3/17/2017

Conny regenerująca maska do twarzy ze śluzem ślimaka

Jakiś czas temu pisałam Wam o mojej pierwszej maseczce ze śluzem ślimaka - Fresh Garden Mask Snail od Skin79. Kosztowała 10 zł a w składzie przy śluzie ślimaka (Snail Secretion Filtrate) miała zapis 10,000ppm. W internecie znalazłam, że jest to 0,001%. Dzisiejszy bohater (a raczej bohaterka) kosztował 3,99 zł a przy tym składniku ma wpisany 1%. Jak sprawdziła się u mnie tańsza ślimakowa maseczka? Zapraszam do czytania.

conny maska w płacie

Conny maska do twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka

Maseczka wzbogacona ekstraktem ze śluzu ślimaka skutecznie nawilża, koi i regeneruje wrażliwą skórę. Zapewnia doskonałe odżywienie i silną regenerację suchej cery. Przywróć swojej cerze naturalne piękno.

SPOSÓB UŻYCIA: 1. Nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy. 2. Pozostaw ją na 15-20 minut, upewniając się że dobrze przylega. 3. Po zdjęciu maseczki delikatnie wmasuj pozostałości esencji, do momentu całkowitego wchłonięcia. 4. Dla lepszego rezultatu używaj regularnie 2-3 razy w tygodniu.

UWAGA: 1. Tylko do użytku zewnętrznego. 2. Unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oczu, natychmiast spłucz obficie wodą. 3. W przypadku zaczerwienienia, podrażnienia, spuchnięcia lub swędzenia zaprzestań stosowania i niezwłocznie skonsultuj się z lekarzem. 4. Unikaj przechowywania w bezpośrednim kontakcie ze słońcem, źródłami ciepła, czy zimna. 5. Trzymaj w miejscu niedostępnym dla dzieci.

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Snail Secretion Filtrate (1%), Xanthan Gum, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Polysorbate 80, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Portulaca Oleracea Extract, Amorphophallus Konjac Root Extract, Althaea Rosea Flower Extract, Nymphaea Alba Root Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Opuntia Coccinellifera Flower Extract, Parfum.
śluz ślimaka w kosmetykach

Opakowanie mamy tutaj standardowe. Foliowa saszetka, w środku płat maski złożony na kilka części, zanurzony w esencji. Pierwsze co zrobiłam po otworzeniu saszetki to powąchałam zawartość :D Śluz ślimaka nie przywodzi mi na myśl przyjemnych zapachów, ale w sumie to nawet nie wiem jaką ma on woń. Tutaj nie ma co się martwić bo maseczka ma przyjemny i delikatny zapach. Maseczka jest dobrze nawilżona i dobrze przylega do twarzy, część na nos jest dobrej długości i nie zatyka nosa (wszystko jest dobre haha). Po jej nałożeniu mogłam swobodnie wziąć prysznic. W tym czasie nic mnie nie piekło, nie swędziało i żadnych innych specjalnych odczuć nie miałam. Po zdjęciu maseczki wylałam na rękę resztki esencji z saszetki. Było jej tyle, że mogłam wysmarować twarz, szyję i dekolt. Dała fajne uczucie odświeżenia, szybko się wchłonęła. Skóra przyjemnie mięciutka i nie czułam potrzeby nałożenia kremu. Ja mam akurat cerę mieszaną, ale myślę, że sucha też by była zadowolona :) Zapłaciłam za nią 3,99 zł w Drogeriach Polskich i jeśli trafię jeszcze na taką cenę to chętnie kupię. Szczerze mówiąc jest to moja najtańsza maseczka w płacie. Mam jeszcze jedną innej marki o złotówkę droższą.

Na stronie drogerii Natura znalazłam dziewięć innych wariantów tej maseczki: z ekstraktem z granatu, z węglem drzewnym, z peptydami jadu węża, z platyną, z kolagenem, z kwasem hialuronowym, ze złotem, z ekstraktem z aloesu, z koenzymem Q10. Wszystkie w cenie 7,99.
Spory wybór, ale najchętniej wypróbowałabym z jadem węża, ze złotem i z węglem drzewnym.

Znacie maseczki Conny? Co o nich sądzicie?

30 komentarzy:

  1. Tej nie znam, ale wiem, że śluz ślimaka jest bardzo wartościowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maski w płachcie, ale muszę przyznać, że o tej marce jeszcze nie słyszałam. Jak pojawi się promocjach w Drogeriach Natura to z przyjemnością wypróbuję kilka wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je polubiłam :) i mam ochotę na więcej a nie pamiętam jakie jeszcze były w DP :D

      Usuń
  3. Śluz ślimaka świetnie nawilża, działa przeciwtrądzikowo i przeciwstarzeniowo - cudowny składnik :D
    A samej firmy ani maseczki nie znam, ale wygląda dobrze - duża ilość serum nigdy nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo dobrego się naczytałam i tym składniku i dlatego się do niego przekonałam:) szczególnie jeśli chodzi o trądzik i przebarwienia.
      Właśnie pierwszy raz na nią trafiłam w DP a później zobaczyłam wysyp maseczek tej firmy na ig :D

      Usuń
  4. Sama myśl, że jest tam śluz ze ślimaka i jest mi słabo. Jakoś nie umiem się przekonać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale zapowiedź dobrego działania mnie przekonała :D Ostatnio też jak moja siostra przeglądała moje kosmetyki to pytała czy się nie brzydzę ;D

      Usuń
    2. Chcialabym wiedziec JAK ten sluz jest pozyskiwany.slimaki sa zabijane.obrzydlistwo byle zarobic.jak guano ptasie.Laski w pogoni za pięknem glupieja.

      Usuń
    3. Wystarczy o tym poczytać a nie od razu wyciągać takie wnioski...

      Usuń
  5. Głośno teraz o śluzie ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maseczki, ale cena naprawdę zaskakująco dobra! Ciekawi mnie ten śluz ślimaka... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że niby super ale ten ślimak mnie nie przekonuje ;///

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale zauważyłam, że śluz ślimaka robi w Internecie szał :) Kurcze muszę w końcu wypróbować coś z nim, skoro tyle dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Mam nadzieję, że znajdziesz coś fajnego dla siebie :)

      Usuń
  9. Nie widziałam nigdy tej maseczki. Przyjemna cena i fajne działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. skład średnio mnie przekonuje, śluzu ślimaka tylko 1%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może można znaleźć jakąś maskę z jego większą zawartością:)

      Usuń
  11. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała tą z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)