10/09/2024

Ziaja mus do ciała kokos i pomarańcza - recenzja

Hej, hej :) Ostatnio pisałam o balsamie do ciała marki Ziaja. Tym razem padło na mus do ciała tej samej marki ;)

mus do ciała ziaja
Zadania musu:

  • pielęgnacja i relaks,
  • wygładzenie,
  • nawilżenie,
  • odżywienie,
  • ujędrnienie.
SPOSÓB UŻYCIA: wmasować w skórę i pozostawić do wchłonięcia.

SKŁAD: Aqua (Water), Isopropyl Myristate, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tocopheryl Acetate, Vegetable Collagen (Collagen Amino Acids), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Water, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Coumarin, Hexyl Cinnamal, Sodium Hydroxide.

POJEMNOŚĆ: 200 ml

CENA: ja swój dostałam w prezencie, ale tak przykładowo na stronie ziaja.com kosztuje 15,23 zł.

OPAKOWANIE: tubka stojąca na głowie, przez którą można śledzić poziom zużycia musu (co widać na zdjęciach). Chociaż tubka jest dość miękka to pod koniec trzeba kombinować z wydobyciem kosmetyku - mocno ściskać opakowanie a w końcu można je rozciąć (ja jeszcze tego nie zrobiłam).

ZAPACH: jedyny minus tego musu, ale niestety bardzo istotny. Pomarańczy w ogóle nie czuć a kokos jest dość sztuczny. Z czasem się przyzwyczaiłam, ale zachwytu nie ma. Na szczęście nie utrzymuje się jakoś długo na skórze.

KONSYSTENCJA: GENIALNA! *.* Taka jakby mięciutka, mega przyjemna w dotyku. Nie jest to typowy balsam ani mleczko. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, więc szybko można się ubrać.

DZIAŁANIE: tutaj również nie mam nic do zarzucenia. Skóra pozostaje gładziutka i nawilżona. Wystarczy mi jedno smarowanie dziennie (po kąpieli), nawet teraz gdy już powoli zaczynamy sezon grzewczy. Nie wywołuje żadnych podrażnień i mogę go używać po goleniu. Podsumowując bardzo fajny mus o dobrym działaniu i przyjemnej konsystencji, ale przez nietrafiony zapach do niego nie wrócę. Mam nadzieję, że w ofercie Ziaja pojawi się coś podobnego o innym zapachu.

Inne kosmetyki w tej serii:

  • tonik
  • krem-maska do twarzy
  • balsam do ust
  • peeling-puch 2w1
  • szampon
  • odżywka do włosów
  • żel pod prysznic i do kąpieli (miałam i niestety zapach wypada tak samo jak w tym musie).
Znacie coś z tej serii kokos i pomarańcza? Co myślicie o zapachu?

8 komentarzy:

  1. ja go mam i bardzo się z nim polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sentyment do Ziaji, z pewnością wypróbuję ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w ziaji często obawiam się zapachów, nie wiem czemu i tu widząc kokosa też od razu miałam obawy że będzie sztuczny. Ale konsystencja wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos i pomarańcza to połączenie, które od razu kojarzy się z tropikalnym relaksem! 🥥🍊 Mus do ciała Ziaja brzmi jak idealny sposób na domowe SPA i nawilżenie skóry po długim dniu. Jak długo utrzymuje się zapach i czy rzeczywiście jest tak intensywnie nawilżający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy przeczytać post - są w nim zawarte odpowiedzi na pani pytania.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)