ogłoszeniu wyników... 

Udanego września życzę! Tydzień już za nami... Jak tam powroty do szkoły?

12 komentarzy:

  1. Piesek skradł cały wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pimpeeeek! <3
    Remont nadal nieskończony?
    Sto lat dla Maćka!
    A z tymi obserwującymi już tak jest... u mnie w ostatnim konkursie jedna dziewczyna zgłosiła się dwa razy, a nie obserwowała bloga ani razu, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Często pada deszcz i praca stoi :/
      Przekażę :D
      No to jeszcze lepiej O_o

      Usuń
  3. Wygląda identycznie jak pies mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech konkursowicze to już szczyt wszystkiego... Intensywny miesiąc za nami. A Pimpek jak zwykle gwiazda ;) Cały wpis jego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)