6/19/2014

Zakupy

Allegro
Sklep ANB-Style


Sukienka - 27, 90 zł + 12 zł za przesyłkę
Zdjęcie zrobione jeszcze przed prasowaniem.
Rozmiar uniwersalny. Po przymierzeniu stwierdziłam, że jest za krótka - trochę za tyłek.
Jeden niekontrolowany ruch i mogłoby być nieciekawie ;d Mama mi doradziła żebym kupiła do niej krótkie legginsy. Tylko, że ja od zawsze byłam ich przeciwniczką... ale...

Zamówienie z Oriflame
tym razem bardzo skromnie ;)
Odświeżający krem do rąk z ekstraktem z wiśni - 4, 90 zł

PIĄTEK TRZYNASTEGO

wspominałam już, że z siostrą byłam na zakupach. W planach miałam sukienkę nadającą się do pracy i krótkie spodenki. Co z tego wyszło?

W chińczyku dopadłam legginsy za 6, 90 zł ^^ stwierdziłam, że jednak spróbuję. Za taką cenę to ;d
W końcu nigdy ich na nogach nie miałam a gadałam, że nie założę. Ach ta Mama :) 
Tak samo było ze spodniami rurkami ;d "nie założę, kojarzą mi się z marchewami itd., itp."
Byłam z Mamą na zakupach, szukałam spodni. Mama: "masz ładne, zgrabne nogi. Możesz nosić."
I się skusiłam, noszę :)

Zrobiłyśmy rundkę po SH, ale znalazłam tylko jedną tunikę:
Na wagę za 3 zł. Siostra wynalazła tylko spodenki dla synka.
Ona się obkupiłam w Moodo ;d moim ulubionym sklepie w tej naszej mieścinie...

Rossmann

Odżywka d/s Pantene Pro-V nature fusion - 10, 99 zł
Peeling cukrowy Tutti Frutti wiśniowo-porzeczkowy - 15, 49 zł (miałam olejek do kąpieli z tej serii)
Peeling do stóp Pharma CF No36 - 5, 79 zł (już kiedyś go miałam)

Biedronka

i tutaj siostra stwierdziła, że jestem kosmetykoholiczką xd
Żel pod prysznic Oceania winogronowo-poziomkowy - 2, 95 zł (baardzo zaintrygowało mnie takie połączenie owoców i musiałam wypróbować)
Pomadka do ust Nivea perłowa - 5, 49 zł
Micelek bebeauty - 4, 39 zł (chyba jedyna rzecz do twarzy, która potrafi moją ogarnąć)
Maseczka do ciemnych włosów Biovax - 1, 39 zł (pierwszy raz miałam ją w styczniu i wtedy dobrego wrażenia nie zrobiła to tak teraz była super. Nie ogarniam tego.)

I jeszcze wczorajsze zakupy:

Sklep odzieżowy "Prymus"

21 zł, ale była na wieszaku -50%, więc kosztowała 10, 50 zł

Obuwniczy Viola

Kapcie za 9, 99 zł

Drogerie Polskie

Jedwab do włosów Marion - był w promocji to kupiłam ;d Zapłaciłam 2, 99 zł.

A jak tam Wasze zakupy?

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego żelu pod prysznic w mojej Biedronce, muszę się lepiej przyjrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajny żel za niewielką cenę :) ja jak go kupowałam to wzięłam ostatni w tej wersji

      Usuń
  2. Zeł winogronowo-poziomkowy tez chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak tylko zobaczyłam go w gazetce to stwierdziłam, że muszę go sprawdzić ;d
      Jakoś nie pasowało mi takie połączenie, ale zapach jest super!:)

      Usuń
  3. ciekawi mnie ten kosmetyk z roiflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to taki zwykły kremik :) szybko się wchłania nie dając jakiegoś supernawilżenia. Zapach bardzo ładny, serio wiśniowy, ale po paru sekundach znika. A odświeżenie to chyba tylko chwyt marketingowy ;d

      Usuń
  4. Ta pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)